
קבוצת וובפאלס (Webpals) מובילה את עולם השיווק הדיגיטלי מבוסס הביצועים ופועלת בהצלחה בשווקים בינלאומיים.


















מובילה את עולם השיווק הדיגיטלי
קבוצת וובפאלס (Webpals Group) מובילה את עולם השיווק הדיגיטלי מבוסס הביצועים ופועלת בהצלחה בשווקים בינלאומיים.
החברה הוקמה בשנת 2007, מאז היא גדלה בקצב מדהים ונכון להיום עובדים בה כ- 350 עובדים.
הקבוצה מתפעלת בבלעדיות באמצעות טכנולוגיה שפיתחה in-house למעלה מ-2000 אתרי תוכן מובילים בוורטיקלים שונים.
בנוסף לקידום אורגני, לקבוצה מחלקות מדיה גדולות שעושות שימוש בערוצי שיווק דיגיטלי כדי לטרגט משתמשים בעלי ערך, ולהפנות את אותם משתמשים אל האתרים אותם היא מקדמת עבור שותפיה.
Webpals היא חלק מקבוצת XLMedia , אשר נסחרת בבורסה המשנית בלונדון AIM.

עולם השיווק הדיגיטלי הוא דינאמי מאוד, כל התפתחות היא הזדמנות ליצירת מוצרים חדשים, ולנו יש את כל המשאבים הטכנולוגיים והאנושיים לייצר הזדמנויות עסקיות חדשות
מתכון מובטח להתפתחות אישית, להצלחה ולהנאה
החזון של החברה הוא להיות מובילת שוק בכל אחד מהשווקים והוורטיקליים אליהם היא בוחרת לחדור. בד בבד, היא שמה דגש ומעודדת התפתחות מקצועית, מוביליות של עובדים, יזמות אישית ועוד.
מתוקף היותה חברת שיווק מובילה בעלת מערכות טכנולוגיות מתקדמות ופעילות עסקית מגוונת ומצליחה, העבודה בה היא מתכון מובטח להנאה, להצלחה וכמובן להתפתחות אישית ומקצועית עבור כל עובד. ביטוי לכך ניתן למצוא גם בעובדה שקבוצת Webpals נכנסה השנה לרשימת החברות שהכי טוב לעבוד בהן עפ"י DUNS100.
הדנ"א של החברה מורכב מפסיפס מרתק של עובדים מכל רחבי הגלובוס, כך שאם תסתובבו במשרדי החברה תוכלו לשמוע אנגלית, צרפתית, דנית ועוד מגוון שפות.
עובדי החברה מגדירים את עצמם כ-Team Players, מסורים להצלחה האישית והמקצועית של המקום. הערכים העיקריים שלהם הם: מצוינות, יוזמה, יצירתיות, שמירה על ארגון יציב לצד שאיפה חזקה להתפתח למחוזות נוספים.
אחד הדברים הבולטים בחברה, שגם הופכים אותה לייחודית, הוא העובדה שמחצית מהעובדים הם למעשה עובדות, כלומר 50% נשים, השוויון המגדרי חוצה חברה, קיים גם בשכבות הניהול הבכירות וזה כולל גם את מנכ"לית החברה, ענבל לביא.
יש כאן עובדים מכל העולם וזה יוצר אווירה מדהימה של רב תרבותיות
האנשים שלנו
אלו האנשים שלנו, שהפכו את הכל לטוב יותר, יפה יותר.

אלינור שמורק
Head of Operationsמנהלת את צוות התפעול אשר נותן שירות למחלקות השונות, מפקח מלמעלה ועושה אופטימיזציה.
זה מקום מדהים לעבוד בו וגם ללמוד ולהתפתח בתחום השיווק ברשת
אוסף של אנשים איכותיים
אלינור התחילה לעבוד ב-Webpals לפני כשנתיים וחצי כמנהלת שיווק באחת מהיחידות העסקיות, ומשם היא קודמה לתפקידה הנוכחי. המחלקה שלה כוללת צוות של 9 אנשים והיא צפויה לגדול ולהתרחב. "אנחנו מחלקת התפעול של החברה", היא אומרת, "תפקידנו הוא לוודא שגלגלי העסק משומנים ועובדים על מנת שהכל יעבור חלק". לדעתה התפקיד שלה דורש יכולות ניהול, הבנה עסקית והרבה סבלנות.
אלינור מספרת שהמחלקה שלה ניצבת בצומת – בין מחלקת המכירות, השיווק וה-BI. המחלקה של אלינור היא למעשה עמוד התווך של המדידה בחברה. "בצוות ה-Sales Operations אנחנו מייצרים ומטמיעים תהליכי עבודה ומתודולוגיות עבודה שיעלו את האפקטיביות של מחלקת המכירות", מספרת אלינור.
סדר היום שלה כולל הרבה פגישות, מעבר על מיילים ודו"חות והנעת תהליכי עבודה שונים.
אגב, את היום שלה היא בדרך כלל מסיימת באימון ספורטיבי. "יש לי ממשקים כמעט עם כולם כאן", היא אומרת, "לצערי, רק עם המסאז'יסטים פה אני פחות בקשר. אגב, חוץ משיאצו הם גם עושים כוסות רוח, למי שבעניין".
חברה בצמיחה מייצרת הזדמנויות
אלינור אוהבת את ההשפעה שיש לתפקיד שלה על רווחיות החברה ואת המגוון של הפרויקטים שעליהם היא עובדת. היא מאמינה שמאחר שהחברה נמצאת בצמיחה מתמדת, נוצרות תוך כדי תנועה המון הזדמנויות עבודה חדשות. "זה מקום מדהים לעבוד בו וגם ללמוד ולהתפתח בתחום השיווק ברשת", היא אומרת, "יש כאן אוסף של אנשים איכותיים שהם גם נעימים ואדיבים וגם סופר מקצועיים".
יש כאן עובדים מכל העולם וזה יוצר אווירה מדהימה של רב תרבותיות

