• businessתחום:Automotive
  • peopleמספר עובדים:250-500
  • access_timeשנת הקמה:2008
  • pin_dropמיקום:הרצליה
  • local_offerסוג חברה:מרכז פיתוח של חברה בינלאומית

ענבר סלע

Speech UX Designer

התפקיד של ענבר מתמקד באינטראקציה שבין הנהג למערכת ה-Infotainment ברכב.

ישי אלחרט

Algorithm Engineer, Automated Driving Advanced Sensor Development

עודד ביאלר

Senior Researcher, Smart Sensing and Vision Systems

אנחנו תמיד מסתכלים קדימה

לענבר יש תואר שני בבלשנות קוגניטיבית והיא הצטרפה ל-GM ישראל לפני חמש שנים. היא התחילה לעבוד בחברה כסטודנטית לבלשנות במשרה חלקית, ולאחר שסיימה את הלימודים, עברה למשרת עוזרת מחקר בקבוצת מחקר ופיתוח טכנולוגיות חווית משתמש. כחלק מקבוצה זו היא הריצה ניסויי שימושיות באמצעות סימולטור הנהיגה של הקבוצה. את התפקיד הנוכחי כ-Speech UX Designer, היא התחילה לפני כשנה. בצוות הנוכחי, שרובו יושב בארה"ב, מאפיינים ומעצבים את המערכות ברכב שאיתן הנהג יכול לתקשר.

התפקיד שלה מתמקד באינטראקציה שבין הנהג למערכת ה Infotainment-ברכב. ענבר עוסקת בתכנון ועיצוב ממשקים מולטימודאלים המאפשרים למשתמש לבצע מגוון פעולות באמצעות דיבור בשפה טבעית, תוך צמצום הצורך להסיר את העיניים מהכביש. "בתוך הצוות שעוסק בבניית חווית המשתמש, אנחנו מתמקדים במערכת שאיתה אפשר לנהל שיחה", היא אומרת, "אנחנו מאפיינים איך המערכת הזאת תתנהג, כלומר איך המערכת תבין אתכם, איך היא תפרש את מה שאתם אומרים, תבצע את זה וגם תגיב בצורה הכי טבעית ונוחה עבור המשתמש".

אחד האתגרים בתפקיד של ענבר זה לעבוד על פיתוח שעדיין לא ממש קיים. "אנחנו תמיד מסתכלים קדימה, שלוש, ארבע ואפילו חמש שנים, אנחנו מנסים לחזות מה יהיה שונה, אם בכלל"ואיך זה ישפיע על המשתמשים שלנו", מספרת ענבר,"ככל הנראה הדברים יהיו שונים כי המערכת והטכנולוגיות כל הזמן מתפתחות - זה אתגר מאוד גדול עבורנו.

אתגר נוסף הוא לנסות להבין מה המשתמש רוצה מבלי שהוא יגיד את זה בכלל. אנחנו מבצעים מחקרי משתמשים, יושבים עם נהגים ברכב בזמן נסיעה, בודקים התנהגויות שונות כדי לאתר קשיים בתהליך והזדמנויות לשיפור, ולבסוף מראיינים אותם, בעיקר מנסים להבין איך אנחנו משפרים את חווית השימוש, לפעמים מבלי שהמשתמשים בכלל יודעים מה טעון שיפור".

יש כאן קצב התקדמות מהיר במיוחד בפיתוח הטכנולוגיות לרכבים אוטונומיים. זה יהיה מאד מרתק לראות איך הרכבים משתלבים על הכביש באופן טבעי

החברה מאופיינת באנשים עם ראייה טכנולוגית חדשנית ויצירתית - יש כאן עבודת צוות והרבה מקום ופתיחות ליוזמה אישית

נחשפת בצורה הכי אופטימלית למוצר

החלק האהוב עליה בתפקיד הוא ההתבוננות בנבדקים במחקרי המשתמשים: "שם רואים את ההתנהגות הכי טבעית ומקבלים את הפידבק הכי כנה על חווית השימוש במוצר שלנו".

ענבר מחכה לרגע שבו נראה רכבים אוטונומיים משתלבים באופן טבעי בכביש, ומבחינת הצוות שלה היא שואפת להעמיק את הקשר עם הנהג דרך בניית חוויית משתמש המשכית וחלקה, כזו שמתחילה עוד לפני שהוא התחיל לנהוג ומסתיימת אחרי שהוא הגיע ליעד.

"הייתי רוצה לראות מערכת מתקדמת שמנהלת שיח טבעי, שיודעת להבין את המשתמש. יש לנו עוד המון לאן להתקדם והייתי רוצה לראות את זה קורה בצורה חלקה וטבעית", היא אומרת.

עוד כמה שאלות...

לאילו פודקסטים את מאזינה? כרגע מקשיבה ל"פופקורן" של ליאור פרנקל

האם את אישה של בוקר או של לילה? לגמרי אישה של בוקר

הדבר הראשון שאת עושה כשאת נכנסת למשרד: משקה את הצמחים, בודקת ענפים חדשים בסחלב, מנקה את המקלדת ואז מכינה קפה

באילו אוזניות את משתמשת? אוזניות BT אלחוטיות, שאני יכולה לחבר לטלפון ולמחשב כדי לעשות שיחות ולהתנייד (לפעמים תוך כדי שיחה) בלי כל החוטים והכבלים המסורבלים

עובדים נוספים

רונית בוסטין

Researcher

שירלי זכריה

Embedded Software Engineer, Automated Driving Group

רביד ארז

Product Manager, CEI IL Product Management

בת אל שלמה

Perception Team Leader

אלכס שרמן

Image Processing Controls Group

משרות פתוחות ב-General Motors