
Contentsquare מציעה פלטפורמה לניתוח חוויות משתמש העוקבת אחר טריליוני התנהגויות דיגיטליות ומציגה המלצות חכמות ללקוחותיה.
















מתמקדת בלהסביר למה אנשים עושים את מה שהם עושים
Contentsquare הוקמה בעליית גג בפריז ב-2012 על ידי ג'ונתן צ'רקי שהוקסם מהפער בין החוויות הדיגיטליות שמותגים חשבו שהם מציעים לבין מה שהצרכנים קיבלו בפועל. צ'רקי, שהיה אז בן 26, החל לפתח יישום למדידת ביצועים דיגיטליים, וכיום Contentsquare היא חברת פלטפורמה לניתוח חוויית משתמש, המובילה בתחום של Digital Experience.
החברה מציעה פלטפורמה לניתוח חוויות משתמש העוקבת אחר טריליוני התנהגויות דיגיטליות ומציגה המלצות חכמות ללקוחותיה, המבוססות Big Data. החברה מספקת ללקוחותיה את התשובות ההכרחיות להבנת התנהגות הגולשים, ומתמקדת בראש ובראשונה בלהסביר את ה"למה" אנשים עושים את מה שהם עושים.
בהמשך התהליך, החברה מספקת המלצות ללקוח – מה נדרש לעשות וכיצד ניתן לפתור את הבעיה. הפלטפורמה של Contentsquare מסייעת ללקוח לתעדף את הבעיות הקריטיות ביותר לטיפול שפתרונן יביא עבורו ערך מהיר וגבוה.

Contentsquare היא חברה הפועלת בסביבה דינמית, קולבורטיבית וגלובלית עם אתגרים שאפתניים, ולה תרבות חזקה המשתפת ומערבת את העובדים, המקדמת שקיפות, פתיחות ויצירתיות
אפשרויות קריירה רבות - בארץ ובחו"ל
בשנה שעברה רכשה החברה את Pricing Assistant הצרפתית ואת חברת Clicktale הישראלית, וכעת היא מעסיקה כ-700 עובדים פריז, לונדון, ניו יורק, סן פרנסיסקו, מינכן תל אביב וסינגפור. לחברה למעלה מ-700 לקוחות, ביניהם Microsoft, Disney, Unilever, L'Occitane, GoPro, Hertz ועוד. במאי 2020 גייסה החברה 190 מיליון דולר ובמאי 2021 גייסה החברה בסבב E סכום של 500 מיליון דולר מקרן Softbank במטרה להאיץ את ההתרחבות הגלובלית ולפתח מוצר המונע AI.
Contentsquare היא חברה הפועלת בסביבה דינמית, קולבורטיבית וגלובלית עם אתגרים שאפתניים, ולה תרבות חזקה המשתפת ומערבת את העובדים, המקדמת שקיפות, פתיחות ויצירתיות. כפועל יוצא, היא מחפשת אנשים שאפתניים שרוצים להתפתח ולצמוח יחד איתה, ומטפחת חזון ותרבות גלובלית עם אפשרויות קריירה רבות – בארץ ובחו"ל.
Contentsquare מציעה פלטפורמה לניתוח חוויות משתמש העוקבת אחר טריליוני התנהגויות דיגיטליות ומציגה המלצות חכמות ללקוחותיה, המבוססות Big Data
האנשים שלנו
אלו האנשים שלנו, שהפכו את הכל לטוב יותר, יפה יותר.

אופיר ברעם
מפתח אוטומציהאחראי על כתיבת תשתיות האוטומציה עליהן רצות הבדיקות של המוצר
עוד לפני הקורונה היה אפשר לעבוד מהבית ואנחנו בין החברות הראשונות בתעשייה שדגלו במתן ימי חופש ללא הגבלה. באופן כללי יש פה אנשים נפלאים, מנהלים טובים וסביבת עבודה מעולה.
אוהב את המשימות שמשמעותיות לחברה
אופיר ברעם מודה כי החלום שלו בתור ילד היה לעבוד בעבודה בחברה עם תהליכי עבודה סדורים, עם אנשים טובים "והגשמתי את החלום הזה", הוא מחייך.
אופיר, שהצטרף ל-Contentsquare לפני כ-3.5 שנים, הגיע אליה על תקן של עובד זמני ל-3 חודשים כבודק תוכנה. "אחרי שהסתיימה התקופה, בחברה רצו לקלוט אותי, אבל הייתי מחויב לחברת אאוטסורסינג", הוא מספר, "אז החברה משכה אותי אליה ושילמה פיצויים לחברת האאוטסורסינג. לכן, מהתחלה נוצר בי אמון ותחושת מחויבות כלפי החברה".
לתפקיד הנוכחי כמפתח אוטומציה הוא עבר לפני כשנתיים. "תפקיד של מפתח אוטומציה הוא מאוד מגוון ושונה מחברה לחברה", הוא מסביר, "אצלנו המשמעות שלו הוא כתיבת תשתיות האוטומציה עליהן רצות הבדיקות של המוצר שלנו. מאז שנרכשנו, אני עושה דברים נוספים, כי יש צורך במי שמכיר את המערכת היטב. אני אוהב את המשימות שמשמעותיות לחברה", הוא אומר.

הגעתי כעובד זמני מחברת אאוטסורסינג. החברה רצתה להשאיר אותי אז היא משכה אותי אליה ושילמה פיצויים. לכן, מהתחלה נוצר בי אמון ותחושת מחויבות כלפי החברה.
אני מתפתח עם החברה ומתקדם ברמה המקצועית
במסגרת עבודתו, אופיר הוא חלק מצוות של 4 אנשים, והוא מאמין כי מה שחשוב בתפקיד שלו זה תקשורת טובה עם אנשים ואמינות.
הייחוד של Contentsquare לדבריו הוא בעובדה שמדובר בחברה שבאמת דואגת לעובדים שלה. "זה בא לידי ביטוי ביחס חם ואכפתיות רבה ביום יום – אם זה באירועים משמחים של העובדים וגם בכאלו פחות. תמיד מתקשרים, שואלים לשלומך, שולחים מתנה לציון אירועים מיוחדים ועוד. בנוסף, עוד לפני הקורונה היה אפשר לעבוד מהבית ואנחנו בין החברות הראשונות בתעשייה שדגלו במתן ימי חופש ללא הגבלה. באופן כללי יש פה אנשים נפלאים, מנהלים טובים וסביבת עבודה מעולה".
אופיר מאמין כי Contentsquare היא מהטובות בעולם בתחומה, ותהפוך למובילה בתחום ניתוח הדאטה לאתרים גדולים. "זו הרגשה טובה להיות חלק ממשהו כל כך גדול. אני מרגיש שככול שהזמן עובר אני מתפתח עם החבר, ומתקדם הלאה ברמה המקצועית".