עוד כמה שאלות
"נולדנו לרוץ"
לא כל כך שומעת מוזיקה בזמן העבודה
האופן ספייס שלי
בלי
האנשים שלנו
אלו האנשים שלנו, שהפכו את הכל לטוב יותר, יפה יותר.

דוד בראונשטיין
Head of Design Teamדוד מנהל את צוות המעצבים של החברה.
תמיד יש משהו חדש ומעניין לעבוד עליו
עבודה שוטפת שמשתנה עם כל פרויקט
את תחושת המשפחתיות והיחס האישי החם דוד מספר שהרגיש כבר מהיום הראשון שלו בתפקיד. כאב לילדה קטנה, הוא אמנם עובד הרבה שעות, אך גם זוכה בגמישות בשעות העבודה כך שחיי המשפחה לא נדחקים החוצה.
"אחד הדברים שהכי הפתיעו אותי כשרק הגעתי לחברה הוא היחס האישי של המנכ"לית", אומר דוד, "זמן קצר לאחר שהתחלתי לעבוד כאן היא שלחה מכתב תודה על פרויקט שעשיתי. הופתעתי מהעובדה שהיא ידעה שאני עבדתי על הפרויקט הזה, ובכלל מזה שמנכ"לית החברה מצאה זמן והיה חשוב עבורה להגיד מילה טובה. זה נוגע ללב וכמובן נותן תמריץ להמשך העבודה, והכי חשוב – זה לא משהו שיש במקומות אחרים".
מבחינה מקצועית דוד אוהב את הגיוון, את העבודה השוטפת שמשתנה עם כל פרויקט חדש. "המקום הזה נותן לי להרגיש שאני עובד על פרויקטים משמעותיים", הוא אומר, "זו יכולה להיות עבודה על brand חדש ולאט לאט לראות איך הוא מתחזק ומתפתח, משימות שהן פועל יוצא של המודל העסקי או פעולות או משימות שקשורות יותר למיתוג, לחברה ולאיך שהיא באה לידי ביטוי".
לדבריו, האנשים שעובדים לצידו מהווים גורם חשוב ומרכזי בחברה והם הופכים את המקום למהנה, ייחודי ומגוון. "עושה רושם שבוחרים כאן כל עובד בקפידה, ואיכשהו משהו בכל אחד שמגיע לעבוד ב-webpals מתחבר ממש טוב לדנ"א של החברה כולה".
פתיחות לרעיונות חדשים
דוד הגיע ל-קבוצת webpals לפני כשנה והוא מנהל את צוות המעצבים של החברה, שמונה כיום 9 מעצבים. היומיום שלו מתחלק בין ניהול המשימות השבועיות ובין משימות רוחביות וארוכות טווח, חשיבה על תוצרים התומכים במיתוג והנראות של החברה.
"סדר היום שלי מאוד דינאמי", הוא אומר, "אני מתחיל את היום שלי בקריאת מיילים ותמיד יש משהו חדש ומעניין לעבוד עליו. העבודה השוטפת כוללת תפעול של צוות המעצבים וחלוקת משימות. כל צוות עובד על יחידה עסקית מסוימת ולקראת סוף השבוע אנחנו עוברים על כל המשימות והפעילות ומוודאים שכל היחידות העסקיות קיבלו את המענה שלהן, ושכל המעצבים עמדו ביעדים שנקבעו להם בתחילת השבוע".
דוד מאמין שעל מנת להצליח בתפקיד שלו התכונות הכי חשובות הן יכולת ניהול עצמי, ארגון וסדר, היכולת לתעדף נכון משימות ולנהל מצבי סיכון הנוגעים ללוחות זמנים לחוצים.
מעבר לזה, דוד מספר שיש בחברה הרבה עבודת צוות, מה שמוסיף לאווירה החיובית והמפרגנת של המקום, ושהעובדים תמיד מעלים יחד רעיונות לגבי איך לייעל את תהליכי העבודה השונים. "אנחנו כל הזמן משנים, בודקים, מנסים ומתקדמים בהתאם. באופן כללי, יש כאן פתיחות לרעיונות חדשים", הוא מוסיף.
יש כאן הרגשה של עבודה על תהליכים ופרויקטים משמעותיים

עוד כמה שאלות
כל מה שיוצא בהוצאת taschen
אלקטרוני, אם מתאפשר וכולם מסכימים
אין כמו ספינינג
המבואה והסלון
האנשים שלנו
אלו האנשים שלנו, שהפכו את הכל לטוב יותר, יפה יותר.

