MONDAY LOGO

המטרה של Monday.com היא להוות את המרכז הווירטואלי של כל עסק, גדול כקטן.

סטארטאפ
סטארטאפ
250-500
250-500 עובדים
תל אביב, ישראל
תל אביב, ישראל
סטארטאפ
סטארטאפ

מקום צבעוני ושמח

המטרה של monday.com היא להוות את המרכז הווירטואלי של כל עסק, גדול כקטן. המוצר של החברה מאפשר תקשורת קלה בין חברי צוות, מעקב אחר משימות, ובניית פרויקטים בצורה שנכונה לכל לקוח, תוך הפגנת יכולות מדהימות בניתוח נתונים והצגתם לדרגי ניהול, ושימוש ביכולות אינטגרציה מתקדמות שממשקות את כלל התוכנות של הלקוח למקום אחד, צבעוני ושמח.

החברה הוקמה בסוף שנת 2012 על ידי רועי מן וערן זינמן, והשיקה את המוצר לקראת שנת 2014. מאז, קצב הצמיחה של החברה לא מפסיק לשבור שיאים. אגב שיאים, החברה מתגאה בהישגים כמו צוות הצלחת הלקוחות הטוב ביותר, הסטארטאפ בעל קצב הצמיחה המהיר ביותר, אחת מעשרת תוכנות ניהול הפרויקטים הטובות ביותר בעולם ועוד.

m4
התרבות פה מדהימה, כולם פשוט שמחים להגיע לכאן בבוקר. אני חושב שזה בעיקר בזכות האמונה האמיתית של כל אחד מהעובדים במוצר עצמו וביכולת שלו להשפיע על הכיוונים אליהם המוצר הולך

לספק ללקוחות חוויה משלימה

מטה החברה נמצא בתל אביב, ועובדים בה 340 אנשים, עם קצב גדילה של 5 אנשי צוות חדשים מידי שבוע.

המשרד הניו יורקי, למשל, נפתח במרץ שעבר עם 4 חברי צוות, ומאז הספיק לגדול ל-140 עובדים; באוסטרליה נפתח באפריל 2020 משרד חדש ובו 6 עובדים נכון להיום, כשעד סוף השנה ייפתחו משרדים נוספים במיאמי, סן פרנסיסקו ולונדון.

הערכים שמובילים את העובדים, כמו גם את המוצר עצמו, הם שקיפות, יזמות, חשיבה מחוץ לקופסה, עבודת צוות ו-ownership. הערכים האלה גורמים לכל אחד מחברי הצוות לדחוף קדימה ולהרגיש חלק מהצלחת החברה.

החברה חלוצה בעולם חדש שנבנה בעולמות ה-saas, בו חברות רואות את המוצרים שלהן יותר כפלטפורמה מאשר כתוכנה. החזון לפיו היא פועלת, הוא לספק ללקוחות חוויה משלימה לכל מה שהעסק שלהם צריך להכיל.

אם לשפוט לפי 100,000 החברות משתמשות במאנדיי כיום ממעל ל-180 מדינות ב-200 ורטיקלים עסקיים שונים, החזון ממומש בהצלחה.

אין אגו, אין פוליטיקה, באים לעבוד ולהרים מוצר מדהים ברמה עולמית ולפתור בעיה שנוגעת לכל תחום ולכל צוות שעובד ביחד

המשרדים שלנו

מסר השקיפות והיזמות

מה שמייחד את monday.com זו ההבנה שהחידוש הכי מטורף יכול להגיע מעובד שהצטרף לצוות רק אתמול. כולם זוכים ליחס זהה ומעולה. בחברה מצליחים לשמר את התפיסה הזו גם אל מול קצב הצמיחה המהיר.

האנשים שעובדים ועבדו בחברה מפיצים את מסר השקיפות והיזמות בכל מקום אליו הם מגיעים. התפיסה הייחודית מיושמת גם בקשר עם הלקוחות. בין אם מדובר בלקוח קטן ובין אם מדובר באנטרפרייז, הלקוח יקבל את היחס הטוב ביותר, במהירות הרבה ביותר. למעשה, החברה מתגאה בזמן מענה לפניות של עשר דקות. באמת.

היעד של החברה מופיע כל הזמן לנגד עיני העובדים (פיזית, על מסך של 100 אינץ׳ בכניסה למשרד): להגיע בשנים הקרובות ל-5,000,000 משתמשים תוך המשך יצירת מוצר שיהווה פלטפורמה לכל עסק וישלב תקשורת, יכולות התאמה מיטביות, ומעל הכל קצת כיף וצבע לימי שני.

m4
היחס לעובדים מדהים. אני יודעת שאני יכולה להציע כל רעיון ויהיה מי שיקשיב לי

אתה יכול לעשות הכל אם רק תרצה

העבודה בחברה מונעת מניתוח מידע וניסיון בלתי מתפשר להבין אותו. אלה מביאים את העובדים ליכולות וביצועים שקשה להתחרות בהם. את העבודה הקשה, מאמינים בחברה שצריך לשלב עם כיף. לכן, עומדים לרשות העובדים חדר כושר מושקע, חמישה חוגים בשבוע (כולל קבוצת כדורגל מטורפת), שני חדרי כורסאות מסאז, חדר וויסקי, חדר מנוחה, ברז בירה, קולנוע מדהים, קומה שלמה לשיחות צוות ורגיעה, חדר ״עשה זאת בעצמך״, מדפסת תלת מימד, ושירותים יפנים (מה זה? תגיעו ותגלו).

המסר לעובדים הוא ״אתה יכול לעשות הכל אם רק תרצה״, וזו לא רק סיסמה. התרבות בחברה מספקת לעובדים את הכלים לממש את זה. מצטרפים חדשים משתלבים במהירות הבזק מבחינה חברתית, אבל גם מבחינת העבודה. הם מקבלים אמון ואחריות מלאים מיד עם הצטרפותם, מתוך הבנה שאם יש לך את היכולת המתאימות ועברת את המבחני ההתאמה – אתה יכול להוביל כל נושא כבר מהיום הראשון. הגישה הזו בולטת גם בגיוס העובדים. היכולות והמבחנים הם הגורמים הרלוונטים, ולא הרקע האקדמי, למשל. בחברה מאמינים שהתמהיל האנושי המגוון, אחראי לכל הכיף.

חוץ מאנשים, המשרדים ידידותיים גם לכלבים, רק צריך לזכור להשאיר את דלתות הזכוכית פתוחות.

השקיפות בכל אספקט בחברה נותן כוח עצום לכל עובד כפרט, ולחברה ככלל

אנחנו נמצאים פה:

דרך מנחם בגין 52, תל אביב-יפו, ישראל

משרות פתוחות

אין משרות.. תרקדו!