עוד כמה שאלות
Jira, TestRail Vscode, typescript, webdriver.io.
"ללמוד ג'אווה סקריפט" של רן בר זיק.
רץ לפתוח את המחשב ולראות שהמוצר תקין בפרודקשן.
קובי בראיינט, ולנטינו רוסי.
one – אתר הספורט הישראלי.
אנדרואיד.
VR.
רכיבת אופנועים במסלול מרוצים.
העמדה שלי.
ROG.
25 מעלות
לא להשאיר את המחשב פתוח.
האנשים שלנו
אלו האנשים שלנו, שהפכו את הכל לטוב יותר, יפה יותר.

אשר קראוויעק
Technical Support Engineerתמיכה בלקוחות החברה וסיוע בהתמודדות עם תקלות שונות
יש הרגשה שהחברה עשתה את המעבר מחברה קטנה לגדולה, תוך שהיא מצליחה לשמור על הערכים שאפיינו אותה כשהייתה קטנה, וזה לא משהו שקל לעשות.
פועל לפיתוח של פתרונות יצירתיים
אשר קראוויעק, שהצטרף ל-Contentsquare בתחילת השנה, מגיע בכלל מתחום תיירות היוקרה. "לעולם ההייטק הגעתי בעקבות רעיון לסטארטאפ שהיה לי", הוא מספר, "מכיוון שהיה חסר לי הרקע הטכני התחלתי לימודי ערב בתחום הפיתוח. הסטארטאפ שלי לא התקדם, אבל הקורס פתח אותי לעולמות חדשים. אני חושב שהרצון להשתלב בעולם ההייטק נוצר אצלי בגיל צעיר; עוד כילד רציתי לפתח ולהמציא דברים. אני רואה את זה בא לידי ביטוי בעבודתי כיום, כי אני פועל לפיתוח של פתרונות יצירתיים".
ל-Contentsquare הגיע בעקבות חבר שלו , שעובד בחברה והציע לו להצטרף אליה. בחברה הוא משמש כ-Technical Support Engineer, תפקיד שמשמעותו תמיכה בלקוחות החברה וסיוע להם בהתמודדות עם תקלות שונות. "במסגרת התפקיד אנחנו מסייעים ללקוחות לפתור את התקלות בהן הם נתקלים, או מפנים אותם הלאה לצוות הרלוונטי", הוא אומר, "בערך 70% מהתקלות אנחנו מצליחים לפתור בעצמנו. החלק שאני אוהב בהתמודדות הזו הוא להצליח לסייע ללקוחות למקסם את החוויה שלהם מהמוצר שלנו".

אשר קראוויעק, שהצטרף ל-Contentsquare בתחילת השנה, מגיע בכלל מתחום תיירות היוקרה. "לעולם ההייטק הגעתי בעקבות רעיון לסטארטאפ שהיה לי", הוא מספר, "מכיוון שהיה חסר לי הרקע הטכני התחלתי לימודי ערב בתחום הפיתוח. הסטארטאפ שלי לא התקדם, אבל הקורס פתח אותי לעולמות חדשים. אני חושב שהרצון להשתלב בעולם ההייטק נוצר אצלי בגיל צעיר; עוד כילד רציתי לפתח ולהמציא דברים. אני רואה את זה בא לידי ביטוי בעבודתי כיום, כי אני פועל לפיתוח של פתרונות יצירתיים".
ל-Contentsquare הגיע בעקבות חבר שלו , שעובד בחברה והציע לו להצטרף אליה. בחברה הוא משמש כ-Technical Support Engineer, תפקיד שמשמעותו תמיכה בלקוחות החברה וסיוע להם בהתמודדות עם תקלות שונות. "במסגרת התפקיד אנחנו מסייעים ללקוחות לפתור את התקלות בהן הם נתקלים, או מפנים אותם הלאה לצוות הרלוונטי", הוא אומר, "בערך 70% מהתקלות אנחנו מצליחים לפתור בעצמנו. החלק שאני אוהב בהתמודדות הזו הוא להצליח לסייע ללקוחות למקסם את החוויה שלהם מהמוצר שלנו".
חשוב לי לעבוד בחברה שאני מאמין במוצר שלה
לדבריו, הכישורים החשובים ביותר בתפקיד הם שירותיות ויכולות טכניות. על סביבת העבודה בחברה הוא אומר כי היא חמה ומקבלת, ולדבריו יש תחושה ב-Contentsquare כי באמת מקשיבים לעובדים ודואגים להם.
"יש הרגשה שהחברה עשתה את המעבר מחברה קטנה לגדולה, תוך שהיא מצליחה לשמור על הערכים שאפיינו אותה כשהייתה קטנה, וזה לא משהו שקל לעשות", הוא מספר, "אחת הדוגמאות לכך היא העובדה שהחברה מעודדת חדשנות. יש לנו בקרוב האקתון, ונתנו לכל מי שרוצה להשתתף בו ולהשקיע ימי עבודה בפיתוח של רעיונות שלא קשורים לתחום העשייה שלו".
אשר משוכנע כי כ-Contentsquare תמשיך לצמוח, תוסיף עוד כלי AI למוצרים שלה ותהפוך לחברה ציבורית. "ברמה האישית, לי חשוב לעבוד בחברה שאני מאמין במוצר שלה, בדרך שלה. אני מאוד מאמין במה שאנחנו עושים פה ובערך המוסף שאנחנו נותנים ללקוחות שלנו. אני רואה פה הרבה אתגרים טכנולוגיים מעניינים ואפשרויות להתקדם ולהתפתח הלאה", הוא מסכם.

עוד כמה שאלות
פלטפורמה של קורסים Udemy.
ג'אז, או Soundtracks בלי מילים.
בוקר.
קפה!
ה-SSO שלנו.
Android.
זה לא גאדג'ט אבל הכי הייתי רוצה לקנות עכשיו אוטו.
לומד, עושה ספורט ומטייל
האנשים שלנו
אלו האנשים שלנו, שהפכו את הכל לטוב יותר, יפה יותר.

