• businessתחום: Content Marketing
  • peopleמספר עובדים:500+
  • access_timeשנת הקמה:2006
  • pin_dropמיקום:נתניה
  • local_offerסוג חברה:חברה גדולה

המשרדים של Outbrain

אנחנו עובדים ממשרדים בנתניה

אלכס באלק

Director of Core Services Cloud Platform

נורית גבע

QA Engineer

רועי בס

Engage Group Manager R&D

ולד יופה

TL,Software Engineer R&D

לחלוטין תוצרת כחול-לבן

אאוטבריין פיתחה מערכת להמלצות תוכן, ואלא אם הייתם נטולי חיבור לרשת בעשור האחרון, סביר מאוד להניח שיצא לכם לפגוש את העבודה שלה.

אאוטבריין היא לחלוטין תוצרת כחול-לבן. היא נוסדה ב-2006 על ידי אורי להב וירון גלאי, ונחשבת לחברה הוותיקה בתחום המלצות התוכן ולחלוצה בתחום הדיסקאברי.

בחברה עובדים כ-600 אנשים ברחבי העולם, מתוכם 260 במשרדי החברה שבנתניה, שם גם נמצא מרכז הפיתוח הכי משמעותי בארץ. לעומת זאת, רוב עובדי החברה בתחום השיווק והניהול ממוקמים במשרדים בניו יורק וב- 17 מדינות נוספות בשאר העולם.

בואו נשים את הקלפים על השולחן – מאז ימיו הראשונים של האינטרנט, אף אחד לא נהנה מפרסומות שקופצות באמצע הקריאה או במהלך השיטוטים ברשת. הייחוד של אאוטבריין בא לידי ביטוי בעיקר בעובדה שהיא הראשונה שפיצחה איך לקדם תוכן ממומן מבלי להעיק על הגולש.

היא שמה לה למטרה לחסוך מהגולשים את אותן פרסומות מטרידות, או כל תוכן שאינו רלוונטי להם, ובמקום מציעה תוכן שסביר שהקורא ימצא בו עניין. ובמילים אחרות, היא משתמשת באלגוריתם הייחודי שפיתחה כדי לחשוף את הגולשים באתרים השונים לתכנים שמותאמים להם.  

Video Preview

כאן המנהל עומד לשירות העובדים שלו, ולא להיפך. זאת גישה שאני מאוד מעריך והיא בולטת בחברה

יש כאן אנשים מדהימים, החיבור שיש בין האנשים לטכנולוגיה - זה סוד הכוח של אאוטבריין בעיניי

מנתחת את הפעולות של הקורא

תחום הפרסום הדיגיטלי, שבו פועלת החברה, ידוע כדינמי וככזה שעובר שינויים רבים כל הזמן. למשל כשרשתות חברתיות גדולות דוגמת פייסבוק משנות את האלגוריתם, ובעצם גם את החוקים, אנשי השיווק צריכים לחשוב מחדש על כל אסטרטגיית קידום התוכן.

הטכנולוגיה שפיתחה אאוטבריין יכולה להקל על התהליך. המערכת שפיתחה החברה מנתחת את הפעולות של הקורא בזמן שהותו באתרים שונים, ובאמצעות כך יכול האלגוריתם להבין או לחזות איזה תוכן ממומן יכול להיות רלוונטי ומעניין עבורו.

כך, הקורא נחשף גם לתכנים שמבוססים על קידום תוכן אורגני וגם לתכנים ממומנים של מפרסמים אחרים – כולם כמובן נמצאים בתחומי העניין שלו.

משרות פתוחות ב-Outbrain