חשיפה לעולמות התוכן המגוונים
של הלקוחות
ברכי צוקרבר, בת 27 בסך הכל, עובדת בפירמה כבר חמש שנים. בהשכלתה היא מהנדסת תוכנה, וכשהגיעה ל-Deloitte היא התחילה כ-Data Engineer. היום היא מנהלת צוות לקוחות ופרויקטים ב-Deliotte Analytics, בדגש על פתרונות טכנולוגיים ואנליטיים.
התפקיד הנוכחי שלה כולל פיתוח java/java script, בנייה ותכנון תהליכי ETL, יצירת קובצי מחקר והשתלבות בפרויקטים מחקריים כגון אנומליות. "החלק האהוב עליי בעבודה הוא החשיפה לעולמות התוכן המגוונים של הלקוחות, הגדרת צרכים עסקיים ומתן פתרונות באמצעות הדאטה", היא מספרת.
ברכי מאמינה ששתי התכונות הכי חשובות בתפקיד שלה הן יכולות ניהוליות וחשיבה אנליטית. "אני רואה את עצמי מתפתחת בשלושה רבדים", היא אומרת, "מקצועי, עסקי וניהולי - צוות, פרויקטים וניהול לקוח".
כשהיא חושבת על עתיד הפירמה, הוא לגמרי צבוע בוורוד. "Data Analytics נמצא בכל מקום, והוא רכיב מרכזי בכל התנהלות של ארגון", היא מסבירה מדוע שירותי החברה ימשיכו להיות מבוקשים. "מעבר למבנה הכולל גרעין של פעילות מקצועית ומעטפת עסקית ייעוצית, הצורה הטובה ביותר להשתמש ולהשמיש את המומחיות שלנו היא דרך המעטפת העסקית".