דין גרינשטיין
R&D TLדין מנהל את צוות הפיתוח במתודולוגיית Agile, תוך מתן דגש על ליווי מקצועי ואישי של חברי הצוות.
אנשים כאן הם Team Players ותמיד נותנים מעצמם ומגדילים ראש, כיף לעבוד בסביבה כזאת
מוקף באנשים איכותיים ומעניינים
את היום שלו דין פותח עם קפה, וזה גם הזמן שלו להתחיל לתכנן את סדר היום. לאחר מכן הוא ממשיך לפגישת הבוקר היומית ומשם צולל לעומק המשימות. "באופן אישי אני מקפיד להיות מאוד hands on, בעיקר כי אני אוהב את זה ואני תמיד מוכן ומזומן לקודד", הוא מספר. טוב, בכל זאת הוא התחיל לתכנת עוד שהיה תלמיד בבית ספר יסודי.
השאיפה של דין מתמקדת כיום בהגדלת הצוות באנשי פיתוח איכותיים, על מנת להתפתח ולקדם תחומי אחריות נוספים תחת צוות הפיתוח. הוא מאמין שהדרישות ההכרחיות עבור הצוות שלו הן אחריות, יצירתיות במציאת פתרונות שונים ויכולת למידה עצמית. "אנחנו חיים בעידן בו הטכנולוגיות מתקדמות בקצב אדיר וכדי להיות מובילים טכנולוגיים המחויבות היא להתמיד בלמידה ובמקביל לדחוף ולקדם רעיונות והצעות מצד הפיתוח", מספר דין.
דין מספר שהעבודה ב-Webpals טומנת בחובה עבודה עם טכנולוגיות מתקדמות והרבה אתגרים מרתקים.
ומה עוד לדעתו הופך את Webpals למקום ייחודי בתחום? "כמעט בכל חברת סטארטאפ אפשר למצוא היום Happy Hour ומטבח עמוס ועוד פינוקים כאלה ואחרים, גם אצלנו", הוא אומר, "אבל אני מאמין שמה שגורם לבנאדם ליהנות במקום העבודה שלו אלו הם האנשים סביבו, במובן הזה אני מרגיש שזכיתי כי אני מוקף באנשים איכותיים ומעניינים – וזה בסופו של דבר מה שהכי כיף".
אנשי מקצוע מהשורה הראשונה
לדין יש ותק של שלוש שנים בחברה. בתפקידו הקודם הוא היה Front End Developer, לפני כן ביצע מספר תפקידי פיתוח ביחידת ממר"מ ובתפקידו הנוכחי הוא מנהל את צוות הפיתוח של החברה, תוך מתן דגש על ליווי מקצועי ואישי של חברי הצוות. התפקיד שלו כולל פיתוח מוצרים ופיצ'רים חדשים עבור החברה וגם פיתוח ותחזוקה של מוצרים קיימים. על הדרך הוא דואג לספק לחברי הצוות שלו משימות מאתגרות ומעניינות.
"התחלתי ב-dau-up clicksmob, זרוע המובייל של Webpals", מספר דין, "אנחנו עוסקים במובייל, למעשה זה אומר קידום אפליקציות וקידום brands, בין היתר בשיתוף פעולה עם הרשתות החברתיות. אנחנו יודעים לקבל brand וללוות אותו בכל התהליך, הצוות שלי מספק את הכלים הטכניים לעשות זאת".
צוות הפיתוח הוא צוות מרכזי שאחראי על כלל מערכות החברה, מה שאומר שיש לדין ולצוות שלו נגיעה רוחבית כמעט בכל מחלקות החברה. "צוות הפיתוח כולל אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, הם מאוד מנוסים ומקצועיים, אני מאמין שעבודה עם אנשים איכותיים שמפגינים יוזמה ועניין מעשירה כל אחד ואחת, וגם יוצרת אווירה וסביבת עבודה שנעים וכיף לעבוד בה", הוא אומר.
אני hands on כי זה מהנה, האתגרים הטכנולוגיים בצוות שלנו מרתקים

עוד כמה שאלות
שפת C כשפת אם זה ספר קלאסי, מעבר לזה אני מאמין בבלוגים
הכל – מפופ דרך רוק ואפילו טראנס
ios
המרפסת
האנשים שלנו
אלו האנשים שלנו, שהפכו את הכל לטוב יותר, יפה יותר.

