• businessתחום:מדיה
  • peopleמספר עובדים:10-25
  • access_timeשנת הקמה:2009
  • pin_dropמיקום:תל אביב יפו
  • local_offerסוג חברה:סטארטאפ

רונה חזקיה

עורכת מסחרית

רונה חזקיה היא העורכת המסחרית של גיקטיים. רונה חולמת לפצח את חידת התוכן המסחרי ותמיד חושבת על הקוראים בזמן שהיא עורכת.

הילה חיימוביץ'

כתבת טכנולוגיה

רועי לטקה

עורך ראשי, גיקטיים

Video Preview

אני הכי מסופקת, ואפילו טופחת לעצמי על השכם, כשאני מצליחה להפוך טקסט לקריא ונגיש לקוראים שלי.

רונה חזקיה, עורכת מסחרית

כותבת פרוזה, אבל חולמת על פטנטים

רונה הגיעה אל גיקטיים לאחר שש שנים כעורכת ב"גלובס", והיא נהנית מאוד מהאנשים בחברה שדוחפים קדימה, מאתגרים בכל רגע נתון ומעודדים להצטיינות. רונה מספרת שהיא אמא ולכן עובדת בשעות גמישות. "זה בהחלט מעלה את התפוקה שלי". פעם חלמתי לכתוב פרוזה היום אני חולמת שאחד הרעיונות המעולים שלי ירשם כפטנט. 

מפצחת את חידת התוכן השיווקי

רונה היא העורכת המסחרית של גיקטיים ועליה מוטלת האחריות להפוך כל תוכן שיווקי לכתבה עם ערך מוסף. הדבר שהכי מספק את רונה בעבודה הוא כשהיא מצליחה להפוך טקסטים לנגישים ומרתקים. "העבודה מאתגרת", אומרת רונה, "והתפקיד שלי הוא לחשוב על הקורא ולשאול את השאלות הנכונות שיהפכו את הטקסט לכתבה מעולה". על אף שהוא תופס חלק נכבד בחיינו לתוכן שיווקי עדיין אין חוקים ברורים. החזון של רונה הוא לפצח את החידה הזו וכחלק מהחזון להקים מחלקה שלמה של תוכן שיווקי כאן בגיקטיים. התפקיד דורש ידע לשוני נרחב, נגישות לטקסטים, הבנה ואהבה לטכנולוגיה וכמו שכבר כתבנו – להיות גיקים.

Video Preview

למרות שמדובר בקהל מקצועי, חשוב לי לשמור על שפה פשוטה כדי שכל אחד יוכל להבין וללמוד משהו חדש בתחום הטכנולוגי

רונה חזקיה, עורכת מסחרית