מטרת החברה היא לחסוך מהגולשים פרסומות מטרידות, או כל תוכן שאינו רלוונטי להם, ומציעה במקום תוכן שסביר שהם ימצאו בו עניין

חברה גדולה
חברה גדולה
500-1000
500-1000 עובדים
נתניה
נתניה
חברה גדולה
חברה גדולה

לחלוטין תוצרת כחול-לבן

אאוטבריין פיתחה מערכת להמלצות תוכן, ואלא אם הייתם נטולי חיבור לרשת בעשור האחרון, סביר מאוד להניח שיצא לכם לפגוש את העבודה שלה.

אאוטבריין היא לחלוטין תוצרת כחול-לבן. היא נוסדה ב-2006 על ידי אורי להב וירון גלאי, ונחשבת לחברה הוותיקה בתחום המלצות התוכן ולחלוצה בתחום הדיסקאברי.

בחברה עובדים כ-600 אנשים ברחבי העולם, מתוכם 260 במשרדי החברה שבנתניה, שם גם נמצא מרכז הפיתוח הכי משמעותי בארץ. לעומת זאת, רוב עובדי החברה בתחום השיווק והניהול ממוקמים במשרדים בניו יורק וב- 17 מדינות נוספות בשאר העולם.

בואו נשים את הקלפים על השולחן – מאז ימיו הראשונים של האינטרנט, אף אחד לא נהנה מפרסומות שקופצות באמצע הקריאה או במהלך השיטוטים ברשת. הייחוד של אאוטבריין בא לידי ביטוי בעיקר בעובדה שהיא הראשונה שפיצחה איך לקדם תוכן ממומן מבלי להעיק על הגולש.

היא שמה לה למטרה לחסוך מהגולשים את אותן פרסומות מטרידות, או כל תוכן שאינו רלוונטי להם, ובמקום מציעה תוכן שסביר שהקורא ימצא בו עניין. ובמילים אחרות, היא משתמשת באלגוריתם הייחודי שפיתחה כדי לחשוף את הגולשים באתרים השונים לתכנים שמותאמים להם.

outbrain
יש כאן אנשים מדהימים, החיבור שיש בין האנשים לטכנולוגיה - זה סוד הכוח של אאוטבריין בעיניי

מנתחת את הפעולות של הקורא

תחום הפרסום הדיגיטלי, שבו פועלת החברה, ידוע כדינמי וככזה שעובר שינויים רבים כל הזמן. למשל כשרשתות חברתיות גדולות דוגמת פייסבוק משנות את האלגוריתם, ובעצם גם את החוקים, אנשי השיווק צריכים לחשוב מחדש על כל אסטרטגיית קידום התוכן.

הטכנולוגיה שפיתחה אאוטבריין יכולה להקל על התהליך. המערכת שפיתחה החברה מנתחת את הפעולות של הקורא בזמן שהותו באתרים שונים, ובאמצעות כך יכול האלגוריתם להבין או לחזות איזה תוכן ממומן יכול להיות רלוונטי ומעניין עבורו.

כך, הקורא נחשף גם לתכנים שמבוססים על קידום תוכן אורגני וגם לתכנים ממומנים של מפרסמים אחרים – כולם כמובן נמצאים בתחומי העניין שלו.

כאן המנהל עומד לשירות העובדים שלו, ולא להיפך. זאת גישה שאני מאוד מעריך והיא בולטת בחבר

המשרדים שלנו

רוב העובדים נמצאים בחברה למעלה מ-3 שנים

משרדי החברה ממוקמים כאמור בנתניה, לא רחוק מתחנת הרכבת, כך שההגעה די נוחה. המשרדים נעימים ובולט בהם הסגנון העיצובי הביתי שמתאפיין בהמון צבעים חמים בהשראת הלוגו של החברה. רוב העובדים יושבים בחללים פתוחים שמאפשרים עבודה משותפת, אך יש גם כמובן חדרי ישיבות ופינות ישיבה נעימות למי שצריך קצת שקט. המטבח, כיאה לכל סטארטאפ שמכבד את עצמו, מתהדר במכונת אספרסו ומלא בפינוקים: ממגוון לחמים דרך פירות וגבינות שונות, ועד שוקולדים וחטיפי אנרגיה.

החברה מתגאה בכך שרוב העובדים בה נמצאים בחברה למעלה מ-3 שנים, ורבים מהם גם למעלה מ-5 שנים, מה שאומר שאין תחלופה גבוהה ומי שמגיע לרוב נשאר לזמן רב. בנוסף, 71% מהעובדים הגיעו בשיטת חבר מביא חבר, כך שרובם משלבים בין העבודה לחברים.

החברה שמה דגש על Work Life Balance. היא דוגלת במתן חופש פעולה לכל עובד ועובדת, ומעודדת את עובדיה להתפתח מקצועית ולקחת יוזמות אישיות עבור פרויקטים שונים. לשם כך היא מקיימת הדרכות מקצועיות ותכניות העשרה ופיתוח שונות, למשל מנטורינג של עובדים ומנהלים ותיקים, וגם דואגת לסביבת עבודה מהנה עם ימי כיף, מסיבות ואפילו הופעות של להקת הבית. לצד כל אלה יש גם כמובן טורנירים של פיפ"א, תחרויות אינטנסיביות של טניס שולחן ואפילו קבוצת כדורסל שיוצאת לשחק בחוץ כשמזג האוויר מאפשר זאת.

o6
יש תחושה שלא משנה איזו בעיה יש לך - תמיד יהיו אנשים שישמחו להקשיב לך ולגם לעזור

אנחנו נמצאים פה:

אריה רגב 6, נתניה, ישראל

משרות פתוחות

אין משרות.. תרקדו!