Yotpo מספקת פתרונות תוכן גולשים.החברה עוזרת לעסקים לשווק את עצמם דרך החוויות של הלקוחות שלהם.

סטארטאפ
סטארטאפ
250-500
250-500 עובדים
תל אביב, ישראל
תל אביב, ישראל
סטארטאפ
סטארטאפ

מה Yotpo עושה?

יוטפו (Yotpo) היא חברת סטארטאפ ישראלית המפתחת מערכת לשיווק באמצעות תוכן של גולשים וצרכנים. החברה הוקמה ב-2011 על ידי תומר תגרין ועומרי כהן, שמסבירים כי הרעיון להקמת החברה נבע מחוויית קנייה אישית קשה שהיתה מבוססת על תוכן גולשים לא אמין.

 

כיום, יוטפו מספקת פתרונות תוכן גולשים למעל 200 אלף עסקים ומשרתת מעל 400 מיליון יוזרים בעולם. החברה עוזרת לעסקים לשווק את עצמם דרך החוויות של הלקוחות שלהם, כלומר במקום שעסק יפרסם עצמו בערוצים רגילים, עכשיו הוא מפרסם את עצמו דרך הלקוחות שלו.

 

לאחר שקיבלה את התוכן מהלקוחות, יוטפו מספקת לחברות כלים לשיווק בגוגל וברשתות החברתיות – פייסבוק, טוויטר ואינסטגרם – אשר בנויים על התוכן של הלקוחות, כך שאדם הדומה במאפייניו לאותו רוכש יקבל פרסום שמותאם עבורו. יוטפו עוזרת למאות אלפי עסקים לצמוח ולהתחרות מול הענקיות, מול ה"אמאזונים" וה- "Ebayים" של העולם, כתוצאה מזה הרבה מאוד חברות ועסקים קטנים מצליחים לשרוד, לגדול ולגייס. בזכות יוטפו הרבה יותר יוזרים עושים היום החלטות קנייה מודעות.

 

יוטפו גייסה 51 מיליון דולר, ונכון ליולי 2017 מונה כמעט 300 אנשים בשלושה משרדים: ישראל, ניו יורק ולונדון. בשנה הקרובה החברה תכפיל את עצמה! כאמור, העתיד של יוטפו מרגש והאתגר הוא להמשיך לבנות מוצרים טכנולוגיים שיתנו ללקוחות שלה יתרון תחרותי בשוק. העתיד יהיה פאן, יהיה כיף.

yotopo
אנשים צומחים ומתפתחים פה הרבה יותר מהר ממה שהם דמיינו גם בתחום המקצועי והטכנולוגי וגם ברמה האישית. בגלל שהחברה גדלה מאוד מהר יש אפשרויות להתקדם, ליזום ולעשות הכל ובכל מיני כיוונים.

התרבות של יוטפו היא של חברה שקופה (כולל הקירות) והכל נעשה בעבודת צוות. כל עובד יכול לשאול הכל, מכמה כסף יש לחברה בבנק ועד כמה כסף אנחנו שורפים פה בחודש ולמה. יש לחברה המון אמון באנשים והמוטו שמוביל אותם הוא: "אנשים לפני הכל".

זו הייחודיות של החברה וקשה להכנס פה בדלת ולא להתאהב מיד (או לדרוך על איזה כבל).

לעבוד ביוטפו זה כמו בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות. לעובדים פה יש אפשרות לעבור בין מחלקות שהם בחיים לא חשבו עליהן, כיוון שהחברה גדלה בקצב מאוד מהיר ויש הרבה אפשרויות להתקדם, ליזום ולעשות. מי שבוחר להגיע ליוטפו (והחברה בוחרת להכניס אותו או אותה) – נשאר וכך יעידו כל העובדים שאיתנו כבר ארבע, חמש ואפילו שש שנים מאז הקמתה של החברה.