דן יופה
Data Analyst Team Lead, North Americaמנהל צוות אנליסטים האחראי על הפקת תובנות וניתוח הרי המידע אשר Contentsquare אוספת באתרי החברות הגדולות בעולם – מ-Walmart עד Microsoft.
העבודה פה מרתקת. יש לחברה מוצר סופר מעניין וייחודי, והעובדה שגייסנו סכום כסף כל כך משמעותי בשיא תקופת הקורונה רק הראתה לי שגם המשקיעים שלנו רואים את זה.
מפיקים ללקוחות תובנות שמוערכות במיליוני דולרים בכל רבעון
דן יופה, בוגר אוניברסיטת תל אביב בכלכלה ותקשורת ומרצה לשיווק אינטרנטי, נכנס לראשונה לתחום ה-Data Analysis דרך שילוב של שירות צבאי כאיש Webint ב-8200 ואהבה לאינטרנט מגיל צעיר.
"במקום לצאת לשחק עם חברים הייתי בונה אתרי אינטרנט לכל נושא שאהבתי באותה התקופה. הריגוש של ליצור ישות אינטרנטית לנושא כלשהוא ריתק אותי. כאשר אחד מהאתרים שלי הגיע לידי ה-New York Times בגיל 15 והתפרסם מאוד, שקעה בי ההבנה שזה כנראה התחום בשבילי. כבוגר פניתי ללימודי כלכלה כי התחום של ניתוח נתונים ו-Big Data מאוד התחבר לדברים שעשיתי עם ניתוח אתרי האינטרנט שלי" הוא אומר, "השילוב של כל תחומי העיסוק האלו יחד עם האהבה שלי לעולם האינטרנט הובילו אותי בסופו של דבר לתחום ה-Data Analysis בגזרת התנהגות גולשים״.
ל-Contentsquare הוא הצטרף לפני כ-4 שנים כאנליסט, וכיום הוא מנהל את אותו הצוות הממונה על נתח הלקוחות בצפון אמריקה. "אנחנו עוזרים לצוותים בחברות כמו מיקרוסופט לשפר את חוויית המשתמש באתר, בהתבסס על נתונים מעמיקים שאנחנו אוספים על הגולשים שלהם, ובסופו של דבר מפיקים בעבורם תובנות שמוערכות במיליוני דולרים בכל רבעון. בנוסף, הצוות שלנו אחראי על בניית פיצ'רים מתקדמים למוצר בהתבסס על השילוב הייחודי של הצוות שמכיר כל פיסת דאטה שהמוצר אוסף יחד עם העבודה היום יומית עם לקוחות החברה".

הצוות שלי אחראי על בניית פיצ'רים מתקדמים למוצר, בהתבסס על השילוב הייחודי של הכרה של כל פיסת דאטה שהמוצר אוסף יחד עם העבודה היום יומית עם לקוחות החברה.
חברה צעירה וכיפית שמפרגנת לעובדים
דן מנהל צוות המהווה חלק ממערך גלובלי של אנליסטים בישראל, צרפת, ארה"ב ואנגליה. החלק האהוב עליו בתפקיד הוא האתגרים שעומדים בניתוח דאטה גולמי הכולל נתוני שימוש מעמיקים מאוד של גולשים באתרים הגדולים בעולם.
לדבריו, כדי להצליח בתפקיד כמו שלו צריך לאהוב אינטרנט ובעיקר לא לפחד מדאטה. "זה תפקיד שמחייב לחיות ולנשום את האינטרנט, אהבה ענקית לערימות דאטה ולדעת לספר סיפור טוב", הוא אומר, "אנחנו אוספים כל תזוזת עכבר של משתמש שנכנס לאתר, ויודעים להפיק מההתנהגות הזו תובנות ששוות הרבה מאוד כסף. בסופו של יום אנחנו גם צריכים להיות 'מספרי סיפורים' טובים, אשר נשענים על מספרים כדי להוכיח את הטענות שלהם".
דן אומר כי היתרון הגדול של העבודה בחברה הוא העובדה שיש לה מאות לקוחות מובילים, רבים מהם ברשימת ה-Fortune 500, והיכולת להשפיע בכל תפקיד על פיתוח המוצר. "העבודה פה מרתקת", הוא מספר "יש ל-Contentsquare מוצר סופר מעניין וייחודי, וגם העובדה שגייסנו סכום כסף כל כך משמעותי בשיא תקופת הקורונה רק הראתה לי שגם המשקיעים שלנו רואים את זה. בנוסף, זו חברה צעירה, כיפית, עם וייב מדהים שיודעת לפרגן ולעזור לעובדים שלה להתפתח בתוך החברה".
עוד הוא אומר, כי החברה משקיעה רבות בפעילות שלה בישראל. "אנחנו לא מרגישים כמו שלוחה של חברה בינלאומית. יש פה סמנכ"לים שמנהלים חלק ניכר מפעילות החברה מכאן, וזה נותן תחושה שאנחנו חלק אינטגרלי וחשוב בחברה, מעין מרכז שני שלה, גם מבחינת הגודל שלנו וגם מבחינת הציפיות לעתיד של השלוחה הישראלית".

עוד כמה שאלות
redshift, clickhouse, sql, python, internal programs.
אני מת על הבוקר אבל לא מסוגל ללכת לישון לפני 2 בלילה. אז בסופו של דבר אני ישן מעט מאוד ומנסה לנצל את שני העולמות בעזרת הרבה קפאין.
יש לי 2 חתולות, אחיות, שנוהגות לחבל בכל ישיבות הזום של הצוות.
אני איש של קפה, ומתגעגע לתפוס את כל החברים במשרד לקפה של בוקר ולדבר על דברים לא חשובים לפני שמתחילים לעבוד. בתקופת הקורונה אנחנו מקפידים לעשות ישיבות קפה בזום.
לגמרי אנדרואיד. למרות שאנחנו חברה שעובדת עם Mac ומאז שקיבלתי את ה-Mac שלי לפני כמה חודשים חיי השתנו מהקצה אל הקצה – אני עדיין לא מסוגל לעשות את המעבר ל-iOS.
אני פריק של גאדג'טים, כך שאם תרים אבן בדירה שלי כנראה שתמצא מתחתיה גאדג'ט כזה או אחר. כרגע המחלה היא רטרו גיימינג של שנות ה-80, אז תמצא בבית שלי שתי מכונות ארקייד ענקיות, ממש כמו בקניונים.
השולחן שלי. המשרד שלנו בנוי בצורת משולש, והשולחן שלי ממוקם בדיוק בשפיץ שלו וממנו אני יכול לראות את כל תל אביב מהקומה ה-28.
אקסלים ו-OneNote. אבל בעיקר פתקיות בכל מקום.
נוהג להקפיא את האזור סביבי עד שאני שומע את ההתעטשות הראשונה.
האנשים שלנו
אלו האנשים שלנו, שהפכו את הכל לטוב יותר, יפה יותר.

