
Tabit פיתחה פלטפורמה עסקית אחידה, מובילית ומבוססת ענן, המספקת פתרון כולל מקצה לקצה, לניהול רציף של כל היבטי המסעדה.








פתרון כולל מקצה לקצה
Tabit פיתחה פלטפורמה עסקית אחידה, מובילית ומבוססת ענן, המספקת פתרון כולל מקצה לקצה, לניהול רציף של כל היבטי המסעדה. הפלטפורמה מציעה למסעדה בסיס נתונים אחד, לוגיקה עסקית אחת ושמונה אפליקציות ניידות וידידותיות, שמאפשרות לנהל את כל היבטי הפעילות במסעדה: מלצרים, מטבח, קופה רושמת, אתר הזמנות, מערכת ניהול והפקת תובנות, עמדת אירוח, ניהול תורים ומשוב. כולן רצות על אותו בסיס נתונים בענן ומעדכנות האחת את השנייה בזמן אמת בתהליך רציף אחד.

כשמגיעים למשרדים שלנו, קשה להתעלם מהסביבה והקסם. אין שני למיקום הפסטורלי של החברה, במיוחד בעולם המשוגע של ההייטק והסטארטאפים
מעבדים מעל 1.5 מיליון טרנזקציות ושאילתות ביום
הארכיטקטורה העננית מאפשרת לחברה לבנות מודולים נוספים ולהטמיעם במהירות. ״אנחנו משתמשים בשירותים המתקדמים ביותר ומכלול אפשרויות ה-Dev-ops לטובת ניהול המידע״, אומרים בחברה. ״אנו מעבדים מעל 1.5 מיליון טרנזקציות ושאילתות ביום ובשנה אנחנו מעבדים טרנזקציות בהיקף של מיליארדי שקלים".
החברה הוקמה בשנת 2014 על ידי בארי שקד ונדב סולומון ומעסיקה כיום מעל ל-130 עובדים בישראל ובארצות הברית. המערכת של Tabit מצמצמת את שיעור הטעויות וההחזרות של מנות בכ-80%, מקטינה את בזבוז המשאבים ומשפרת את שביעות הרצון של הלקוחות. משך הארוחה מתקצר ב-12-15 דקות וכך ניתן להגדיל את התפוסה, התהליכים מאפשרים לצמצם ב-20% את מספר המלצרים וההוצאה לכל סועד גדלה ב-8% עד 15% בגלל שביעות הרצון והמהירות. הפלטפורמה מאפשרת למסעדה הבודדת ליהנות מטכנולוגיה שהייתה בהישג ידן של רשתות גדולות בלבד ומחזקת את הקשר בין המסעדה ללקוח.
אנחנו Early Adopter בכל מה שקשור לטכנולוגיות. אנחנו מיישמים המון טכנולוגיות חדשות, מנסים בטאות ומנסים להרחיב את ה stack שלנו ברכיבים חדשניים
האנשים שלנו
אלו האנשים שלנו, שהפכו את הכל לטוב יותר, יפה יותר.

איגור מקייב
Senior iOS Developerהתפקיד של איגור כולל פיתוח ותמיכה בבעיות שמגיעות מהשטח באפליקציית iOS שמנהלת את הפעילות במסעדה.
המערכת מאוד מורכבת ומאתגרת, צריך לחפור עמוק בכדי להביא פתרון חכם ויעיל לטווח הארוך
לפתור בעיות שמגיעות מהשטח
איגור התחיל את דרכו כמתכנת לאחר שסיים קורס פיתוח למובייל שארך כשנה. הוא צבר ניסיון רב בתחום פיתוח מובייל בפלטפורמת IOS בסטארטאפים שונים.
כשהגיע לטאביט לראיון העבודה, התחבר מיד ל-vibe של החברה. ״התלהבתי מהמקום, משיטת העבודה שהזכירה לי סיירת – כשיש בעיה, פותרים אותה כולם ביחד״.
התפקיד של איגור כולל פיתוח ותמיכה באפליקציית iOS שאחראית על תהליך ניהול המסעדה ופתרון בעיות שמגיעות מהשטח. הוא מספר, שהחלק האהוב עליו ביותר בתפקיד הוא פתרון הבעיות שצצות. ״אני אוהב מאוד גם את העובדה שהפיתוח נעשה במעגלים קצרים ואת הדינמיות הרבה של העבודה״, הוא מוסיף.

כשהגעתי לראיון התלהבתי מהמקום, משיטת העבודה שהזכירה לי סיירת - כשיש בעיה, פותרים אותה כולם ביחד
תמיד יש עם מי להתייעץ
אחת היכולות הקריטיות בעבודתו של איגור היא, לדבריו, הבנת בעיות מהשורש. רק כך הוא יכול לספק פתרון אידיאלי שימנע טעויות גם בעתיד. ״המערכת שלנו מאוד מורכבת ומאתגרת, צריך לחפור עמוק בכדי להביא פתרון חכם ויעיל לטווח הארוך״, הוא מסביר.
״ללמוד ולהבין את המערכת זו משימה מאוד מורכבת, אך זה גם החלק המאתגר והמורכב של התפקיד. הקוד לא נכתב על ידי בן אדם אחד, זה לא שאפשר לפנות למישהו שיסביר מה הוא עשה פה אם יש בעיה, צריך לשבת ללמוד ולהבין לבד"' איגור מפרט, אבל, הוא מרגיע – ״עובדים פה אנשים עם ניסיון רב ומגוון ותמיד יש עם מי להתייעץ״.
לצד האתגר המקצועי, איגור מרוצה גם מהיחס שהעובדים זוכים לו. ״היחס הטוב הוא לא דבר שמובן מאליו״, הוא אומר. ״יחס חם ואישי, לא רואים דברים כאלה, אין פרט שאיריס מנהלת משאבי האנוש לא חושבת עליו ולא דואגת לו. זה נותן לנו הרגשה טובה מאוד״.