בכל חמישי יש Happy Hour שהצוותים מארגנים לעצמם. כרגע הצוותים המובילים בזה הם הפיתוח והשיווק והם מארחים אצלם את המחלקות האחרות כי הם פשוט…ממש טובים בזה.

אנחנו עוזרים לעסק לשווק את עצמו בצורה יעילה ולמעשה ליצור אפקט ויראלי על סמך תוכן הגולשים"

המשרדים שלנו

Yotpo EXTRA ואריק זאבי

המשרדים של יוטפו נמצאים בלב תל אביב והעיצוב מעיד על סטארטאפ שנמצא בצמיחה מהירה. יש מטבח גדול שניתן לאכול בו והוא מלא בצ'ופרים, שולחן ביליארד, שולחן פינגפונג, גג בבניין עם נוף לתל אביב.

לעובדים יש סיבוס וכל הההטבות האלה של ההייטק, אבל העובדים פה בגלל הדברים החשובים, החיבור לחברה ולמוצר. אין פה הפסקות מוגדרות, כשאתה רעב אתה הולך לאכול, אם אתה עייף אתה הולך לשבת במטבח לנשנש משהו ולשתות קפה עם החבר'ה. רוצה שמש? יש מרפסת או גג.

 

לאחרונה נפתחה תכנית שנקראית Yotpo EXTRA ובה נותנים לעובדים הזדמנות להעביר קורסים פנימיים לחברה על דברים שהם מבינים בהם, הסטודיו למשל הולך להעביר לנו קורס "עיצוב לאנשים לא מעצבים", מהפיתוח ילמדו איך לבנות אתרים בhtml ו-css.

בנוסף יש הרצאות חוץ מרתקות ומעשירות, לאחרונה הגיע להרצות פה אריק זאבי. משתדלים לתת לעובדים את האקסטרה ולא להתמקד רק בפסיליטיס – זה אחד מהדברים שמייחדים את יוטפו מחברות אחרות.

y5
אפשר לראות צוותים מדברים וכתבים על הלוח בחדר השקוף. הרבה ראיונות במקביל, מישהי שרועה על פוף עם לפטופ או מישהו בתוך הכוך בקיר באמצע שיחת סקייפ עם ניו יורק. כלבים עוברים פה עם בובת אלמו בפה ופתאום יש גונג שמבשר על מכירה חדשה. זו יוטפו

חברה שקופה

התרבות של יוטפו היא של חברה שקופה (כולל הקירות) והכל נעשה בעבודת צוות. כל עובד יכול לשאול הכל, מכמה כסף יש לחברה בבנק ועד כמה כסף אנחנו שורפים פה בחודש ולמה. יש לחברה המון אמון באנשים והמוטו שמוביל אותם הוא: "אנשים לפני הכל".

זו הייחודיות של החברה וקשה להכנס פה בדלת ולא להתאהב מיד (או לדרוך על איזה כבל).

לעבוד ביוטפו זה כמו בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות. לעובדים פה יש אפשרות לעבור בין מחלקות שהם בחיים לא חשבו עליהן, כיוון שהחברה גדלה בקצב מאוד מהיר ויש הרבה אפשרויות להתקדם, ליזום ולעשות. מי שבוחר להגיע ליוטפו (והחברה בוחרת להכניס אותו או אותה) – נשאר וכך יעידו כל העובדים שאיתנו כבר ארבע, חמש ואפילו שש שנים מאז הקמתה של החברה.

 

בכל חמישי יש Happy Hour שהצוותים מארגנים לעצמם. הצוותים המובילים בזה הם הפיתוח והשיווק והם מארחים אצלם את המחלקות האחרות כי הם פשוט…ממש טובים בזה.

החברה קמה ונופלת על אנשים איכותיים וסביבה שדוחפת אותם קדימה. אם אתה מוכשר, לא אכפת לנו איך אתה עושה את זה.

אנחנו נמצאים פה:

דוד חכמי 12, תל אביב-יפו, ישראל

משרות פתוחות

אין משרות.. תרקדו!