ויקי דונאיבסקי
QA Team Leadאחראית על צוות שבודק את הקוסטומיזציה של המוצר שלנו על האתרים של לקוחות החברה
ההבנה הזו שיש חיים מחוץ לעבודה ברמה של החברה כולה מאפשרת להורים בינינו לשלב בין בית ועבודה, ולשאר - להישאר שפויים ולא להיקבר בעבודה.
לומדת ממגוון רחב של אנשים
ויקי דונאיבסקי השתלבה ב-Contentsquare עוד כסטודנטית – לפני כ-7 שנים. "התחלתי לעבוד בחברה בשנה האחרונה ללימודים, במסגרת תואר ראשון בלימודי מידע עם התמחות בטכנולוגיית web, בבר אילן", היא מספרת, "התפקיד הראשון שלי בחברה היה QA, ועם הזמן מילאתי תפקידים נוספים, ביניהם סקראם מאסטר, מפתחת ,Implementation Manager ולבסוף הגעתי לתפקיד הנוכחי, ראש צוות QA".
בתפקידה מנהלת ויקי צוות של 4 אנשי QA שבודקים את המוצר המותאם ללקוח. "אנחנו בתקופה שבה יש הרבה מוצרים ופיצ׳רים חדשים ולכן העבודה רבה", היא מציינת, "אני אוהבת את התפקיד הזה כי הוא כולל עבודה בצוות ומול צוותים אחרים. אני זוכה לפגוש מגוון רחב של אנשים וללמוד מכל אחד מהם. בתוך הצוות שלי מאוד חשוב לי הפן החברתי – שיהיה להם כיף לעבוד יחד ושיוכלו ללמוד אחד מהשני כמה שיותר".
לדבריה כראש צוות היא נדרשת לגמישות, הכלה, הבנה, ירידה לפרטים וסדר. "בתור מנהל אתה צריך להיות הגב של העובדים שלך. לגבות אותם, ללמד אותם, לדחוף אותם קדימה ולדאוג להם. בתור ראש צוות אני האדם שאליו שהם פונים כשהם נתקלים במשהו חדש, כשהם צריכים להתייעץ, כשנדרשת עוד דעה. זה מצריך ממני לדעת הכל, וכשאני לא יודעת הכל (כי מי באמת יודע הכל?) אני צריכה לדעת למי לכוון אותם שידע לענות על השאלות ולדאוג ששאר הצוות יהיה בקיא בנושא".
ויקי מרגישה בת מזל מהבחינה החברתית: "יצרתי במסגרת העבודה בחברה חברויות אמיתיות. אלו לא רק קולגות, אלא אנשים איתם אני נפגשת לעיתים קרובות גם מחוץ לעבודה, למרות שהקורונה קצת שיבשה לנו את התוכניות".

בסגר הראשון בקורונה ההנהלה הבכירה החליטה לקצץ בשכרה כדי לא לפגוע בעובדים. זה היה כל כך מרגש, זה צעד שמראה עד כמה לחברה אכפת ממך.
שולחנות עגולים עם בכירי החברה
ויקי מספרת כי אחד היתרונות הרבים בעבודה ב-Contentsquare הוא הגמישות הרבה בשעות העבודה. "ההבנה הזו שיש חיים מחוץ לעבודה ברמה של החברה כולה מאפשרת להורים בינינו לשלב בין בית ועבודה, ולשאר – להישאר שפויים ולא להיקבר בעבודה".
לדבריה, ההבנה הזו היא חלק מדאגה כוללת של החברה לרווחת העובדים. "אחת הדוגמאות הבולטות בעיני הייתה כשהתחיל הסגר, והרבה עובדים דאגו לעבודתם או שייאלצו לצאת לחל"ת. ההנהלה הבכירה החליטה לקצץ בשכרה כדי לא לפגוע בעובדים. זה היה כל כך מרגש! זה צעד שמראה עד כמה לחברה אכפת ממך".
בחברה יש התייחסות למאורעות שונים בחיי העובדים. כך, ב-1 בספטמבר כל הורה שיש לו ילד מעל גיל 3, שעלה לגן עירייה, קיבל קופסת אוכל עם שם הילד עליה. "זה היה מקסים, זה מראה שזוכרים לא רק את העובדה שיש לך ילד, אלא גם בן כמה הוא ומה השם שלו".
עוד היא מספרת כי בחברה יש מדיניות של הקשבה ועידוד העובדים להשמיע את דעתם בנושאים שונים, שאחד הביטויים שלה הוא קיום "שולחנות עגולים" עם בכירי החברה, המתקיימים באופן קבוע, בהם מוזמנים העובדים להשמיע ולשמוע.
ויקי מוסיפה כי ב-Contentsquare יש הזדמנויות רבות לצמיחה והתפתחות, עבור כלל העובדים וגם עבורה ברמה האישית. "אני צופה שהחברה תגדל ותהיה המובילה בשוק האנליטיקס. שמחתי להיות חלק בכל אבן דרך משמעותית שהחברה השיגה, ומרגש אותי לעבור את הצעדים האלה יחד איתה".

עוד כמה שאלות
Jira, Air table.
אני מקשיבה לסטטיק ובן אל ונועה קירל (חזרתי לגיל 16).
בוקר. בשעה 21:00 אני הופכת לשלולית על הספה.
היה לי עציץ במשרד שמת בגלל הקורונה. נחשב?
קניתי נצנצים והבאתי למשרד (לא באמת חשובה הסיבה). מישהו החליט לעשות לי תעלול ולכתוב את השם שלי עם הנצנצים על השולחן ליד המקלדת. כידוע, נצנצים זה מהשטן ואי אפשר להיפטר מהם. חשדתי בחבר שלי שישב לידי, ולקחתי את הקופסה של הנצנצים ופיזרתי את כ ו ל ה על המקלדת, העכבר והשולחן שלו, וכתבתי את השם שלו עם הנצנצים. אחרי חצי שעה הוא הגיע למשרד והיה בהלם מוחלט. אני כמובן הכרזתי – "זה נקמה על מה שעשית לי!!!" כעבוד כמה דקות הוא אמר בשקט "זה לא הייתי אני". אופס. זאת הייתה מישהי אחרת. הוא ניקה את הנצנצים במשך שבועות, ובסוף אחרי חצי שנה החליט להחליף מקלדת ועכבר. ומקום ישיבה שנצץ.
פייסבוק.
כושר. אני מתאמנת 3 פעמים בשבוע. זה הזמן שלי לעצמי.
האנשים שלנו
אלו האנשים שלנו, שהפכו את הכל לטוב יותר, יפה יותר.

