• businessתחום:Online Marketing
  • peopleמספר עובדים:250-500
  • access_timeשנת הקמה:2007
  • pin_dropמיקום:תל אביב יפו
  • local_offerסוג חברה:חברה בגודל בינוני

עידן קלוש

Senior Native Adv. Campaign Manager

עידן הוא מנהל קמפיינים בכיר. התפקיד שלו כולל יצירת קמפיינים שכוללים מודעות, טקסטים, עמודי נחיתה מותאמים לכל קהל יעד של מוצר.

ניב רשף קליין

Product Manager

ריטה יופה

Director of New Products

Video Preview

חשוב לי להיות מעודכן כל הזמן, לחקור ביצועים, ללמוד מהמתחרים ולדעת איך לגרום לעצמך להצליח

החברה שומרת על העובדים שלה

התפקיד של עידן כולל פרסום ושיווק של מוצרים, תוך שימוש בפלטפורמות של פעילות Native - צורת פרסום די חדשה שגדלה משמעותית בשנה-שנתיים האחרונות. "הצרכן היום הרבה יותר מודע ומבין את פעילות הרשת. באמצעות Native אפשר בעצם להתאים למשתמש כתבות שבאמת יתאימו לו ויעניינו אותו". הוא מוסיף.

לדעתו, האתגר הכי גדול בתפקיד שלו הוא לדעת לזהות נקודת זמן נכונה ולנצל אותה על מנת להרחיב פעילות או כדי למקסם ביצועים. "זה יכול להיות קשור לאירוע מסוים, למשל אירוע ספורט חשוב וגדול כמו המונדיאל", הוא אומר, "אני צריך לדעת לזהות ולנצל את האירוע הזה, כי יש פה הרי פוטנציאל עצום".

התכונות הכי חשובות בתפקיד של עידן הן תשוקה למקצוע, שאפתנות, יצירתיות, סקרנות ורעב להצליח. "אני תמיד שואף לייעל את עצמי, ובסופו של דבר ההצלחה שלי היא גם של החברה וזה הכי כיף", הוא אומר.

מבחינה אישית, עידן מספר על אווירה חיובית ונעימה עם המון מקצועיות מצד אחד, ועם חברויות והמון הומור ומשפחתיות מצד שני. הוא אוהב את הפתיחות שיש בחברה לגבי רעיונות של עובדים, ואת העובדה שהחברה מעודדת התקדמות אישית ומחשבה יצירתית. לדבריו, אם עובד רוצה להציע רעיון חדש לגבי פעילות מסוימת, הוא יכול לפתח את אותו והחברה אפילו תיתן לו יד חופשית ותעזור לו. "מבחינה מקצועית Webpals מתמחה בכל נישת פרסום אפשרית והיא שחקן גדול בתעשייה", הוא מוסיף", מה שבאמת כיף כאן הוא שלצד זה החברה שומרת על העובדים שלה. מספיק להסתכל על הרכישות שלה ועל הקצב המדהים בו היא גדלה כדי להבין שמדובר במקום שמסתכל תמיד קדימה". 

מכור למספרים

עידן הוא בעל תואר ראשון בניהול מערכות מידע והוא הצטרף ל-Webpals Group לפני שנתיים. הוא התחיל כמנהל קמפיינים זוטר ולאחר כשנה בתפקיד קודם למשרת מנהל קמפיינים בכיר. התפקיד שלו כולל יצירת קמפיינים שכוללים מודעות, טקסטים, עמודי נחיתה מותאמים לכל קהל יעד של מוצר, תוך שימוש והבנה נרחבת בפלטפורמות פרסום שונות כגון Taboola Outbrain ועוד.

את הבוקר שלו הוא פותח עם קפה, אבל עוד לפני כן הוא עובר על נתונים עם תוצאות מביצועי יום האתמול. "אני מכור למספרים", אומר עידן, "זה תמיד מעניין לראות מה בדיוק קרה, מה עבד, איך וכמה. בתחום מדיד כמו שלנו הכיף הכי גדול הוא לקום בבוקר עם סקרנות אדירה וציפייה לראות את התוצאות של העבודה שעשית ממש אתמול". לדבריו, זה גם החלק שהוא הכי אוהב בתפקיד שלו. "אני עובד במקביל עם ראש הצוות ומדווח על הפעילות השוטפת ל- Media VP. בעצם העבודה היומיומית כוללת המון אופטימיזציה, שזה ייעול הקמפיין. תוך כדי אני גם יוצר מודעות חדשות, עורך המון חקר שוק ובעיקר מחפש איך לגדול, להתקדם ולייצר עוד הכנסות", מספר עידן. 

מספיק להסתכל על הרכישות של קבוצת וובפאלס ועל הקצב המדהים בו היא גדלה כדי להבין שמדובר במקום שמסתכל תמיד קדימה

Video Preview

עוד כמה שאלות...

כלי עבודה: אקסל, אנליטיקס

מוזיקה בזמן העבודה: פופ ישראלי וגם מזרחית לפי האווירה

תחביבים: מנגן על גיטרה ודג'מבה

טמפ' אידאלית במזגן: 23 מעלות

עובדים נוספים

דוד בראונשטיין

Head of Design Team

שירין אהרון

SEO Account Manager

דנית גורבמן

Web Development T.L

דין גרינשטיין

R&D TL

אלינור שמורק

Head of Operations

משרות פתוחות ב-Webpals Group