• businessתחום: Event Management, Marketing, SaaS, Ticketing
  • peopleמספר עובדים:100-250
  • access_timeשנת הקמה:2011
  • pin_dropמיקום:תל אביב יפו
  • local_offerסוג חברה:סטארטאפ

ליאת אוקון

Senior Customer Success Manager

התפקיד של ליאת כולל הבנה של יעדי הלקוח, בנייה של מסלול השימוש בפלטפורמה ומדידה של עמידת הלקוח ביעדי ההצלחה שלו בזכות השימוש בפלטפורמה.

רועי שוורץ

R&D Group Manager

אלכס מולב

R&D Team Leader

לתת ללקוח את הפתרון הטוב ביותר

ליאת מכהנת בתפקידה כ-senior customer success manager כבר שלוש שנים, והיא אחראית על ליווי של כל אחד מהלקוחות של Bizzabo מרגע חתימת החוזה.

התפקיד שלה כולל בין היתר הבנה של יעדי הלקוח, בנייה של מסלול השימוש בפלטפורמה ומדידה של עמידת הלקוח ביעדי ההצלחה שלו בזכות השימוש בפלטפורמה. ״התפקיד שלי הוא לדאוג ל-success של הלקוחות בפלטפורמה", מספרת ליאת, "ממש להבין את גורמי ההצלחה שלהם ולעזור להם להגיע אליה כמה שיותר מהר״.

העבודה מול לקוחות מחייבת תכונות כמו אמפתיה, יכולת הקשבה ותעדוף משימות, אך ליאת מציינת כי כדי למלא את התפקיד כמו שצריך נדרשת גם הבנה טכנית של המוצר, במיוחד כשהתפקיד מודד את מידת ההצלחה של הלקוחות שלה, והיא צריכה לתת להם את המענה המהיר והטוב ביותר. ״לפעמים חייבים לדעת איך הדברים פועלים כדי להבין אותם לעומק, ממש מבפנים", היא מספרת, "לא פעם זה מה שעוזר לי לתת ללקוח את הפתרון הטוב ביותר עבורו ובזמן הטוב ביותר". 

האכפתיות פה היא כלפי המוצר, אחד כלפי השני ובעיקר מול הלקוחות שהם באמת מקבלים פה מוצר שהוא הכי איכותי שיש ומאוד יעיל לצרכים שלהם

העובדים אחראים להצלחה

ליאת הייתה עדה לצמיחה ש-Bizzabo חוותה בשלוש השנים האחרונות: ההתרחבות במצבת העובדים, סבבי הגיוסים המוצלחים, החוויות המוצלחות מהלקוחות השונים - כל אלו הביאו אותה למסקנה שהפלטפורמה של החברה אכן מצליחה לשנות את תחום הכנסים והאירועים: ״בדרך שבה אנחנו ממשיכים להתרחב למדינות נוספות ובמה שכותבים עלינו בעיתונות, אפשר להבין ולראות באופן מובהק שיש לנו השפעה חזקה מאוד על התעשייה הזאת", היא אומרת.

לדעתה לחלק מההצלחה של הפלטפורמה של Bizzabo אחראים העובדים, ובעיקר איכות העובדים שמתקבלים לחברה, כי מעבר לעניין המקצועי, ההיבט האישי הוא חלק בלתי נפרד מאיתור העובדים המתאימים. ״אנחנו משתדלים למצוא בעובדים חדשים את ההתאמה התרבותית ואת הדנ״א המתאים, ומחפשים אנשים שדומים במהות שלהם למה שאנחנו עושים״, אומרת ליאת.

המדיניות הזו נובעת מהתרבות הארגונית של Bizzabo, שמאפשרת באופן חופשי לעובדים שלה ליזום ולייעל תהליכים בחברה. ״אם יש משהו שחקרת וראית שמבחינה טכנולוגית הוא מתאים ויכול לקדם אותנו, אז קדימה - הולכים על זה״, היא מוסיפה.

אם אני אשמע את הצורך של הלקוח ותהיה לי הבנה טכנית, אז יכול להיות שיבוא לי רעיון אחר שאיתו אני יכולה לעזור לו

עוד כמה שאלות...

ספרי על מתיחה/ תעלול משרדי שעשית או שאת זוכרת – במשרד האמריקאי, גנבו לאחד ממנהלי המכירות את הסווטשירט של ביזבו שהוא ממש אוהב, ואז מסתבר שאחד העובדים שלו גנב לו אותו ועשה לו מן ״מצא את המטמון״ עם 21 רמזים ושרף לו יום שלם, והוא ממש השקיע ברמת החרוזים וחידות מטורפות

האתר הראשון שאת נכנסת אליו בבוקר? אינסטגרם 

הדבר הראשון שאת עושה כשאת מגיעה? איך שאני נכנסת למשרד אני מתחילה לחייך. האנשים והקפה משפרים את הבוקר שלי

מה הם כלי העבודה שלך ? salesforce, gainsight, gong, zen desk, jira ועוד רבים

האם את אישה של בוקר או של לילה? אישה של אחרי 10 בוקר

עובדים נוספים

נועם וורטמן

Front-End Developer

ברק טרנס

Product Manager

ערן גולדין

Senior Front-End Developer

דלית רוטמנש

Product Designer

משרות פתוחות ב-Bizzabo