יפעת לב-לביא
North America Implementation Leadמנהלת צוות שבאחריותו כל החלק הטכני של הפרויקט מרגע החתימה מול הלקוח
המשקיעים הביעו אמון מלא בחברה והשקיעו בשיא תקופת הקורונה סכום אדיר של 190 מיליון דולר, מה שמוכיח לנו שאנחנו בדרך הנכונה.
יש הרגשה של משהו גדול שקורה, והכל באווירה טובה
יפעת לב-לביא אומרת שתחום ההייטק משך אותה מאז שהייתה ילדה קטנה, והיה לה ברור שהיא תשתלב בעולם הזה כשתהיה גדולה. "אבא שלי עבד שנים רבות בתחום ההייטק ומאז שאני זוכרת את עצמי היה לנו מחשב בבית, ותמיד התעניינתי בו", היא מספרת, "גם בביה"ס הייתי ריאלית והיה די ברור שאלך לתחום הזה".
יפעת היא מהעובדים הוותיקים ב-Contentsquare והצטרפה לחברה לפני כ-7 שנים, כמנהלת פרויקטים. כיום היא North America Implementation Lead.
"התפקיד שלי כולל ניהול צוות של Implementation Managers שבאחריותו כל החלק הטכני של הפרויקט מהרגע שהחוזה עם הלקוח נחתם ועד שהלקוח מתחיל לעבוד עם הפלטפורמה – ואף אחרי זה", היא מסבירה. "החלק הראשוני של הפרויקט הוא בעיקר טכני כי אנחנו אוספים מידע שיעזור לנו בהקמה של הפלטפורמה עבור הלקוח. הלקוח עצמו צריך גם הוא לבצע כמה דברים בצד שלו כדי שנוכל להתחיל לאסוף מידע על האתר שלו, ואת כל זה אנחנו מובילים ומנהלים מול הצוותים הטכניים של הלקוח".
כמי שהתחילה לעבוד בחברה כשזו עוד הייתה Clicktale, טרם המיזוג עם Contentsquare, היא חוותה שינויים רבים הן בגודל החברה, שצמחה מ-120 עובדים לכ-700, והן בהגדרת התפקיד שלה. "במשך השנים התפקיד שלי השתנה כי המוצר השתנה", אומרת יפעת, "עם המיזוג, יישרנו קו מול פונקציה זהה של התפקיד שהייתה קיימת ב-Contentsquare והעברנו את כל לקוחות Clicktale למוצר החדש. זה היה פרויקט עצום ושאפתני – אך מאוד מוצלח. כעת אנחנו מצויים בסופו".
יפעת, שמנהלת צוות של 6 אנשים, חלקם בארץ וחלקם בארה"ב, אומרת שהיא הכי נהנית בתפקיד מהעבודה מול אנשים – בתוך החברה ומול לקוחות. "אנחנו נמצאים במרכז העשייה של החברה – אנחנו החוט המקשר בין החברה והלקוח", היא אומרת, "אנחנו מטמיעים את המוצר אצל הלקוח ומביאים אותו למצב שהוא יכול להשתמש בפלטפורמה וללמוד דברים מדהימים על התנהגות המבקרים באתר שלו". לדבריה בימים כתיקונם התפקיד שלה מצריך טיסות לא מעטות, אבל כעת בגלל התפשטות הקורונה החלק הזה לא קיים. "זה חסר לי מאוד", היא מודה, "אין ספק שיש הבדל באופן העבודה כאשר נפגשים פנים אל פנים עם הלקוח".

אנחנו נמצאים במרכז העשייה של החברה - החוט המקשר בין החברה והלקוח. אנחנו מטמיעים את המוצר אצל הלקוח ומביאים אותו למצב שהוא יכול להשתמש בפלטפורמה וללמוד דברים מדהימים על התנהגות המבקרים באתר שלו.
ההנהלה פתוחה ושקופה מול העובדים
התפקיד של יפעת מצריך הרבה יצירתיות, כי על אף העובדה שיש תהליכים כתובים ומסודרים לא תמיד הדברים הולכים בדיוק "לפי הספר", ולכל לקוח יש אתר שונה וטכנולוגיות שונות שבהן הוא משתמש. "צריך לדעת לאלתר ולנוע תוך כדי תנועה, אין הטמעה שדומה לקודמתה", היא אומרת. עוד מצריך התפקיד ידע טכני, כמובן, ויכולת עבודה עם אנשים. "צריך לדעת להפעיל אנשים אחרים שאינם בצוות שלנו ויש להם משימות וסדרי עדיפויות אחרים. זה ניהול מטריציוני של משימות, וטובת הלקוח צריכה להיות כל הזמן מול עינינו", אומרת יפעת.
לדבריה, Contentsquare מתאפיינת בתרבות ארגונית שתומכת בפתיחות, ישירות ושיתוף. "חשוב מאוד להנהלה לשמוע את דעתם של העובדים ולא משנה באיזה תפקיד הם", היא מספרת, "יש פתיחות מדהימה של ההנהלה כלפי העובדים ושקיפות מירבית, החברה מרבה לשלוח סקרים לעובדים לשמוע את חוות דעתם, וההנהלה מעודדת שיחות פתוחות שבהן אפשר לשאול על הכל (ממש על הכל), כולל אפשרות להעלות דברים בצורה אנונימית. לא נתקלתי בהתנהלות דומה באף חברה שעבדתי בה. בנוסף, בתקופת הקורונה הצוות הניהולי החליט לא לפגוע בשכר של העובדים וביצע קיצוץ משמעותי בשכרו שלו, אותו הוא שיקף לעובדים. כל ההתנהלות הזו מאוד תורמת לאחדות ולהרגשת השייכות ולרצון שהחברה תצליח".
יפעת מוסיפה ואומרת כי מדובר בחברה צעירה ודינמית שדוגלת ב-Work Hard – Play Hard ומקיימת את זה הלכה למעשה, ולצד העבודה הקשה יש לא מעט אירועים כייפים. אחד מהם היה ה- 2020 World Wide Kick Off אירוע חברה לכלל העובדים מרחבי העולם שהתקיים בינואר השנה בצרפת. "יש ב-Contentsquare אווירה טובה. כיף להגיע למשרד", היא אומרת, "יש גמישות בשעות עבודה לאימהות ואבות – וכל עוד העבודה נעשית ונעשית טוב, כל אחד יכול לסדר לעצמו את הלו"ז שלו כפי שנוח לו. אני למשל, אמא לשני ילדים קטנטנים, מתחילה את היום מוקדם ועובדת עד אחה"צ. אז אני מתפנה לילדים ומוציאה אותם מהגנים, ובערב אני מתחברת שוב לעבוד מול ארה"ב. בנוסף, אין לנו הגבלה על ימי החופשה, מדיניות נוחה במיוחד כשיש ילדים במוסדות החינוך".
בתור מי שעובדת בחברה מספר רב (יחסית) של שנים, יפעת מציינת כי מאז הרכישה, לפני כשנה, מנשבות בה רוחות של חדשנות והצלחה. "יש הרגשה של משהו גדול שקורה והכל באווירה טובה. החברה מצויה בצמיחה משמעותית, ואני בטוחה שהשינויים שקרו ושעוד יקרו יביאו אותה להצלחה גדולה. המשקיעים הביעו אמון מלא בחברה והשקיעו לאחרונה (בשיא תקופת הקורונה!) סכום אדיר של 190 מיליון דולר, מה שמוכיח לנו שאנחנו בדרך הנכונה".
כמי שממלאת את התפקיד הנוכחי כשנה, יפעת מאוד מרוצה ממיקומה, אבל בטוחה שבעוד כמה שנים, מכיוון שהחברה בצמיחה משמעותית – יפתחו בפניה הזדמנויות נוספות.