דנית גורבמן
Web Development T.Lהובלת משימות פיתוח ומעורבות בכל מה שקורה בשלב הפיתוח וה-Production.
השוויון פה הוא ערך עליון
תשוקה לאנשים ולטכנולוגיה
דנית מתחילה את הבוקר שלה בסביבות 09:30, אחרי קפה וסיבוב עם הכלבה.
לעבודה היא מגיעה ברגל, אבל מבחינתה היא גם הייתה יכולה לרוץ את המרחק הקצר הזה או אפילו להגיע לעבודה בלאנצ'ים. ככה זה כשאת מכורה לספורט ועושה קרוספיט כמעט בכל הזדמנות.
היום שלה נפתח בקריאת מיילים, ומשם היא ממשיכה לפגישות סטטוסים בדיקת התקדמות בפרויקטים קיימים ולתכנון משימות ופרויקטים עתידיים. "כיום אני עוסקת בארכיטקטורה ובביצועים של המערכת, מאוד חשוב לי ליעל ולשפר גם את הקיים במקביל לפיתוחים חדשים. אני כתבתי חלק נכבד מהמערכת, וזה יתרון גדול כי אני מכירה אותה מבפנים את החוזקות וגם את החולשות". חוץ מכתיבת קוד, דנית אוהבת לעודד את הצוות לפתור יחד בעיות מורכבות, היא מאמינה שבזכות הידע, הניסיון והגישה השונה שכל אחד מחברי הצוות מביא איתו לתהליך הזה מגיעים יחד לפתרונות מבריקים.
דנית משתפת שהתפקיד שלה דורש מקצועיות, ערנות ותקשורת טובה, בעיקר בשל הדינמיות בפרויקטים וההתנהלות היומיומית עם מגוון רחב של בעלי תפקידים וצוותים בחברה, ומבחינתה יחסי אנוש טובים לא פחות חשובים ממקצועיות בעבודה עם אנשים. "אם אני מגייסת עובד חדש זה הדבר הראשון שאני שמה עליו דגש", היא אומרת, "תנאי הכרחי לצוות מוצלח הוא דינמיקה ותקשורת טובה בין חברי הצוות, כי עם כמה שאני אוהבת ומחוברת לטכנולוגיה חשוב לי שמי שיצטרף אלינו יהיה קודם כל Team Player ואז מקצוען. חשוב לי לייצר סביבת עבודה נעימה ובריאה כדי שכולנו נבוא לעבודה עם חיוך כל בוקר". עוד תכונות חשובות לדעתה בתפקיד שלה הן: תשוקה לאנשים ולטכנולוגיה ורצון להוביל לחדשנות ולמצוינות.
לדעתה מה שהופך את Webpals Group להרבה יותר מעוד מקום עבודה סטנדרטי, זה בעיקר גאוות היחידה שיש בחברה למוצרים השונים, שמביאה איתה אחריות רבה ונתינה אינסופית: "האמת היא שהאתגר הכי גדול שלי הוא שהלקוחות שלנו יהיו מרוצים, שהמוצר שאנחנו מפתחים יענה על הדרישות והצרכים של מגוון הלקוחות, זה מאוד חשוב עבורי".
תפקיד עם המון אקשן והמון אחריות
דנית התחילה לעבוד ב-Webpals Group כמפתחת(web-developer), ולאחר שנה וחצי קודמה לתפקיד ראש הצוות. נמצאת בחברה כשנתיים וחצי, והיא בעלת תואר ראשון במדעי המחשב מאוניברסיטת בן גוריון.
התפקיד של דנית כולל פיתוח ותחזוקה של מוצרי החברה, הובלה והדרכה של חברי הצוות בפן הטכני והאישי וכמובן מעורבות בכל מה שקורה ב-Production.
"אנחנו צוות של שמונה מפתחים שעובדים עם המון גופים בחברה, מגופים טכנולוגים כמו מפתחים בצוותים אחרים, בודקים וכו' ועד מעצבים, מנהלי מוצר ומנהלי פרויקטים", מספרת דנית, "זה תפקיד עם המון אקשן והמון אחריות ואני מתה על זה. אנחנו צוות מאוד מגובש ותומך, אני צמחתי מתוך הצוות כך שיש לי תחושת אחריות ומעורבות גם ברמה האישית. נתנו לי כאן הזדמנות מדהימה ללמוד ולהתפתח ואני מנצלת כל רגע".
מה שהכי חשוב בצוות מוצלח זה הדינמיקה של הצוות, כי עם כמה שאני אוהבת ומחוברת לטכנולוגיה חשוב מאוד שמי שעובד איתנו יהיה Team Player ושכולנו נבוא לעבודה עם חיוך

עוד כמה שאלות
Angular, PHP, javascript
גוגל הוא חברך הטוב ביותר!
ios
אין כמו טיול בירקון עם הכלבה שלי וחוץ מזה אני מכורה לקרוספיט
28 מעלות
האנשים שלנו
אלו האנשים שלנו, שהפכו את הכל לטוב יותר, יפה יותר.