עוד כמה שאלות
ג'ירה, x-code, git-kraken
יותר תוכן בדיגיטל -stack over flow
Spotify
רוק
Burger Saloon
האנשים שלנו
אלו האנשים שלנו, שהפכו את הכל לטוב יותר, יפה יותר.

ארז בן דוד
VP R&Dארז הוא VP R&D ומנהל את צוות הפיתוח. אחראי על אימוץ טכנולוגיות חדשות, ופיתוח כלל המוצרים בחברה.
לכל עובד יש את הצרכים שלו ואני משתדל להקשיב ולתת לכל אחד ואחת את הבמה להשפיע ולהשמיע את הקול האישי
לבחור את האנשים שלי אחד אחד
בכובעו הקודם, כמנכ"ל של חברה טכנולוגית אשר הייתה שותפה עסקית של Tabit, ארז ליווה את החברה מאז הקמתה, ולפני שנה הצטרף באופן רשמי ומלא. התפקיד שלו כולל את ניהול צוות עובדי המחקר והפיתוח, אחריות על אימוץ טכנולוגיות חדשות, פיתוח כלל המוצרים בחברה, ניהול ספקי המשנה ומתן Tier-3 Production Support לכלל המוצרים.
״הטכנולוגיות שאנחנו עובדים איתן פה הן בשיא״, אומר ארז. ״אנחנו עובדים על מערכת שהיא Cloud First ו-Mobile First בבסיסה. המערכת מאוד סקיילאבילית והעבודה בסביבה מרתקת. המערכת מתמודדת עם מיליוני תנועות ביום.
אנחנו עובדים בצד השרת ב-node.js וב-. mongo db ואילו ב-front end אנחנו עובדים באנגולר עבור ה-WEB ו ב- IOS NATIVE עבור מוצר הקופה של טאביט. על כל האקו סיסטם הזה מנצחת מערכת שנקראת ROS- restaurant operations system והיא בעצם מערכת השליטה המרכזית של כלל המוצרים.
״כל החיים ניהלתי״, הוא מספר, ״וכאן אני מקבל את ההזדמנות לבחור את האנשים שלי אחד אחד. אנחנו מגייסים אנשים איכותיים מאוד עם ראש גדול והם עובדים ברמת עצמאות גדולה״. ארז מעיד שהניהול מצריך ממנו רגישות רבה, הקשבה לעובדים ומנהל בגישה המאפשרת לכל אחד מהעובדים להשפיע.
״אני מאוד אוהב את הטכנולוגיות והאתגרים הכרוכים בהבאת הצוותים לסנכרון לאספקת המוצרים בפועל״, מספר ארז. ״החדווה שביצירה של דברים חדשים מאפס ובעיצוב מוצרים קיימים בסביבה טכנולוגית עתירת משתנים, בפועל, מרגשת אותי״.
יצירתיות, לדבריו, היא חלק בלתי נפרד מהתפקיד: ״צריך להפגין יצירתיות בפתרון בעיות ואתגרים תוך ניצול האפקטיבי ביותר של הזמן וזה בעצם מה שאני עושה כל יום וכל שעה, מתוך הרצון למקסם את תפוקות הפיתוח״.

אני מלווה את טאביט כבר מספר שנים כשותף עסקי מתפקידי הקודם וכעת מתוך ה-cockpit. אני משוכנע שהחברה תגיע לשווי של מאות מיליוני דולרים בטווח של 3-4 השנים הקרובות
מחלקת ה- R&D שלנו היא סיירת
ארז מגדיר את Tabit כחברה שנמצאת בנסיקה. הוא משוכנע שבתוך 3-4 שנים היא תגיע לשווי של מאות מיליוני דולרים, בזכות מאפייניה הייחודיים: מחלקת R&D איכותית מאוד, סביבת עבודה מפנקת, וקצב עבודה מהיר. ״אנחנו דוגלים ביציאה מהירה לשטח, המוצרים לא יושבים על המדף עד שהם נהיים מושלמים. אנחנו נוגעים בשטח כל הזמן״, הוא מפרט.
״מחלקת ה- R&D שלנו היא סיירת״, אומר ארז, ״היא מכילה אנשים מהשורה הראשונה של עולם הפיתוח בכל תחום, לא משנה למי תפנה ועם מי תתייעץ תמיד תפגוש אדם שיש המון מה ללמוד ממנו וגם יש לו את הרצון לסייע לך וללמד אותך. אנחנו מעסיקים רק אנשים מצויינים״.

