• businessתחום:E-Commerce
  • peopleמספר עובדים:250-500
  • access_timeשנת הקמה:2011
  • pin_dropמיקום:תל אביב יפו
  • local_offerסוג חברה:סטארטאפ

המשרדים של Yotpo

אנחנו עובדים ממשרדים בתל-אביב, בלונדון ובניו-יורק

רותי ברבר

Marketing Project Manager

דורון פורת

ראש צוות Data Engineers

גלי דרטל

מנהלת תהליכי גיוס

עידו שגב

Team lead – Business Development & Partnerships

מה Yotpo עושה?

יוטפו (Yotpo) היא חברת סטארטאפ ישראלית המפתחת מערכת לשיווק באמצעות תוכן של גולשים וצרכנים. החברה הוקמה ב-2011 על ידי תומר תגרין ועומרי כהן, שמסבירים כי הרעיון להקמת החברה נבע מחוויית קנייה אישית קשה שהיתה מבוססת על תוכן גולשים לא אמין.


כיום, יוטפו מספקת פתרונות תוכן גולשים למעל 200 אלף עסקים ומשרתת מעל 400 מיליון יוזרים בעולם. החברה עוזרת לעסקים לשווק את עצמם דרך החוויות של הלקוחות שלהם, כלומר במקום שעסק יפרסם עצמו בערוצים רגילים, עכשיו הוא מפרסם את עצמו דרך הלקוחות שלו.


לאחר שקיבלה את התוכן מהלקוחות, יוטפו מספקת לחברות כלים לשיווק בגוגל וברשתות החברתיות - פייסבוק, טוויטר ואינסטגרם - אשר בנויים על התוכן של הלקוחות, כך שאדם הדומה במאפייניו לאותו רוכש יקבל פרסום שמותאם עבורו. יוטפו עוזרת למאות אלפי עסקים לצמוח ולהתחרות מול הענקיות, מול ה"אמאזונים" וה- "Ebayים" של העולם, כתוצאה מזה הרבה מאוד חברות ועסקים קטנים מצליחים לשרוד, לגדול ולגייס. בזכות יוטפו הרבה יותר יוזרים עושים היום החלטות קנייה מודעות.


יוטפו גייסה 51 מיליון דולר, ונכון ליולי 2017 מונה כמעט 300 אנשים בשלושה משרדים: ישראל, ניו יורק ולונדון. בשנה הקרובה החברה תכפיל את עצמה! כאמור, העתיד של יוטפו מרגש והאתגר הוא להמשיך לבנות מוצרים טכנולוגיים שיתנו ללקוחות שלה יתרון תחרותי בשוק. העתיד יהיה פאן, יהיה כיף.  

Video Preview

אנחנו עוזרים לעסק לשווק את עצמו בצורה יעילה ולמעשה ליצור אפקט ויראלי על סמך תוכן הגולשים"

תומר תגרין, מייסד ומנכ"ל יוטפו

אנשים צומחים ומתפתחים פה הרבה יותר מהר ממה שהם דמיינו גם בתחום המקצועי והטכנולוגי וגם ברמה האישית. בגלל שהחברה גדלה מאוד מהר יש אפשרויות להתקדם, ליזום ולעשות הכל ובכל מיני כיוונים.

תומר תגרין, מייסד ומנכ"ל יוטפו

התרבות של יוטפו היא של חברה שקופה (כולל הקירות) והכל נעשה בעבודת צוות. כל עובד יכול לשאול הכל, מכמה כסף יש לחברה בבנק ועד כמה כסף אנחנו שורפים פה בחודש ולמה. יש לחברה המון אמון באנשים והמוטו שמוביל אותם הוא: "אנשים לפני הכל".

זו הייחודיות של החברה וקשה להכנס פה בדלת ולא להתאהב מיד (או לדרוך על איזה כבל).

לעבוד ביוטפו זה כמו בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות. לעובדים פה יש אפשרות לעבור בין מחלקות שהם בחיים לא חשבו עליהן, כיוון שהחברה גדלה בקצב מאוד מהיר ויש הרבה אפשרויות להתקדם, ליזום ולעשות. מי שבוחר להגיע ליוטפו (והחברה בוחרת להכניס אותו או אותה) - נשאר וכך יעידו כל העובדים שאיתנו כבר ארבע, חמש ואפילו שש שנים מאז הקמתה של החברה. 

בכל חמישי יש Happy Hour שהצוותים מארגנים לעצמם. כרגע הצוותים המובילים בזה הם הפיתוח והשיווק והם מארחים אצלם את המחלקות האחרות כי הם פשוט...ממש טובים בזה.  

משרות פתוחות ב-Yotpo