Contentsquare מציעה פלטפורמה לניתוח חוויות משתמש העוקבת אחר טריליוני התנהגויות דיגיטליות ומציגה המלצות חכמות ללקוחותיה.

חברה גדולה
חברה גדולה
500-1000
500-1000 עובדים
רמת גן, ישראל
רמת גן, ישראל
חברה גדולה
חברה גדולה

מתמקדת בלהסביר למה אנשים עושים את מה שהם עושים

Contentsquare הוקמה בעליית גג בפריז ב-2012 על ידי ג'ונתן צ'רקי שהוקסם מהפער בין החוויות הדיגיטליות שמותגים חשבו שהם מציעים לבין מה שהצרכנים קיבלו בפועל. צ'רקי, שהיה אז בן 26, החל לפתח יישום למדידת ביצועים דיגיטליים, וכיום Contentsquare היא חברת פלטפורמה לניתוח חוויית משתמש, המובילה בתחום של Digital Experience.

החברה מציעה פלטפורמה לניתוח חוויות משתמש העוקבת אחר טריליוני התנהגויות דיגיטליות ומציגה המלצות חכמות ללקוחותיה, המבוססות Big Data. החברה מספקת ללקוחותיה את התשובות ההכרחיות להבנת התנהגות הגולשים, ומתמקדת בראש ובראשונה בלהסביר את ה"למה" אנשים עושים את מה שהם עושים.

בהמשך התהליך, החברה מספקת המלצות ללקוח – מה נדרש לעשות וכיצד ניתן לפתור את הבעיה. הפלטפורמה של Contentsquare מסייעת ללקוח לתעדף את הבעיות הקריטיות ביותר לטיפול שפתרונן יביא עבורו ערך מהיר וגבוה.

conten
Contentsquare היא חברה הפועלת בסביבה דינמית, קולבורטיבית וגלובלית עם אתגרים שאפתניים, ולה תרבות חזקה המשתפת ומערבת את העובדים, המקדמת שקיפות, פתיחות ויצירתיות

אפשרויות קריירה רבות - בארץ ובחו"ל

בשנה שעברה רכשה החברה את Pricing Assistant הצרפתית ואת חברת Clicktale הישראלית, וכעת היא מעסיקה כ-700 עובדים פריז, לונדון, ניו יורק, סן פרנסיסקו, מינכן תל אביב וסינגפור. לחברה למעלה מ-700 לקוחות, ביניהם Microsoft, Disney, Unilever, L'Occitane, GoPro, Hertz ועוד. במאי 2020 גייסה החברה 190 מיליון דולר ובמאי 2021 גייסה החברה בסבב E סכום של 500 מיליון דולר מקרן Softbank במטרה להאיץ את ההתרחבות הגלובלית ולפתח מוצר המונע AI.

Contentsquare היא חברה הפועלת בסביבה דינמית, קולבורטיבית וגלובלית עם אתגרים שאפתניים, ולה תרבות חזקה המשתפת ומערבת את העובדים, המקדמת שקיפות, פתיחות ויצירתיות. כפועל יוצא, היא מחפשת אנשים שאפתניים שרוצים להתפתח ולצמוח יחד איתה, ומטפחת חזון ותרבות גלובלית עם אפשרויות קריירה רבות – בארץ ובחו"ל.

Contentsquare מציעה פלטפורמה לניתוח חוויות משתמש העוקבת אחר טריליוני התנהגויות דיגיטליות ומציגה המלצות חכמות ללקוחותיה, המבוססות Big Data

המשרדים שלנו

פתיחות והבנה לצרכים המשתנים של כל עובד ועובדת

ב-Contentsquare מאמינים ב-Work Hard, Play Hard. כחלק מהתפיסה הזו, מדי שנה (בניקוי זמני קורונה), כל החברה – 700 העובדים מרחבי העולם – מתאחדים לאירוע Kickoff בו המנכ"ל וההנהלה מחברים את העובדים לאסטרטגיה וליעדים הארגוניים, אבל בעיקר חוגגים במסיבות לתוך הלילה.

משרדי החברה, הממוקמים ברמת גן, מייצרים סביבת עבודה נעימה ונוחה הכוללת, בין השאר, פינות ישיבה מפנקות, שולחן פינג פונג ואפשרות להשתמש בחדר הכושר שבבניין.

בחברה מכירים בחשיבות האיזון בין החיים הפרטיים לעבודה ומיישמים כבר שנים מדיניות של Take as you need vacation – ימי חופש ללא הגבלה. מדיניות זו מבוססת על מחויבות לתפוקות, אבל לא פחות מבוססת על יחסי אמון, ועל פתיחות והבנה לצרכים המשתנים של כל עובד ועובדת.

c3
בחברה כבר שנים מיישמים מדיניות של Take as you need vacation - ימי חופש ללא הגבלה - המבוססת על מחויבות לתפוקות ויחסי אמון

הזדמנויות לפיתוח אישי, מקצועי ורילוקיישן

הפעילות החברתית בחברה מונעת באמצעות Culture Crew – קבוצת עובדים שפועלים ממרצם לטובת הכלל בתחומים שונים כגון תרומה לקהילה, ספורט, Green & Sustainability ו-FUN.

ההווי בחברה מהנה, אנרגטי, פתוח, שקוף וממוקד חדשנות. כחלק מהתפיסה המעודדת מחד עבודה מאומצת ומאידך שמה דגש על העובד כאדם ודואגת לרווחתו, נהנים העובדים ב-Contentsquare מהרצאות מעשירות, מגוון הזדמנויות לפיתוח אישי ומקצועי במרחב המקומי והגלובלי, כולל הזדמנויות של רילוקיישן.

בנוסף, החברה יוזמת אירועי רווחה והעשרה לעובדים (גם בימי קורונה) הכוללים Happy Hours והרמות כוסית, שיעורי ספורט, הרצאות, ועוד מלא פינוקים.

ב-Contentsquare מאמינים ב-Work Hard, Play Hard ולכן מדי שנה כל החברה - 700 העובדים מרחבי העולם - מתאחדים לאירוע Kickoff ובעיקר חוגגים במסיבות לתוך הלילה

אנחנו נמצאים פה:

רחוב זאב ז'בוטינסקי 2, רמת גן, ישראל