עוד כמה שאלות
"עושים תוכנה", "מפתחים חסרי תרבות"
ספוטיפיי – daily mix
ישראלי, רוק , פופ
בוקר לניהול, לילה לתכנות
השעון החכם של Samsung
Red alert – משחק אסטרטגיה
ה"זולה" בלב מטע הזיתים. המקום שבו הצירתיות שלנו עולה על גדותיה
ניהול המשימות האישיות ב TRELO , ניהול משימות הצוות JIRA
האנשים שלנו
אלו האנשים שלנו, שהפכו את הכל לטוב יותר, יפה יותר.

גבע שטיינברג
Senior Frontend Developerגבע אחראי לפיתוח אפליקציה מובילית לתשלום במסעדות, התומכת ב EMV
הכל מאוד דינמי ואתה שותף מלא בתהליך, בעיצוב, בפלטפורמה עליה הקוד ייכתב, בהתנהגות של המוצר
אתגרים שדורשים העמקה ויצירתיות
גבע, בוגר תואר ראשון במערכות מידע ומנהל עסקים, הצטרף לחברה לפני כחצי שנה. ״כשחיפשתי עבודה היו לי מספר אפשרויות מעניינות, הוא מספר, ״ברגע שהגעתי לראיון הראשון בטאביט, הרגשתי שזו הבחירה הנכונה עבורי.
אתה מבין שהגעת לחברה עם אופי אחר ומיוחד, משביל הכניסה דרך מטעי הזיתים ועד האנשים שעומדים בראש החברה, החזון והאסטרטגייה של החברה שמאוד משכו אותי מבחינה אישית ומקצועית.
טכנולוגית יש כאן אתגרים שדורשים העמקה ויצירתיות, ההרגשה היא שאנחנו עובדים בחברה שהיא כוח עולה, כך שאני שלם לגמרי עם הבחירה הזו״.
סיבה נוספת לבחירה בחברה הייתה איריס, מנהלת משאבי האנוש. ״היא קיבלה את פני בחום עז״, אומר גבע. ״נשים את השכר והתנאים בצד, אלה הדברים שמושכים אותך בסופו של דבר – היחס הזה".

האנשים שעובדים פה חולקים מטרה משותפת חזקה מאוד, למוצר יש שם מעולה בתחום, הוא כבר מצליח ואנשים אוהבים אותו, אז לתחושת השייכות מצטרפת גאוות יחידה
מחלקת פיתוח מגובשת ומוכשרת
הצוות שגבע משתייך אליו מפתח (בין היתר) אפליקציה היברידית לתשלום במסעדות. ״מתכנתים פה בפלטפורמה שאני אוהב – אנגולר, ויש אתגרים טכנולוגיים נוספים ומגוונים ומגוון זה תמיד טוב״, אומר גבע. "הכל מאוד דינמי ואתה שותף מלא בתהליך, בעיצוב, בפלטפורמה עליה הקוד ייכתב, בהתנהגות של המוצר״.
המצב הזה מייצר, לדברי גבע, מחלקת פיתוח מגובשת ומוכשרת. ״אתה מפתח כאן מוצר שאפשר לראות את התוצאות שלו בשטח באופן כמעט מידי, ויש בזה סיפוק אדיר, בטח כשאתה שותף מלא לתכנון המוצר ולהחלטות גם על הפרטים הקטנים״.
״האנשים שעובדים פה חולקים מטרה משותפת חזקה מאוד״, אומר גבע, ״למוצר יש שם מעולה בתחום, הוא כבר מצליח ואנשים אוהבים אותו, אז לתחושת השייכות מצטרפת גאוות יחידה״.

עוד כמה שאלות
Jira, WebStorm, Studio Code, git
מגוון ותלוי במצב הרוח. מרוק קלאסי למשהו יותר מודרני. בדרך כלל בספוטיפיי, אבל לעתים גם יש מוד לביצועים חיים, או קאברים מעניינים אז עובר ליוטיוב
לילה. לוקח לי זמן להתניע בבוקר, ורק לאחר 2 כוסות קפה אני מרגיש באמת יעיל. בלילה הסיפור שונה לגמרי. מסוגל לשבת על קוד גם ב1 לפנות בוקר
יש לי כלב מדהים בשם אוליבר. הוא כמו בן בשבילי. לצערי הוא לא חובב נסיעות וגם שובב לא קטן, אז מעדיף להשאיר אותו בבית
מחבר את הלפטופ וישר יוצא לטאביט-בר להכין קפה. דחוף
חאבייר זאנטי – כדורגלן עבר אגדי וסגן הנשיא הנוכחי של אינטר מילאנו – דמות לחיקוי ומופת, על המגרש ומחוצה לו. יצחק רבין ז"ל – אין צורך להכביר במילים
Forzainterforums.com, חייב להתעדכן על הבוקר.
Football manager. היו זמנים…
הבר. בר מצויד בכל טוב, מכונת קפה מעולה ובכללי וויב מגניב. חבל שלרב תפוס בגלל ישיבות
בגדול אנחנו משתמשים בתוכנת ה-Jira לניהול משימות, אבל ביני לבין עצמי אני רושם הכל במחברת
הנמוכה ביותר שניתן
הדסון, שבתאי ויתקין, דוריס קצבים בזכרון
האנשים שלנו
אלו האנשים שלנו, שהפכו את הכל לטוב יותר, יפה יותר.