ניב רשף קליין
Product Managerניב עובד בצוות ניהול המוצר של dau-up-clicksmob - יחידת המובייל של קבוצת webpals.
התפקיד הזה מגוון ואני מאוד אוהב את החיבור של הפן הטכנולוגי לעסקי
התפתחות אישית ומקצועית
ניב משתף שהוא אוהב את השילוב של הפן הטכנולוגי עם הפן העסקי בתפקיד שלו. "במהלך היום שלי אני יכול למצוא את עצמי צולל לתוך מערכת תוכנה ומנגד מניע תהליך עסקי מסוים בתוך החברה או מחוצה לה", הוא אומר, "באופן אישי זה מאוד מאתגר אותי וזה פשוט כיף". לדעתו, פן מעניין נוסף בחברה הוא העבודה עם טכנולוגיות מתקדמות וחדשות, גם בתוך החברה עצמה וגם מול גופים חיצוניים, למשל פייסבוק.
את הפעילות העסקית ניב מתאר כדינאמית ומעניינת, ובעיקר כזאת שנמצאת בצמיחה מתמדת. "המוצר הסופי שלנו כולל מודעות וקריאייטיב שמקבל חשיפה בפייסבוק, בגוגל ובעצם בכל פלטפורמות הפרסום הכי גדולות בעולם", הוא מספר, "יש פה שילוב של מספר תהליכים מורכבים, כך שהתהליך עצמו מאוד מאתגר ומעניין; זה כמו תזמורת של מספר אנשים שמנגנת יחד כדי להשפיע על משתמש מסוים שמחזיק את הסמארטפון שלו".
ניב מספר שהאנשים שעובדים איתו והרקע האישי של כל אחד מהם הופך את חוויית העבודה לשונה, ובעיקר מהנה. "אנשים כאן מאוד מגוונים, יש כאן עובדים מכל העולם וכל אחד מגיע עם ההתמחות האישית שלו", הוא מוסיף, "זאת חברת שיווק שכוללת בתוכה כמעט כל תחום אפשרי, מקריאייטיב ופיתוח עסקי ועד לשיווק, טכנולוגיה ועוד המון תחומים מרתקים – מה שמאפשר גם הרבה התפתחות אישית ומקצועית".
ומה הלאה? ניב צופה שהחברה תמשיך לגדול ולצמוח לשווקים נוספים. "החברה בגדילה מתמדת והיא מאפשרת ומעודדת התפתחות מקצועית. Group Webpals היא חברת שיווק מובילה עם מערכות טכנולוגיות מובילות ופעילות עסקית מצליחה, מתכון טוב להנאה ולהצלחה.
מגיע מלא אנרגיות למשרד
ניב הגיע לחברה לפני ארבע שנים. בתחילת דרכו הוא שימש כקניין מדיה ואנליסט ב-Dauup, ולאחר מכן ניהל את תחום ה-Advertising Operations. כיום הוא עובד בצוות ניהול המוצר שלDauup-ClicksMob – יחידת המובייל של קבוצת Webpals.
את היום שלו הוא מתחיל לרוב ברכיבת אופניים נמרצת בפארק, כך שהוא מגיע מלא אנרגיות למשרד.
במסגרת התפקיד ניב אחראי על בניית תהליכי עבודה ומערכות תוכנה, שמחברות מבחינה טכנולוגית בין לקוחות החברה, גופי פרסום, מערכות ניתוח מידע וגורמים שונים שמעבירים מידע אל פלטפורמת הפרסום של החברה וממנה. "התפקיד שלי כולל ניהול, פיתוח עסקי, ותכנון של מערכות שמהוות את השלד עבור הפעילות העסקית של החברה", מספר ניב.
זאת חברת שיווק שכוללת בתוכה כמעט כל תחום אפשרי, מקריאייטיב ופיתוח עסקי ועד לשיווק, טכנולוגיה ועוד המון תחומים מרתקים - מה שמאפשר גם הרבה התפתחות מבחינה אישית ומקצועית

עוד כמה שאלות
ios
יש לי להקה שבה אני המתופף ואני מאוד נהנה לרכוב על אופניים
אופן ספייס
אני אוהב חום, 27 מעלות
האנשים שלנו
אלו האנשים שלנו, שהפכו את הכל לטוב יותר, יפה יותר.

