מסייעת לעסקים קטנים לבנות עסק שיוכלו להתגאות בו, תוך ניהול חכם של לקוחות, זמן, ותשלומים ע"י טכנולוגיה נוחה וקלה לשימוש

צומחים מהר
סטארטאפ
סטארטאפ
50-100
50-100 עובדים
תל אביב, ישראל
תל אביב, ישראל
סטארטאפ
סטארטאפ

לצמצם את הפער בין עסקים קטנים לארגונים גדולים

vcita היא סטארטאפ צומח עם משרדים בתל-אביב ובסיאטל. החברה נוסדה ב-2010 ועובדים בה למעלה מ-120 עובדים עם צפי לגיוס כ-40 עובדים במהלך 2020. vcita מפתחת אפליקציה יעילה ונוחה לניהול עסק קטן, ובין קהל לקוחותיה למעלה מ-100 אלף נותני שירותים, יזמים עצמאיים, ויועצים בכל העולם.

מה אנחנו עושים?

vcita יוצרת תהליכי עבודה אוטומטיים לפעולות החיוניות שכל עסק קטן מכיר – ניהול יומנים ואנשי קשר, זימון פגישות, גביית תשלומים, ושיווק דיגיטלי. בכך, היא חוסכת זמן יקר לכל בעל ובעלת עסק, ומאפשרת להם להתמקד במה שהם אוהבים לעשות באמת: העבודה שלהם. ב-vCita אנחנו מבינים שזמן=כסף, בעיקר כשצריך להתחרות על לקוחות ב"מגרש של הגדולים".

החזון של vcita הוא לצמצם את הפער בין עסקים קטנים לארגונים גדולים, ולאפשר לכל בעל עסק קטן לא רק לשרוד בסביבה רוויית תחרות, אלא גם לשגשג בה. הכלים שאנחנו יוצרים חוסכים לבעל העסק את ההתעסקות ב"שותי זמן" מעיקים, מקביעת פגישות ועד גבייה מלקוחות, ומאפשרים לו להתמקד בעבודה האמיתית שלו – בין אם מדובר בשיעורי יוגה, קואצ'ינג עסקי או שירותי ראיית חשבון. vcita מאמינה שבעולם שבו רוב הלקוחות מצפים ליצירת קשר אונליין מהיר עם נותן השירותים שלהם, כל בעל עסק חייב לעצמו מענה מקצועי, מהיר וידידותי, שפועל למען הלקוחות בכל שעות היום והלילה.

vcita
אני עוסק בפתרון בעיות מורכבות ועובד עם אנשים שכיף לי לעבוד איתם - שילוב מושלם בעיניי. אני עוסק בפיתוח הפיצ'ר מ-א' עד ת' כך שיש לי יכולת להשפיע על המוצר עצמו

איך אנחנו עושים את זה?

הפלטפורמה של vcita מאפשרת לכל בעל עסק לנהל את קשריו עם כל לקוח מא' עד ת' – מההיכרות הראשונית ועד גביית התשלום על השירות שניתן. הכלים שאנחנו מציעים עוזרים לבעל העסק לייעל מגוון של משימות.

וידג'ט זימון הפגישות שלנו, לדוגמה, מאפשר ללקוחות קיימים ופוטנציאליים להיכנס לאתר או לפורטל שירות הלקוחות של בעל העסק, לקבוע פגישה או שיחה טלפונית, למלא פרטים אישיים, ואפילו לשלם על השירות מראש – הכל בלחיצת כפתור אחת, בכל שעה, ומכל מקום. לאחר שהלקוח ממלא את פרטיו, vCita פותחת "כרטיס לקוח" המצטרף למאגר המידע של העסק, ומאפשר שימוש בפרטים למטרות שונות: להתכונן לפגישה, לשלוח חשבונית, או לטרגט את הלקוח בכל קמפיין שיווק דיגיטלי בעתיד.

מעבר לנראות המקצועית המשופרת של העסק, האוטומטיזציה של קביעת הפגישות ותהליך הקסטומיזציה של הפרטים האישיים מאפשרת לבעל העסק להרוג הרבה יותר משתי ציפורים במכה:

  • סוף ל"כאב הראש" שכל בעל ובעלת עסק קטן מכירים – הצורך להיות זמינים בכל עת ולבזבז זמן יקר שהיה יכול להיות מושקע בעבודה.
  • סוף לחשש התמידי שכל בעל עסק קטן מכיר: פספוס של לקוחות חדשים.
  • משיכת לקוחות חדשים, שמורגלים כבר בשירותי אונליין אצל המתחרים הגדולים, ליצור קשר קל ומהיר עם בעל העסק.
  • מאגר לקוחות שנוצר אוטומטית, ומאפשר לבעל העסק לנהל את הקשר עם הלקוח בכל שלב משלבי ההתקשרות. בכך, vCita מאפשרת לבעל העסק להעניק שירות טוב יותר ומקצועי יותר לכל לקוח – לפני, בזמן ואחרי השלמת העסקה.