דנה קיסלב
Projects Managerבתפקידה דנה אחראית על הטמעת מוצרי החברה בקרב המסעדות.
יש פה הון אנושי מוצלח מאוד, כל אחד מהעובדים מגיע מעולם אחר, יש קומץ תל אביבי, נציגות מכרמיאל, חלק הגיעו מעולם התכנות וחלק מניהול מסעדות, זה שילוב מעניין
להעביר את המוצרים לשטח בצורה טובה
המסעדה בה דנה עבדה, הייתה מהראשונות בארץ לאמץ את הטכנולוגיה של Tabit. לפני שנתיים, כשהחברה חיפשה לגייס אנשים שמכירים את המערכת – פנו אליה. היא הצטרפה בתור מטמיעת המערכת במסעדות ועם הזמן קיבלה עוד סמכויות עד שאחרי כשנה קודמה לתפקיד מנהלת פרויקטים בתחום המשלוחים.
״אני נכנסת לעניינים אחרי שנסגרת עסקת מכירה״, היא מסבירה, ״אני הולכת למסעדה, מבינה את הצרכים של הלקוחות ומלווה אותם בכל השלבים עד לעליית המוצר״. דנה אחראית, למעשה, ״להעביר את המוצרים לשטח בצורה הכי טובה, ולגרום לכך שאנשים באמת ישתמשו בהם״. במסגרת התפקיד היא צריכה ״לחבר הרבה קצוות ולהיות בקשר עם הרבה גורמים במסעדה ובחברה״.
דנה מעידה, שהחלקים האהובים עליה ביותר בתפקיד הם האינטראקציה עם הלקוחות, ההיכרות העמוקה עם המסעדות בארץ ושיטות העבודה שלהן, ״וכמובן מבחן הטעימות במסעדה״, היא מוסיפה בחיוך.
״כל מסעדה עובדת באופן שונה לגמרי מהאחרות״, מספרת דנה. ״אני צריכה לשאול את כל השאלות הנכונות, אחרת אגיע ליום העלייה לאוויר ואגלה שמשהו לא מתאים, כך שהאתגר הגדול ביותר בעבודה הוא לאפיין את כל שיטות העבודה השונות״.

אני מביאה לפה המון לקוחות לפגישות ולהצגות וכולם נהנים מהמיקום שלנו, מהסביבה, מהמקום עצמו. מרגיע מאוד לעבוד ככה מתוך מטע זיתים
חומר אנושי מוצלח מאוד
העבודה עם לקוחות שהם מסעדות, מצריכה מדנה וממנהלי הפרויקטים האחרים, זמינות רבה. ״זה תחום שעובדים בו 24/7 וככה גם אנחנו בתור מנהלי פרוייקטים. לקוחות יכולים לפנות אלי בשישי שבת חג, כי ככה הם עובדים״. Tabit מפעילה כמובן מוקד תמיכה, אבל דנה מסבירה שבימים הראשונים לאחר עלייה לאוויר היא לא מפנה לקוחות למוקד אלא ״ממשיכה לעטוף ולחבק אותם״.
את אותו החיבוק, דנה מקבלת, בתורה, מהחברה. ״ניכר שאנחנו עדיין חברה קטנה, היחסים בין האנשים חמים מאוד, דואגים לנו לכל דבר, משיעורי יוגה ועד חניכה מקצועית צמודה״, היא מספרת. בתור מי שזה התפקיד הניהולי הראשון שלה, דנה מעריכה מאוד את הליווי של המנהל שלה ואת הכלים הרבים שהוא מלמד אותה.
״יש פה חומר אנושי מוצלח מאוד״, מספרת דנה. ״כל אחד מהעובדים מגיע מעולם אחר, יש קומץ תל אביבי, נציגות מכרמיאל, חלק הגיעו מעולם התכנות וחלק מניהול מסעדנות, זה שילוב מעניין. המכונה המשותף הוא שכולם מאמינים במוצר״.

עוד כמה שאלות
הפלייליסט של השזאם האחרון שלי והוא מחובר לאפל מיוזיק
מקפידה פעם בשבוע להתקשר למוקד תמיכה שלנו ולהתחזות ללקוחה שמתלוננת על הפסקת חשמל
Burnt בראדלי קופר מנסה להשיג שני כוכבי מישלן
SIMS
לטוס לחו״ל ולאסוף מגבונים של מסעדות
הקרוון של הפרוייקטורים
איירפודס בזמן נהיגה ביטס בזמן עבודה
עובדים עם מונדיי, אבל מה שלא רשום במחברת לא רשום בראש
שולחנות שמורים. הייתי מחוקקת חוק HAPPY HOUR ודווקא ליום ראשון בבוקר
אם אין למחרת יום עבודה אני אלך לג׳ימי הו ואם יש עבודה אני אלך לקופי בר
האנשים שלנו
אלו האנשים שלנו, שהפכו את הכל לטוב יותר, יפה יותר.