עוד כמה שאלות
Airtable, JIRA, GitHub.
כשאני במשרד אני בעיקר שומעת אנשים סביבי ועוברת משיחה לשיחה ומישיבה לישיבה, כך שלא ממש יוצא לי לשמוע מוזיקה, אבל מדי פעם פשוט פותחת רדיו ומקשיבה למוסיקה שמתנגנת.
לגמרי אישה של בוקר, אם כי עובדת הרבה בלילות מול ארה"ב.
יש לנו שני חתולים חמודים ששומרים לנו על הבית.
הכי פופולרי והכי שכיח זה כאשר מישהו לא נועל את המסך והולך הרחק מהשולחן שלו/שלה – הוא מקבל קורסון ב-slack channel של כל החברה. זה אמור להביך, אני כבר התרגלתי.
כרגע מג׳נגלת בין עבודה לשני ילדים קטנטנים בבית, ככה שהתחביבים קצת נדחקו הצידה. מקווה לחזור לזה בקרוב. אוהבת מאוד לטייל בעולם, ספינינג וספורט באופן כללי.
השולחן שלי.
Notes.
מזגן כבוי.
האנשים שלנו
אלו האנשים שלנו, שהפכו את הכל לטוב יותר, יפה יותר.

נתנאל זנזורי
Product Managerאחראי על יצירת אסטרטגיות מוצר שמתמודדות עם אתגרי המשתמשים
החזון שלנו הוא לתת לכל לקוח את היכולת למדוד את התוצאות של המעשים שלו בהקשר של חוויית המשתמש באתר ובאפליקציה.
אחראי על יצירת אסטרטגיות מוצר שמתמודדות עם אתגרי המשתמשים
נתנאל זנזורי עשה את התואר הראשון שלו במנהל עסקים, אבל כבר במהלך הלימודים הבין שהוא רוצה להשתלב בעולם ההייטק ולכן למד גם קורס פיתוח. ל-Contentsquare הוא הצטרף לפני כ-3 שנים כ-Technical Support Engineer, וכיום הוא משמש בה Product Manager. בתפקידו הנוכחי הוא אחראי על יצירת אסטרטגיות מוצר שמתמודדות עם האתגרים בהם נתקלים המשתמשים. "מהות התפקיד שלי הוא לקבוע עדיפויות", הוא מתמצת, "אני מדבר עם גורמים שונים במטרה להבין מה הצרכים של הלקוח מהמוצר שלנו, אילו דברים נוספים ניתן וחשוב לפתח ואיפה הם נתקלים בבעיות – ואחר כך אני מגדיר עם המפתחים את העדיפויות".
החלק האהוב עליו בעבודה הוא תהליך החשיבה על פיצ'רים חדשים. "זה תהליך שמצריך יצירתיות, סיעור מוחות ועבודת צוות", הוא אומר. לדבריו, אחד הכישורים ההכרחיים ממנהל מוצר טוב הוא יכולת תקשורת טובה: עם הלקוחות על מנת להבין את הצרכים שלהם, ומול צוותי הפיתוח כדי להסביר להם את הצרכים של הלקוחות ועל מנת לעבוד איתם בצורה יעילה. "העובדה שאני עובד מול קבוצות שונות בחברה – אנשי פיתוח, שיווק, מכירות תמיכה – היא משהו שאני נהנה ממנו מאוד".
נתנאל אוהב את העובדה כי Contentsquare היא חברה צעירה הצומחת במהירות: "מספר העובדים פה גדל כל הזמן, ובנוסף גייסנו כסף בתקופה מאוד בעייתית לשוק כולו. זו חברה יציבה עם פורטפוליו מרשים של לקוחות, כמו מיקרוסופט, אמריקן אקספרס, אדובי ועוד. ועל אף כל זאת יש בה אווירה צעירה ודינמית".

מהרגע הראשון שלי בחברה אמרתי שאני רוצה להתפתח לתחום ניהול המוצר, ונתנו לי הכל כדי להשיג את המטרה שלי.
החברה מעניקה לעובדיה חופש ואמון
נתנאל אומר כי הוא מרגיש בחברה כמו חלק ממשפחה גדולה. "נוצרות כאן חברויות אמיתיות, אנשים תמיד עוזרים אחד לשני ומרגישים שעובדים יחד למען מטרה משותפת. בנוסף, זה שיש לנו חדר כושר ושולחן פינג פונג מייצר מקומות בתוך העבודה שבהם עושים דברים שלא קשורים לעבודה, ומפתח את החברויות האלו".
היחס של החברה לעובדים מתבטא לדבריו בקידומם וטיפוחם, תוך הענקת חופש ואמון. "מהרגע הראשון שלי בחברה אמרתי שאני רוצה להתפתח לתחום ניהול המוצר, ונתנו לי הכל כדי להשיג את המטרה שלי", הוא מספר, "המדיניות של החברה שמאפשרת לעובדים לקחת כמה ימי חופש שהם רוצים מסמלת לדעתי באופן הטוב ביותר את היחסים השקופים שיש בין עובדים למנהלים".
נתנאל משוכנע כי החברה תמשיך לגדול, "החזון שלנו הוא לתת לכל לקוח את היכולת למדוד את התוצאות של המעשים שלו בהקשר של חוויית המשתמש באתר ובאפליקציה. אני רוצה לגדול עם החברה כי אני מאמין בחזון הזה, שמוביל את כל תחום התנהגות הגולשים".

עוד כמה שאלות
Generation do it yourself: A podcast where successful entrepreneurs come to share their stories.; -After foot Rmc: Sport podcast related to soccer.
אני מקשיב לכל מיני סוגי מוזיקה, אבל כשאני עובד אני מעדיף מוסיקה רגועה יחסית. אני מוצא את המוסיקה ב-Apple Music או Youtube .
Slack, Trello Figma,Monday.com, To-do list extensions.
יש לי תינוק קטן בבית. אני איש של לילה ובוקר ☺
קפה עם חברים לעבודה.
IOS
3D Printer.
חדר הפינג פונג.
BOSE QUIET COMFORT.
האנשים שלנו
אלו האנשים שלנו, שהפכו את הכל לטוב יותר, יפה יותר.