עידן קלוש
Senior Native Adv. Campaign Managerעידן הוא מנהל קמפיינים בכיר. התפקיד שלו כולל יצירת קמפיינים שכוללים מודעות, טקסטים, עמודי נחיתה מותאמים לכל קהל יעד של מוצר.
חשוב לי להיות מעודכן כל הזמן, לחקור ביצועים, ללמוד מהמתחרים ולדעת איך לגרום לעצמך להצליח
החברה שומרת על העובדים שלה
התפקיד של עידן כולל פרסום ושיווק של מוצרים, תוך שימוש בפלטפורמות של פעילות Native – צורת פרסום די חדשה שגדלה משמעותית בשנה-שנתיים האחרונות. "הצרכן היום הרבה יותר מודע ומבין את פעילות הרשת. באמצעות Native אפשר בעצם להתאים למשתמש כתבות שבאמת יתאימו לו ויעניינו אותו". הוא מוסיף.
לדעתו, האתגר הכי גדול בתפקיד שלו הוא לדעת לזהות נקודת זמן נכונה ולנצל אותה על מנת להרחיב פעילות או כדי למקסם ביצועים. "זה יכול להיות קשור לאירוע מסוים, למשל אירוע ספורט חשוב וגדול כמו המונדיאל", הוא אומר, "אני צריך לדעת לזהות ולנצל את האירוע הזה, כי יש פה הרי פוטנציאל עצום".
התכונות הכי חשובות בתפקיד של עידן הן תשוקה למקצוע, שאפתנות, יצירתיות, סקרנות ורעב להצליח. "אני תמיד שואף לייעל את עצמי, ובסופו של דבר ההצלחה שלי היא גם של החברה וזה הכי כיף", הוא אומר.
מבחינה אישית, עידן מספר על אווירה חיובית ונעימה עם המון מקצועיות מצד אחד, ועם חברויות והמון הומור ומשפחתיות מצד שני. הוא אוהב את הפתיחות שיש בחברה לגבי רעיונות של עובדים, ואת העובדה שהחברה מעודדת התקדמות אישית ומחשבה יצירתית. לדבריו, אם עובד רוצה להציע רעיון חדש לגבי פעילות מסוימת, הוא יכול לפתח את אותו והחברה אפילו תיתן לו יד חופשית ותעזור לו. "מבחינה מקצועית Webpals מתמחה בכל נישת פרסום אפשרית והיא שחקן גדול בתעשייה", הוא מוסיף", מה שבאמת כיף כאן הוא שלצד זה החברה שומרת על העובדים שלה. מספיק להסתכל על הרכישות שלה ועל הקצב המדהים בו היא גדלה כדי להבין שמדובר במקום שמסתכל תמיד קדימה".
מכור למספרים
עידן הוא בעל תואר ראשון בניהול מערכות מידע והוא הצטרף ל-Webpals Group לפני שנתיים. הוא התחיל כמנהל קמפיינים זוטר ולאחר כשנה בתפקיד קודם למשרת מנהל קמפיינים בכיר. התפקיד שלו כולל יצירת קמפיינים שכוללים מודעות, טקסטים, עמודי נחיתה מותאמים לכל קהל יעד של מוצר, תוך שימוש והבנה נרחבת בפלטפורמות פרסום שונות כגון Taboola Outbrain ועוד.
את הבוקר שלו הוא פותח עם קפה, אבל עוד לפני כן הוא עובר על נתונים עם תוצאות מביצועי יום האתמול. "אני מכור למספרים", אומר עידן, "זה תמיד מעניין לראות מה בדיוק קרה, מה עבד, איך וכמה. בתחום מדיד כמו שלנו הכיף הכי גדול הוא לקום בבוקר עם סקרנות אדירה וציפייה לראות את התוצאות של העבודה שעשית ממש אתמול". לדבריו, זה גם החלק שהוא הכי אוהב בתפקיד שלו. "אני עובד במקביל עם ראש הצוות ומדווח על הפעילות השוטפת ל- Media VP. בעצם העבודה היומיומית כוללת המון אופטימיזציה, שזה ייעול הקמפיין. תוך כדי אני גם יוצר מודעות חדשות, עורך המון חקר שוק ובעיקר מחפש איך לגדול, להתקדם ולייצר עוד הכנסות", מספר עידן.
מספיק להסתכל על הרכישות של קבוצת וובפאלס ועל הקצב המדהים בו היא גדלה כדי להבין שמדובר במקום שמסתכל תמיד קדימה

עוד כמה שאלות
אקסל, אנליטיקס
פופ ישראלי וגם מזרחית לפי האווירה
מנגן על גיטרה ודג'מבה
23 מעלות
האנשים שלנו
אלו האנשים שלנו, שהפכו את הכל לטוב יותר, יפה יותר.