מאי שילר
Front-end Developerמאי אחראית על תחזוקת מערכת ה-back office של המסעדות.
קיבלו אותי בחיוך ונתנו לי לצלול מיד לעולם הפיתוח, ישר נתנו לי משימות רציניות שמתאימות למתכנתים עם ניסיון ועשיתי פרויקט אחד על אחד עם בארי המנכ״ל
נותנים לך פה במה אמיתית להתנסות
מאי בחרה ללמוד הידרולוגיה, משום שתמיד עניין אותה ״להבין תהליכים ולהתעסק עם דברים טכניים״. אחרי התואר השני היא חיפשה תחום עיסוק עוד יותר טכני, שהיא תתחבר אליו ותהנה ממנו. ״שמעתי על בית ספר קטן שמלמדים בו פיתוח front וצד שרת. נרשמתי לתוכנית די אינטנסיבית, סוג של בוטקאמפ״, היא מספרת. בסיום ההכשרה, לפני כשנתיים, הצטרפה לחברה.
״כשהגעתי היינו מעט עובדים והמשרדים היו יותר קטנים״, נזכרת מאי. ״מי שראיין אותי היה גם המנכ״ל, והרשים אותי שיש פה תקשורת ישירה עם המעסיק ולא דרך ראש צוות ומעליו בשרשרת וכן הלאה״.
קבלת הפנים הייתה חמה ומעודדת התפתחות מקצועית: ״קיבלו אותי בחיוך ונתנו לי לצלול מיד לעולם הפיתוח״, מספרת מאי. ״ישר נתנו לי משימות רציניות שמתאימות למתכנתים עם ניסיון, עשיתי פרויקט אחד על אחד עם בארי המנכ״ל״. לדבריה, הגישה הזו מאפיינת את הגישה של החברה. ״נותנים לך פה במה אמיתית להתנסות ומעודדים אותך לצמוח״.

האווירה פה ממש נעימה, יש תחושה של צוות, של משפחה ממש. מדברים אלינו בגובה עיניים, זמינים לנו ומקשיבים למה שיש לנו להגיד
תחושה של משפחה ממש
גם היום, שנתיים לתוך התפקיד, ולאחר חזרתה מחופשת הלידה, מאי עדיין נהנית ממשימות הפיתוח ומוצאת אותן מאתגרות. ״השאיפה שלנו היא לבנות מערכת נוחה לשימוש עבור הלקוח, בין אם מדובר בהצגת מידע או בשיתוף הלקוח בבניית המידע שלו. האתגר הוא לבנות מערכת שתהיה קלה לתחזוק עבור המפתחים וקלה לשימוש על ידי הלקוחות״, מסבירה מאי.
״האווירה פה ממש נעימה״, מאי אומרת. ״יש תחושה של צוות, של משפחה ממש. מדברים אלינו בגובה עיניים, זמינים לנו ומקשיבים למה שיש לנו להגיד״. לכן, לא פלא שהיא מתכננת לעצמה עתיד בחברה: ״אני רואה את עצמי ממשיכה להתפתח בתפקיד שלי, תוך כדי חשיפה לאמצעים הטכנולוגים המתקדמים ביותר העומדים לרשות מפתח front, מובילה ולוקחת חלק במוצרים חדשים הנבנים עבור הלקוחות שלנו״.

עוד כמה שאלות
Pop 80’s
בוקר
קפה
Ynet
אנדרואיד
Dave
אפייה
Letscom
Jira
POMO אוכל איטלקי הוא האהוב עלי ומסעדה נהדרת. בנוסף אני אוהבת את האווירה – נעים ולא מאד רועש שם
האנשים שלנו
אלו האנשים שלנו, שהפכו את הכל לטוב יותר, יפה יותר.

סתיו איטר
Product Managerסתיו אחראית על המוצרים המותאמים ללקוחות הקצה כגון אפליקציות משלוחים, קיוסק בשירות עצמי. אחראית על אפיון, קשר מול הלקוחות וניתוח השוק.
שם החברה כבר מבוסס יחסית בעולם המסעדנים, ואנחנו רגע לפני הפריצה גם עבור משתמשי הקצה. יש אינספור תחומים שאנחנו נוגעים בהם, וככל שעובר הזמן היריעה רק מתרחבת
אוהבת שרעיונות בסוף הופכים למציאות
סתיו, בוגרת תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול, הצטרפה לחברה לפני כשנתיים. ״עבדתי הרבה שנים בזאפה בתל אביב״, מספרת סתיו, ״כשסיימתי את התואר והתחלתי לחפש עבודה אחרת, בדיוק התחלנו לעבוד עם טאביט. ראיתי כמה התוכנה יעילה, מטורפת ושונה ואמרתי מגניב. בעצם הגעתי מהצד של המשתמשים״.
סתיו זומנה לראיון, וכשהגיעה למטע הזיתים בו שוכנים המשרדים, נשבתה באווירה השלווה. ״כשמגיעים לפה קשה להתעלם מהסביבה והקסם״, היא אומרת, ״אין שני למיקום הפסטורלי של החברה, במיוחד בעולם המשוגע של ההייטק והסטארטאפים״.
התפקיד שלה כולל אפיון מוצר ו-QA. ״המערכת ענקית ויש הרבה מוצרים. אני אחראית על מערך המשלוחים״, מסבירה סתיו. ״אני מקבלת דרישות מהשטח, מגדירה סדר עדיפויות, מבינה מה יידרש על מנת לפתח את הבקשות או לתקן את הבאגים, מאפיינת מה שצריך ומעבירה לפיתוח״.
״הדברים אצלנו לא מתנהלים דרך מערכת, אנחנו מדברים אחד עם השני״, חשוב לה להבהיר. החלק האהוב עליה ביותר בתפקיד הוא, לדבריה, האפיון. ״אני אוהבת שרעיונות בסוף הופכים למציאות. צריך לפתוח את הראש, זה דורש חשיבה מחוץ לקופסה במטרה להביא דברים קצת יותר מעניינים. אבל צריך להתחשב במה שאנחנו יכולים לעשות מבחינה טכנולוגית ומבחינת משאבים״.

כשמגיעים לפה קשה להתעלם מהסביבה והקסם. אין שני למיקום הפסטורלי של החברה, במיוחד בעולם המשוגע של ההייטק והסטארטפים
להביא מהבית את האהבה והחיבור לתחום
התכונה החשובה ביותר לצורך מילוי תפקידה של סתיו היא, לדבריה, צמא לידע. ״ככל שמנהל המוצר יבין יותר לעומק איך עובדת המערכת, מהבחינה הטכנית, המעשית והעסקית, ויבין מה הדרישות בשטח, כך הוא יוכל להתאים את המוצר בצורה הטובה ביותר ללקוח״, היא מסבירה.
״אני מרגישה שעל הצוות שלי יש המון אחריות, נותנים לנו את המושכות לידיים ומצפים שנספק את הסחורה״, אומרת סתיו. ״עבורי, ניהול כזה הוא הדרך המתאימה, כשצריך – תמיד יש פה הכוונה ויש את מי לשאול״.
סתיו מספרת שהאווירה בחברה מאוד משפחתית, נטולת דיסטנס ופורמליות מיותרת. ״המנכ״ל שלנו מאוד מעורב בתהליכים שקורים, הוא מכיר פרויקטים גדולים שאני עושה ומלווה את ההתקדמות״, מספרת סתיו. לצד המנכ״ל ישנה דמות דומיננטית נוספת, מנהלת ה-HR, איריס, שמתפקדת כאמא של החברה והעובדים. ״היא דואגת לנו להכל״, אומרת סתיו, ״מהצרכים הבסיסיים שלנו כעובדים, לפינוקים ואירועי חברה ועד לשיחות אישיות״.
ההצטרפות לחברה מומלצת לפי סתיו, בעיקר לאנשים שנהנים ממסעדות ומטכנולוגיה. ״חשוב מאוד לאהוב מסעדות ולדעת מה התחום רוצה. את החלק הטכני יותר קל ללמד, אבל את האהבה והחיבור לתחום המסעדנות צריך להביא איתכם מהבית״.

עוד כמה שאלות
עובדים מול הפיתוח בJIRA. מול מחלקת הפרויקטים בMonday לניהול משימות. MongoDB, SQL, office.
לרוב מה שspotify מחליט. אוהבת את הפרויקט the color show ועוד המלצות של הקולגה – מר זיו וטורי
תלוי מה אני צריכה לעשות. מעדיפה מוזיקה שאני לא מכירה בשביל משימות שאני צריכה להתרכז בהן
בעבודה Whatsapp web אי אפשר בלי. למנוחה מהעבודה MAKO, Instagram אבל לרוב פשוט הפסקת קפה עושה את העבודה
2 חתולים מתוקים. לא עוברים את הרדיוס של הבית
יש כל הזמן. כמו שכבר ציינתי – המקום מאוד פסטורלי. פעם עבדו עלי שנכנס סוס למשרד (האמנתי). ביום ההולדת חטפתי עוגה לפרצוף.
שמה אצבע, ועוברת על מיילים
iOS
BOSE מונעות רעשי חוץ. מושלמות לאופן ספייס
לצערי אין מקום אחד מסודר. דפים, מחברת, notes במחשב, קבוצת וואטסאפ עם עצמי, טיוטות מייליים וכל מה שבא ליד
חוק שחסר – אסור לאכול דברים עם ריח באופן ספייס
דוק – קטן, טעים ומיוחד. (אבן גבירול, תל אביב)
האנשים שלנו
אלו האנשים שלנו, שהפכו את הכל לטוב יותר, יפה יותר.

פרננדה טוקוס
QA Analystכחלק מצוות ה QA, פרננדה אחראית על בדיקות אינטגרציה בין שלל המערכות ובדיקות רגרסיה מעמיקות.
אחד הדברים הבולטים בעבודה בחברה הוא היכולת להשמיע את קולך, בכל נושא, בפני כל אחד. לדבריה, כך נוצרת תחושת השייכות החזקה בקרב העובדים, שמהווה את אחד מסימני ההיכר של עובדי החברה
ממוקדת בפרטים הקטנים
פרננדה נולדה וגדלה בברזיל, שם למדה להיות טייסת (!). כשעלתה ארצה, התחילה לעבוד בתמיכה טכנית ומשם התגלגלה ל-QA. ״אני אדם סקרן ואני אוהבת לבחון דברים, לחקור כשמשהו קורה, לחפש מקורות של בעיות שמתרחשות, לכן העבודה ב-QA מושלמת בשבילי״, היא אומרת.
היא הצטרפה ל-Tabit לפני כמעט שנה ועדיין נלהבת מהגיוון הרב שהעבודה מזמנת. ״המוצר כל כך דינמי ורחב, שאני כל פעם עושה משהו אחר לגמרי״, היא מסבירה. ״אנחנו מנסים להבטיח שכל פיצ׳ר שאנחנו מפתחים לא פוגע במוצרים שכבר קיימים, ועושים בדיקות רבות לכל תרחיש אפשרי.
במסגרת תפקידה פרננדה נדרשת, להיות יצירתית, ממוקדת בפרטים הקטנים, סקרנית וסבלנית. ״לפעמים צריך לבחון את אותו התרחיש הרבה מאוד פעמים עם שינויים קטנים בלבד ולראות אם מוצאים את הבעיה, זה דורש אורך רוח וירידה לפרטים הקטנים ביותר״, היא מסבירה. ״היצירתיות נדרשת כשאני צריכה לחשוב מה הייתי עושה אם הייתי משתמש במערכת ומה יהיה הפתרון הכי טוב לכל בעיה״.

בראש החברה עומדים אנשים מנוסים מאוד, כך שאם מקשיבים - אפשר כל הזמן ללמוד עוד ועוד דברים חדשים
תחושת שייכות חזקה בקרב העובדים
מחלקת ה-QA משתייכת ב-Tabit למחלקת מוצר, ולא כנהוג למחלקת פיתוח. כך, מתאפשר לאנשי בקרת האיכות להציע גם פתרונות לבעיות והדינמיקה משתנה בהתאם. ״לחברה יש DNA ייחודי מאוד״, אומרת פרננדה. ״כוח האדם שלנו איכותי מאוד ועובד בשיתוף פעולה להשגת המטרות של החברה. בראש החברה עומדים אנשים בעלי 40 שנות ניסיון, כך שאם מקשיבים – אפשר כל הזמן ללמוד עוד ועוד דברים חדשים״.
פרננדה מספרת, שאחד הדברים הבולטים בעבודה בחברה הוא היכולת להשמיע את קולך, בכל נושא, בפני כל אחד. לדבריה, כך נוצרת תחושת השייכות החזקה בקרב העובדים, שמהווה את אחד מסימני ההיכר של עובדי החברה.

עוד כמה שאלות
ה״Nola״ בתל אביב, בזכות המאפים והאווירה, The Streets, בזכות האוכל והקפה המדהימים והאפשרות לעבוד או ללמוד בשקט לבד או עם חברים ו״קפה נחת״, מאותן סיבות בדיוק
יש לי שני מצבי רוח שונים, אחד של פופ ואחד של מוסיקה קלאסית
בוקר
לא פה, אבל יש לי בבית כלב אהוב בשם שיקוואקי
אוהבת לפתוח את הבוקר בתה בחוץ, בשקט, מול עצי הזיתים
jira – למרות שזה עצוב
iOS
סופר נינטנדו דון רונג
מאי טאי, ספרות, אני קוראת הרבה, לפתור פאזלים
החוץ ללא ספק
האנשים שלנו
אלו האנשים שלנו, שהפכו את הכל לטוב יותר, יפה יותר.

שירן חורש
Product Manager- Tabit Guestשירן היא מנהלת מוצר תכנת האירוח של טאביט. אחראית על ביצוע אפיונים, QA, קשר מול הלקוחות, הדרכות והטמעות.
אין לי תואר, באתי בלי ניסיון ועדיין נתנו לי את הפלטפורמה ללמוד את המקצוע. ובאמת יש פה ממי ללמוד, יש כל הזמן הדרכות פנימיות ותמיד אפשר לפנות לכל אחד בשאלות
לתת כלים לשיפור וייעול היום יום
ההיכרות בין שירן לבין Tabit החלה לפני שנה וחצי, כששירן ביצעה את הטמעת המערכת במסעדה שהיא ניהלה. ״הייתי בדיוק לקראת סיום קורס יישום SAP והתלהבתי מהמערכת. התחלתי להתראיין – בשקיפות כמובן – והשאר היסטוריה״.
שירן הצטרפה לחברה בתור מנהלת פרויקטים של הטמעת תוכנת האירוח במסעדות. ״עוד לא הייתה אז מחלקה נפרדת לתוכנת האירוח, אז הסתפחתי לפרודקט והתאהבתי בזה״, היא אומרת. המוצר נמצא עדיין בפיתוח ושירן אחראית על ביצוע איפיונים, QA, פגישות עם לקוחות, הדרכות והטמעות.
היא מרכזת צוות של 2 מנהלות פרוייקטים שאחראיות על לוחות הזמנים של העליות לאוויר של המסעדות, הדרכות, הטמעות וליווי. ״אני אוהבת מאוד את הגיוון ואת הדינמיקה בתפקיד שלי״, אומרת שירן. ״התפקיד משלב עבודה במשרד מול מחשב ואנשים ובמקביל עבודה בשטח, פגישות עם לקוחות וליווי במסעדות״.
גם את הפיתוח עצמו היא אוהבת: ״אנחנו מפתחים מערכת שמשפרת לאנשים את דרך עבודתם ומייעלת אותה. מאוד מספק אותי לראות וללמוד את אופן העבודה של המסעדות ולתת להן כלים לשיפור וייעול היום יום״, אומרת שירן.

אני עוסקת בתשוקה שלי – מסעדנות. בנוסף, אני מביאה לידי ביטוי את היכולות הטכניות שלי במוצר. לא האמנתי שאוכל לחבר בין שני הדברים ואני שמחה מזה מאוד
יודעים לדבר עם הלקוחות בגובה העיניים
שירן מוצאת שהתכונה החשובה ביותר למילוי תפקידה בהצלחה היא קפדנות. ״מוצר טוב ופיתוח נכון מצריכים ירידה לפרטים הקטנים. הכל צריך להיעשות מתוך מחשבה על התפעול השוטף של המערכת והתאמתה למגוון לקוחות שונים״, מסבירה שירן.
״רוב עובדי Tabit הם יוצאי עולם המסעדנות, כך שאנחנו יודעים לדבר עם הלקוחות שלנו בגובה העיניים, אנחנו מבינים לעומק את הצורך במגוון המוצרים השונים שלנו ויודעים לתת מענה מכל הלב בפיתוח, בהטמעה ובתמיכה״.
השילוב של תחום המסעדנות עם מוצר סטארטאפי טכנולוגי, הוא עבור שירן חלום שמתגשם: ״אני עוסקת בתשוקה שלי – מסעדנות. בנוסף, אני מביאה לידי ביטוי את היכולות הטכניות שלי במוצר. לא האמנתי שאוכל לחבר בין שני הדברים ואני שמחה מזה מאוד״.

עוד כמה שאלות
מוזיקת פופ מוגזמת! היא מאוד עוזרת לי להתרכז
Bricks Breaker – אבל רק בבית, אם אני אתחיל בזמן העבודה אני לא אצליח להפסיק
בוקר, אבל רק אחרי 2 קפה
כלבה, אבל היא אצל האקסית, לפעמים כשאני עושה בייביסיטר היא באה איתי למשרד
מדליקה את האוזניות שעושות לי שקט ב-Open space
iOS ובכל הגדלים! מהאייפון הקטן שלי, אייפד מיני ואייפד פרו, כל הזמן איתי
להתהלך תוך כדי שיחות טלפון בין עצי הזית
Bose
Google Tasks
22 מעלות
האנשים שלנו
אלו האנשים שלנו, שהפכו את הכל לטוב יותר, יפה יותר.
המשרדים שלנו














לעבוד ממטע זיתים פסטורלי
משרדי החברה נמצאים ברשפון, במקום מיוחד ולא שגרתי, בתוך מטע זיתים פסטורלי. מיד בכניסה מרגישים אווירה אחרת, של טבע וניתוק מהרעש.
במקום הוקם בר מסעדה המשמש כחדר ישיבות, ומספק סביבת בדיקות למוצרים ומעביר את החוויה של המערכת. ארוחות הצהריים המשותפות מתקיימות תחת עצי האקליפטוס באווירה שלווה.
במתחם פזורות פינות רביצה המיועדות ללקיחת אוויר, אתנחתה ומילוי מצברים במהלך היום. אחת לשבוע, היום מסתיים בשיעור יוגה משחרר ומהנה.
האווירה ב TABIT מאוד לא מעונבת, והיחסים בין העובדים והמנהלים חמים ופתוחים. כל אחד יכול להשמיע את קולו, ליזום ולתרום לעשייה המשותפת.

אנחנו early adapters בכל מה שקשור לטכנולוגיות. אנחנו מיישמים המון טכנולוגיות חדשות, מנסים בטאות ומנסים להרחיב את ה stack שלנו ברכיבים חדשניים
אנשים מוכשרים ומלאי תשוקה
ההון האנושי של החברה מורכב מאנשים מוכשרים ומלאי תשוקה לעשייה היום-יומית שלהם. חלקם באים מתחום המסעדנות, ומכירים את השטח מבפנים ויודעים לקלוע בדיוק לצרכי הלקוחות, וחלקם אנשי פיתוח ותוכנה מהשורה הראשונה שמביאים את החברה לקדמה מקצועית.
הקרבה בין פיתוח המוצר ובין הפעלתו בשטח מייחדת את Tabit – מה שמפתחים בחברה היום, יהיה מוטמע במסעדות תוך שבוע שבועיים והעובדים יכולים להנות ממנו כצרכנים ולהרגיש את התוצרים שלהם בשטח.
קצב הצמיחה של החברה מרשים, בכל שבוע מתווספות מסעדות נוספות, אשר מצטרפות למערכת.
בקרוב יושלם המעגל והצרכנים יחוברו אל המסעדות דרך אפליקציה מיוחדת שתושק ותשדרג משמעותית את כל חווית האוכל מחוץ לבית – מהזמנת מקום במסעדה, הזמנת משלוח או TA ועד תשלום החשבון דרך הטלפון בצורה מאובטחת.
האנשים שעובדים פה חולקים מטרה משותפת חזקה מאוד, למוצר יש שם מעולה בתחום, הוא כבר מצליח ואנשים אוהבים אותו, אז לתחושת השייכות מצטרפת גאוות יחידה
אנחנו נמצאים פה:




משרות פתוחות
אין משרות.. תרקדו!