עמנואל אייזנר
Full Stack Developerשותף בבניית מוצר שבאמצעותו אפשר לנגן sessions שמשתמשים עשו באפליקציה של לקוחות החברה
התפקיד שלי מאפשר ללמוד טכנולוגיות חדשות - זה מרגש לגלות איך משהו שעשית עד עכשיו ניתן לעשות אותו בצורה הרבה יותר נוחה, ידידותית, יעילה וקלה לתפעול.
משפרים את החוויה של המשתמשים
עמנואל אייזנר (מנו), הצטרף ל- Conentsquare לפני כשנה, לתפקיד Full Stack Developer. "הגיעו אלי דרך לינקדאין", הוא מספר, "מאוד התרשמתי משיחת הטלפון עם אשת משאבי האנוש מצרפת. היא נתנה לי תחושה שמדובר בחברה רצינית שחושבת על הכל – עד הפרט הקטן ביותר. בדיעבד גיליתי שהתחושות שלי היו נכונות".
במסגרת התפקיד שלו, מנו שותף בבניית מוצר שבאמצעותו אפשר לנגן sessions שמשתמשים עשו באפליקציה של לקוחות החברה, ושל מוצר משלים שמציג ברשימה את כל ה-sessions שנעשו במוצר של הלקוח, על פי חיתוכים וסינונים שונים.
"Conentsquare נותנת מענה לניתוח תהליכים שהלקוחות עוברים בכל מיני אתרים ואפליקציות", הוא אומר, "על פי התהליך שהלקוח עובר באתר, מבינה החברה מה צריך לשפר ומה צריך לעשות כדי שהחוויה של הלקוח תהיה יותר טובה. המוצר שלנו נותן ללקוחות את האפשרות לנתח את התהליכים שהמשתמשים עברו. החלק שלנו בפיתוח הוא לייצר רשימה של סרטי וידאו בהם רואים את המסך של המשתמש והתהליך שהוא עבר, כמובן באופן אנונימי לחלוטין".
לדבריו החלק האהוב עליו בתפקיד הוא פיתוח יכולות חדשות למוצר. "יש סיפוק ביצירה של דברים חדשים שהמון אנשים משתמשים בהם. בנוסף, אני אוהב בתפקיד הזה שהוא מאפשר לי ללמוד טכנולוגיות חדשות – זה מרגש לגלות איך משהו שעשית עד עכשיו ניתן לעשות אותו בצורה הרבה יותר נוחה, ידידותית, יעילה וקלה לתפעול".

התפקיד שלי דורש אחריות ענקית: טעות קטנה עלולה לעלות לחברה סכומי עתק במקרה הטוב, ובמקרה הרע יכולה לסכן חיים כשמדובר למשל במערכות רפואיות או ביטחוניות.
לכל אחד בחברה יש האפשרות לפרוח וללמוד דברים מעבר לתפקיד שלו
מנו מציין כי על מנת להצליח בתפקיד שלו צריך להיות מסוגלים להעמיק בבעיות מבלי להתייאש, ולנסות שוב ושוב עד מציאת הפתרון. "אנחנו כל הזמן נתקלים בשגיאות ואזורים במערכת הדורשים תחזוקה שוטפת, והמון פעמים נדרשים לא מעט זמן וסבלנות כדי להבין מה מפתח כתב לפני שנתיים, איך זה משפיע על המערכת ואיך אני יכול להוסיף דברים מבלי לפגוע בשום דבר".
תכונה חשובה נוספת להצלחה בתפקיד, לדבריו, היא אחריות: "מפתח תוכנה שמעוניין להוסיף את הקוד שהוא פיתח למערכת שלה יש לעיתים מספר עצום של משתמשים, חייב להבין שהוא לא יכול להיות פזיז או לזלזל באיכות ובבדיקות שהוא עורך. טעות קטנה עלולה לעלות לחברה סכומי עתק במקרה הטוב, ובמקרה הרע יכולה לסכן חיים כשמדובר במערכות רפואיות או ביטחוניות לדוגמה".
מנו מדגיש את המחויבות של Conentsquare לפיתוח ולהעצמה של העובדים. "לכל אחד בחברה יש את האפשרות לפרוח וללמוד דברים מעבר לתפקיד הרגיל שלו, אם רק ירצה בכך. בנוסף, החברה מאוד קשובה לצרכים של כל עובד וזה מתבטא בכך שיש המון מודעות לצורך באיזון בין הבית לעבודה; פגישות שבועיות של אחד-על-אחד עם המנהל הישיר והתייחסות כוללת שמביאה לידי ביטוי את האכפתיות הזו. לדוגמה, בתקופת הקורונה כל עובד קיבל את המעטפת שנזקק לה מהחברה, על מנת לתפקד בצורה הטובה ביותר, מבלי לפגוע בחייו האישיים".
ואם כבר מדברים על תקופת הקורונה, מנו מציין כי במהלך הסגר Conentsquare שלחה לעובדים שוברים לקניית ספרים אונליין, שובר להזמנה מאמזון, שיעורי ספורט בזום ועוד. כחלק מפעילויות הרווחה הרבות בחברה הוא מזכיר מפגש שנתי של כלל עובדי החברה מכל העולם, כאשר המפגש האחרון, טרם התפרצות מגפת הקורונה, התקיים בצרפת וכלל סופ"ש מלא במסיבות ופינוקים.
מנו מאמין כי Conentsquare תמשיך לגדול ולשפר את החוויות הדיגיטליות של עוד אלפי לקוחות חדשים. "אני מאמין שאם החברה תמשיך בדרך הנוכחית, היא תעשה אקזיט או תונפק בבורסה בשנים הקרובות. אני אשמח להוביל בה פרויקטים מורכבים בעלי ארכיטקטורה מורכבת ומעניינת".

עוד כמה שאלות
WebStorm, Angular, RXJS.
Cracking the Coding Interview של Gayle Laakmann.
עושים היסטוריה/עסקים (רן לוי), קטעים בהיסטוריה (יובל מלחי).
כמעט תמיד פלייליסט של מוזיקה אלקטרונית שקטה שנועדה לריכוז. את המוסיקה שלי אני מחפש ב-youtube.
לילה. כשאין פניות מאנשים אחרים הפרודוקטיביות מוכפלת.
The Imitation Game, Silicon Valley.
iOS.
AirPods Pro.
Airpods.
האנשים שלנו
אלו האנשים שלנו, שהפכו את הכל לטוב יותר, יפה יותר.