מעבר לניהול פגישות, יומן ומאגר לקוחות, ב-vcita אנחנו מבינים ששיווק דיגיטלי קל ונוח הוא חיוני לכל עסק קטן. בניגוד למערכות השיווק הדיגיטליות המורכבות שקיימות היום בשוק, vCita מאפשרת ליצור בקלות קופונים, לטרגט לקוחות בקמפיינים שיווקים במייל, ולעקוב אחר ביצועי הקמפיין בכל שלב.

כחלק מפילוסופיית ה"א' עד ת'" של vcita, אנחנו מלווים את בעל העסק גם בעת גביית התשלום, כולל שליחת תזכורות תשלום אוטומטיות לפי תאריך החשבונית. הפלטפורמה מאפשרת לכל לקוח לשלם במגוון דרכים: במעמד זימון הפגישה; לאחר קבלת חשבונית דרך PayPal או כרטיס האשראי שלו; ובאמצעות סליקה טלפונית עם בעל העסק.

גאה לעבוד בחברה שיש לה השפעה ממשית על יום העבודה של מאות אלפי עסקים קטנים, ולוקחת גם אחריות על העולם בו היא מתנהלת

הכלים שלנו

Angular Angular
HTML5 HTML5
JavaScript JavaScript
Vue.js Vue.js
Apache Cordova Apache Cordova
PWA PWA
Docker Docker
Git Git
GitHub GitHub
Kubernetes Kubernetes
Elasticsearch Elasticsearch
MySQL MySQL
Node.js Node.js
Redis Redis
Figma Figma
Google Analytics Google Analytics
Grafana Grafana
Kibana Kibana
IntelliJ IntelliJ
Jenkins Jenkins
New Relic New Relic
Pingdom Pingdom
Sentry Sentry

הסיפור שלנו

  • 2011

    החברה הוקמה ופתחנו משרדים בתל אביב ובסיאטל, וושינגטון

  • 2019

    רכשנו את WiseStamp

  • 2021

    הרחבנו את המשרד בתל אביב ופתחנו מיקום נוסף בפלורידה

  • 2022

    הגענו ליותר מ-200 עובדים

המשרדים שלנו

העובדים והעובדות שלנו

העובדים של vcita הם ברובם בוגרי סטארטאפים קודמים, וחלקם ג'וניורים שמדברים על ויסיטה כ"בית ספר מעולה לטכנולוגיה, לשיווק ולפיתוח מוצר". החברה מציעה מוביליות ומסלולי קידום לעובדים מצטיינים ומאמינה במתן הזדמנות גם למועמדים "מחוץ לקופסה", שקורות החיים שלהם משרטטים סיפור פחות שגרתי.

לפחות 50% אחוז מעובדי החברה הן נשים – גם בתפקידי הניהול – איזון שמאד חשוב ל-vcita לשמר. העבודה מתבצעת בשעות המקובלות אבל החברה ידידותית מאוד לבעלי משפחות, ומציעה איזון מצויין בין הבית למשרד.

vcita מעודדת מדיניות "דלת פתוחה" שמזמינה כל עובד ועובדת לגשת לכל אחד מאנשי הצוות, בכל המחלקות ובכל התפקידים, לשתף, להתייעץ, ולשאול שאלות – גם שאלות מאתגרות. הפילוסופיה הניהולית של החברה היא ש"כל שינוי מתחיל בשאלה אחת" ודיאלוג חופשי ופתוח הוא חלק מה-DNA של החברה. victa מגייסת עובדים שהם "בראש ובראשונה אנשים וקולגות טובים", שפורחים בסביבת עבודה מגוונת ויצירתית.

v5
החברה מדגישה שהיא מקום לאנשים שהם קודם כל בני אדם.

החברים והחברות שלי לעבודה הם גם אנשים שהייתי שמחה לשתות איתם בירה אחרי העבודה, ובעיניי זה אומר הכל

סביבת עבודה אוהדת וסובלנית

החברה היא רב-תרבותית, רב-גילאית, ובולטת בסביבת עבודה אוהדת וסובלנית. במהלך 2018, הצטרפה vcita לשביתת הנשים ולמחאת הלהט"ב, והעניקה לעובדים ימי חופש כדי להשתתף בהפגנות ובאירועים.

האווירה במשרד נינוחה וכיפית. פגישות יכולות להתקיים בחדרי הישיבות או על קפה וסיגריה (אלקטרונית…).

יש שולחן פוזבול למכורים, Happy Hour שבועית, ימי גיבוש ומסיבות, ומטבח שמשתדל (ובדרך כלל מצליח) לקלוע לכל הטעמים. גם חברים על 4 מוזמנים – החטיפים עלינו.

הקפיצה שהחברה עשתה בשנה האחרונה מדהימה, יש תקציבים, יש רעיונות, ואני מחפשת אנשים טובים שיצטרפו לצוות וביחד נחולל מהפכות - אז בואו!

אנחנו נמצאים פה:

הברזל 32, תל אביב-יפו, ישראל

הטבות

חניה חניה
עבודה מרחוק / היברידי עבודה מרחוק / היברידי
ידידותי לבע"ח ידידותי לבע"ח
כרטיס אוכל כרטיס אוכל
קורסים והכשרות קורסים והכשרות
שיעורי העשרה שיעורי העשרה
שעות עבודה גמישות שעות עבודה גמישות
קרבה לתחבורה ציבורית קרבה לתחבורה ציבורית