ריטה יופה
Director of New Productsהתפקיד שלה כולל פיתוח של ערוצי צמיחה ובהם פיתוח עסקי של תחומים ושווקים חדשים.
אנחנו מסייעים למפתחי אפליקציות בכל העולם להפיץ את המוצר שלהם עם מסרים מדויקים, וכך ולהגיע למשתמשים הנכונים עבורם ולייצר כסף עבור המוצרים שלהם
תחושה של אתגר וריגוש בתפקיד
ריטה התחילה את דרכה בחברה לפני שלוש שנים וחצי, וכבר יש לה רזומה מרשים למדי. התפקיד הראשון שלה היה ב-Clicksmob בתור Publisher Account Manager; לאחר מכן היא ניהלה את מחלקת ה-Demand; ועד לא מזמן ניהלה גם את פעילות השיווק ב-dau-up clicksmob. היום ריטה היא Director of New Products ביחידת המובייל של קבוצת Webpals. התפקיד שלה כולל פיתוח של ערוצי צמיחה עבור יחידה זו, ובהם פיתוח עסקי של תחומים ושווקים חדשים שיהוו את מנועי הצמיחה והעתיד של החברה.
חלק מהתפקיד כולל מציאת הזדמנויות עסקיות חדשות בין תחומי הפעילות השונים של החברות בקבוצה. "אני אחראית על מנועי הצמיחה של החברה, כלומר פיתוח תחומים לשווקים חדשים שיהוו את ערוצי הצמיחה של החברה", מספרת ריטה, "חלק מזה כולל מציאת סינרגיות נוספות, או בעצם הזדמנויות עסקיות נוספות, בין החברות בקבוצת Webpals".
ריטה גם מעורבת בתחום העסקי בחברה, ובמקביל מתחברת לפן היצירתי דרך העבודה עם צוות המעצבים והתוצרים השיווקיים, שבין היתר תומכים בפן העסקי. "אנחנו יודעים לעשות את החיבור הנכון והמדויק בין אפליקציות למשתמשים", היא מוסיפה, "אנחנו מסייעים למפתחי אפליקציות בכל העולם להפיץ את המוצר שלהם עם מסרים מדויקים, וכך ולהגיע למשתמשים הנכונים עבורם ולייצר כסף עבורם".
ריטה מספרת שבעבודה השוטפת היא עובדת כמעט עם כל המחלקות בחברה, ומבחינתה זה מה שיוצר אצלה מדי בוקר את התחושה של אתגר וריגוש בתפקיד: "גישה אנליטית והבנה במספרים גדולים וב-big data הן הכרחיות בעבודה השוטפת בתפקיד שלי". מעבר לזה, ריטה אומרת שגם אקטיביות, כושר מנהיגות וגמישות מחשבתית נדרשים כדי למלא את התפקיד בהצלחה.
החברה מאוד מעודדת קידום ומוביליות
סדר היום הצפוף שלה כולל המון פגישות, תכנון פרויקטים שונים ועוד. "במסגרת התפקיד יוצא לי להיפגש עם המון אנשים מכל החברות בקבוצה, על מנת לקדם פרויקטים שעומדים כרגע על הפרק, היא אומרת ומספרת שזה גם מה שמשפיע על שעות העבודה שלה: "שעות העבודה שלי משתנות מאחר שהחברה עובדת עם הרבה לקוחות מחו"ל, ואם יש לי שיחה חשובה עם לקוח מקוריאה או מארה"ב, אני כמובן אתאים את סדר היום שלי לפי זה".
ומה הלאה? ריטה מאמינה שהמחלקה שלה והחברה ימשיכו לגדול ולהגיע גם לשווקים ואזורים גיאוגרפיים חדשים ומאתגרים, כך שהיא ממליצה בחום להצטרף למסע. "החברה מאוד מעודדת קידום ומוביליות של עובדים, ובעיניי זה מאוד חשוב", היא אומרת, "חוץ מזה, יש כאן פינות מעוצבות ונעימות, ואפילו שיאצו ומסאז' מפנק לעובדים, וזה לגמרי מקום שהוא dog friendly".
כל עובד זוכה כאן ליחס אישי שמזהה את התכונות החזקות שלו, ומעודד אותו להתקדם

עוד כמה שאלות
מייל, סקייפ וגם פנייה אישית כמו פעם
מעדיפה להתעדכן ולקרוא בבלוגים ובאתרים שונים
R&B
עדיף חלון פתוח
האנשים שלנו
אלו האנשים שלנו, שהפכו את הכל לטוב יותר, יפה יותר.

שירין אהרון
SEO Account Managerקידום ושיווק מוצרים ברמה הכי גבוהה ויעילה שאפשר, וכך בעצם לתת מענה לצורכי לקוחות החברה.
יש בחברה הווי צעיר ואנשים מכל העולם שהם הכי טובים בתחומם, זה משדר מקצועיות וכיף להגיע הנה
תפקיד מאתגר ודורש ידע מקצועי וסבלנות
"אני אוהבת את האווירה הצעירה, אני מגיעה כל בוקר למקום שבו אני יכולה להשמיע את דעתי ואת הקול שלי, וזה גם מקום מאוד מקצועי שנותן כלים להתקדם ולהיות הכי טובה במה שאת עושה", אומרת שירין. לדבריה, התפקיד הוא מאתגר ודורש ידע מקצועי והמון סבלנות, בעיקר כי SEO הוא תחום שמשתנה כל הזמן. בסופו של דבר ההנאה שלה ושל הצוות שלה היא לראות את האתרים שעליהם הם עובדים מדורגים במקומות הכי גבוהים.
שירין מספרת כי התכונות העיקריות שדורש התפקיד שלה הן יצירתיות, יכולות ניתוח ומחקר והרבה יכולת לימוד עצמי. "צריך לחשוב מחוץ לקופסה ב-SEO ובעיקר לא לפחד מאתגרים", היא אומרת, "כשהגעתי לראיון עבודה בפעם הראשונה מיד ידעתי שאני רוצה לעבוד כאן. יש פה משהו אחר, אם זה מבחינת עיצוב החללים ואם זה ההווי הצעיר, המטבח המפנק והקולגות שהם הטובים בתחומם. יש כאן מנכ"לית אישה ובכלל 50% מהחברה הן נשים – זה מדהים בעיניי". לדעתה, החברה מצד אחד דואגת לרווחת העובד ולסביבת עבודה נעימה, ומצד שני מאפשרת שיח פתוח ויוצרת חופש שעבורה הוא חיוני וחשוב בסביבת עבודה.
אינטראקציה עם הרבה מחלקות מסביב
שירין אמנם חלמה להיות דונטלו מצבי הנינג'ה כשהייתה קטנה, אבל בסופו של דבר למדה יחסים בינלאומיים עם התמחות במשא ומתן, ואף יש לה תואר שני בתחום.
ל-Webpals היא הצטרפה לפני כשנה וחצי. מחלקת ה-SEO בחברה מונה למעלה מ-80 אנשים שמחולקים לצוותים שונים, ובצוות של שירין יש שישה עובדים. התפקיד שלה כולל קידום ושיווק מוצרים ברמה הכי גבוהה ויעילה שאפשר, וכך בעצם לתת מענה לצורכי לקוחות החברה.
"אני מתחילה את הבוקר שלי מוקדם, אני מאוד אוהבת את שעות הבוקר", מספרת שירין, "יש לנו אינטראקציה עם הרבה מחלקות מסביב, זה לא רק קידום אתרים. אנחנו עובדים עם מעצבים, אנשי תוכן, מתכנתים ורבים אחרים."
קיבלתי כאן המון ידע מקצועי ולמדתי להכיר עולמות שונים וחדשים עבורי, בעיקר הודות לעובדה שישנם בחברה הרבה שיתופי פעולה". אגב, בין לבין שירין מתנדבת במיזם גדול לסטארטאפיסטים, יזמים ואנשי הייטק, שכולל הרצאות חודשיות המלמדות אנשים איך להתמודד עם כשלונות ולהפוך אותם להצלחה.
50% מההנהלה בחברה הן נשים וזה באמת מדהים בעיניי

עוד כמה שאלות
כלים שונים של SEO ומייל
שירים שקטים ונעימים
מתנדבת במיזם ליזמים וסטארטאפיסטים על איך להפוך כישלון להצלחה
לא פחות מ-20 מעלות
האנשים שלנו
אלו האנשים שלנו, שהפכו את הכל לטוב יותר, יפה יותר.
המשרדים שלנו








Be ahead together
A global leader in online traffic monetization Anywhere!
כל פעולה שנעשית בחברה תומכת בהשגת החזון. הכלים להשגתו באים לידי ביטוי בערכי החברה המבטאים מצוינות, רוח יזמית, בגרות, השגיות, כשרון, ומיקוד בתוצאות.
לצד היותנו ארגון שגדל משמעותית בשנים האחרונות, אנחנו עדיין שומרים על הרוח הסטארטאפית, ומאפשרים דיאלוג פתוח ואוזן קשבת תמצא לכל עובד הרוצה להביע את דעתו.
המצוינות המאפיינת את החברה מובלת על ידי צוות הנהלה מנצח, המחויב לחזון החברה. אנחנו ממוקדי תוצאות, ושואפים להגיע לערך מרבי עבורנו ועבור השותפים העסקיים שלנו.
הסלוגן שלנו Be ahead together משקף באופן מושלם את המהות של ה Webpaler.
מצד אחד עובד מצוין ומצטיין השואף להישגים, ומצד שני איש צוות. זה המפתח להצלחתנו!

יש כאן הרגשה של עבודה על תהליכים ופרויקטים משמעותיים
מטבחים מפנקים עמוסי כל טוב
משרדי החברה ממוקמים ברמת החייל, ובין החדרים השונים ניתן למצוא פינות ישיבה מעוצבות ונעימות, מרפסת רחבת ידיים וכמובן מטבח מפנק עמוס בכל טוב. העיצוב הצבעוני מתכתב עם האווירה הדינאמית הצעירה והתוססת של החברה.
בנוסף, עובדי החברה נהנים משיאצו או מסאז' לבחירתם, ויש גם happy hours, ערבי חברה, טיולים ברחבי הארץ ומסיבות מושקעות ומהנות. בקיצור, תמיד יש סיבה למסיבה.
יש פה הווי צעיר ואנשים מכל העולם שהם הכי טובים בתחומם, אז כיף לבוא לכאן כל בוקר
אנחנו נמצאים פה:




משרות פתוחות
אין משרות.. תרקדו!