קובי הולצר
מנהל קבוצת ה-DevOps הגלובליתאחראי על התשתיות של החברה בסביבות ה-production
אנחנו מקפידים על מקצועיות ועומק של ידע במערכות, וגם משתדלים לעשות כיף על הדרך.
נותנים שירותים רוחביים לכלל ה-R&D
קובי הולצר, מנהל קבוצת DevOps ב-Contentsquare, שנקראת גם קבוצת ה-Platform, קבוצה גלובלית של מהנדסים שממוקמים בישראל ובפריז.
הקבוצה אחראית על תשתיות ה-MultiCloud של Contentsquare, עבודה צמודה עם המפתחים על פרויקטים חדשים ועל ניהול מערכות שונות ואוטומציה שמאפשרות למפתחים לעבוד ביעילות. "אני מאוד אוהב את העובדה שהצוות שלי הוא צוות מרכזי ומשפיע בחברה" אומר קובי, "אנחנו נותנים שירותים רוחביים לכלל ה-R&D והאחריות שמוטלת עלינו בסופו של יום קריטית ומאתגרת. המערכות שאנחנו מפתחים והטכנולוגיות שאנחנו עובדים איתן הן המתקדמות ביותר, וביום יום זה מייצר אתגרים רבים ומעניינים".
קובי אומר כי העובדה שמדובר בצוות שחלקו בארץ וחלקו בפריז יוצרת קבוצה מאוד הטרוגנית, בה כולם לומדים אחד מהשני. "אנחנו עובדים בצורה מאוד צמודה, מאז הרכישה של הפעילות הישראלית לפני כשנה, והלמידה ההדדית הזו היא נהדרת".

יש פה הרבה אנשים חכמים ומוכשרים ללמוד מהם, ומעל הכל הזדמנות מקצועית לגעת בדברים הכי מתקדמים בתצורה של MultiCloud - דבר שמעט חברות מציעות.
כיף לעבוד בצוות מעורב מיקום ותרבות
קובי, שהצטרף לחברה לפני כשנתיים, אומר כי מה שמאפיין אותה היא תרבות צעירה ומכילה. "אנחנו מקפידים על מקצועיות ועומק של ידע במערכות, וגם משתדלים לעשות כיף על הדרך", הוא אומר.
עוד יתרון של החברה לדבריו הוא היותה גלובלית: "זה כיף גדול לעבוד בצוות מעורב מיקום ותרבות, במיוחד כשאין אתגר של פערי זמנים משמעותיים בין פריז וישראל. יש פה הרבה אנשים חכמים ומוכשרים ללמוד מהם, ומעל הכל הזדמנות מקצועית לגעת בדברים הכי מתקדמים בתצורה של MultiCloud – דבר שמעט חברות מציעות. אני מאוד אוהב את הקצב המהיר ואת זה שאין יותר מידי גורמים שעוצרים אותך אם אתה רוצה לעשות משהו" הוא מוסיף.
קובי מציין כי התרבות והכימיה לצוות חשובים ואחד הדברים שבודקים עם מועמדים חדשים זה באמת לראות שעבודת צוות, שיתוף ויצירתיות חשובים גם למועמד. "אנחנו קבוצה מאוד מלוכדת והאנשים שנחפש יהיו אנשים שנרצה ללמוד מהם, שיהיו רעבים לידע חדש ולאתגרים שניתן למצוא רק בחברות SaaS עם תעבורה גבוהה מאוד כמו אצלנו. אנשים שאוהבים לפתור אתגרים מורכבים ב-Scale ויצירתיות".
קובי מאמין ש-Contentsquare רק בתחילת המסע שלה ותתפתח לכיוונים מעניינים בשנה הקרובה. "אנחנו חברה צעירה שגדלה במהירות וכמות השירותים שאנחנו נותנים רק הולכת וגדלה. עידן הקורונה דוחף אותנו עוד יותר מהר קדימה ועושה אותנו ליותר רלוונטיים בעולם הדיגיטלי".

עוד כמה שאלות
כלים לניהול משימות בשימוש בעיקר הן Jira and Monday. כלי עבודה עיקריים לתקשורת בין העובדים בשימוש הוא Slack ו G-suite
AWS & Azure, k8s, Kafka, Jenkins, Terraform, Ansible, Aerospike, ClickHouse, ELK, Grafana ועוד ועוד…
"Software engineering daily" , "Radiolabs" , "המדען העירום" של האוניברסיטה הפתוחה.
סיבוב שלום למי שבמשרד, ומשדל כמה חבר'ה לבוא לקפה של בוקר.
Battlestar Galactica, The Walking Dead
האנשים שלנו
אלו האנשים שלנו, שהפכו את הכל לטוב יותר, יפה יותר.
המשרדים שלנו




פתיחות והבנה לצרכים המשתנים של כל עובד ועובדת
ב-Contentsquare מאמינים ב-Work Hard, Play Hard. כחלק מהתפיסה הזו, מדי שנה (בניקוי זמני קורונה), כל החברה – 700 העובדים מרחבי העולם – מתאחדים לאירוע Kickoff בו המנכ"ל וההנהלה מחברים את העובדים לאסטרטגיה וליעדים הארגוניים, אבל בעיקר חוגגים במסיבות לתוך הלילה.
משרדי החברה, הממוקמים ברמת גן, מייצרים סביבת עבודה נעימה ונוחה הכוללת, בין השאר, פינות ישיבה מפנקות, שולחן פינג פונג ואפשרות להשתמש בחדר הכושר שבבניין.
בחברה מכירים בחשיבות האיזון בין החיים הפרטיים לעבודה ומיישמים כבר שנים מדיניות של Take as you need vacation – ימי חופש ללא הגבלה. מדיניות זו מבוססת על מחויבות לתפוקות, אבל לא פחות מבוססת על יחסי אמון, ועל פתיחות והבנה לצרכים המשתנים של כל עובד ועובדת.

בחברה כבר שנים מיישמים מדיניות של Take as you need vacation - ימי חופש ללא הגבלה - המבוססת על מחויבות לתפוקות ויחסי אמון
הזדמנויות לפיתוח אישי, מקצועי ורילוקיישן
הפעילות החברתית בחברה מונעת באמצעות Culture Crew – קבוצת עובדים שפועלים ממרצם לטובת הכלל בתחומים שונים כגון תרומה לקהילה, ספורט, Green & Sustainability ו-FUN.
ההווי בחברה מהנה, אנרגטי, פתוח, שקוף וממוקד חדשנות. כחלק מהתפיסה המעודדת מחד עבודה מאומצת ומאידך שמה דגש על העובד כאדם ודואגת לרווחתו, נהנים העובדים ב-Contentsquare מהרצאות מעשירות, מגוון הזדמנויות לפיתוח אישי ומקצועי במרחב המקומי והגלובלי, כולל הזדמנויות של רילוקיישן.
בנוסף, החברה יוזמת אירועי רווחה והעשרה לעובדים (גם בימי קורונה) הכוללים Happy Hours והרמות כוסית, שיעורי ספורט, הרצאות, ועוד מלא פינוקים.
ב-Contentsquare מאמינים ב-Work Hard, Play Hard ולכן מדי שנה כל החברה - 700 העובדים מרחבי העולם - מתאחדים לאירוע Kickoff ובעיקר חוגגים במסיבות לתוך הלילה
אנחנו נמצאים פה:



