• businessתחום:ייעוץ, יישום והטמעה של פתרונות טכנולוגיים
  • peopleמספר עובדים:1000+
  • access_timeשנת הקמה:1845
  • pin_dropמיקום:תל אביב יפו
  • local_offerסוג חברה:חברה גדולה

גיא גולדשטיין

מיישם SAP בפרקטיקת הטכנולוגיה

אחראי על יישום פרויקטים לחברות מובילות במשק, הכולל בחינת תהליכים עסקיים, ניתוח והבנת הדרישות מבחינת מערכות המידע של הארגון וקסטומיזציה והתאמת מערכת ה-ERP של SAP לפי צורכי החברה

מעיין סיפסר

מיישמת בכירה בפרקטיקת ה-Salesforce ב-Deloitte Digital

לין אלחדף

יועצת מוצר ו-UX בכירה, Deloitte Digital

מתווך בין התהליכים העסקיים של הלקוח לבין יכולות המערכת

"אני יכול לדבר על המתנות בחגים, פעולות ההעשרה והקורסים המקצועיים", פותח גיא גולדשטיין, "אבל הדבר שהכי נוגע בי ב-Deloitte הוא האמון שהמנהלים שלי נותנים בי. הם סומכים עליי שאני אעשה את העבודה שלי על הצד המקצועי ביותר והנכון ביותר ללקוח - וגם לערכי הפירמה".

גיא, בן 34, נמצא בפירמה ארבעה חודשים וכבר ממליץ לחברים שלו להצטרף. "שמעתי שב-Deloitte ישראל מקימים פרקטיקת SAP ובוחרים את העובדים החדשים בפינצטה, אז כמובן שמאוד רציתי להיות חלק מזה", הוא מספר, "נותנים פה אפשרות להתקדם ולצמוח, להכיר תחומים חדשים ומלאי פוטנציאל, להיות חלק מפירמה מובילה ויציבה ואחד הדברים שהכי משכו אותי למשרה - להיות חלק מהקמת הפרקטיקה של SAP ב-Deloitte ישראל".

פרקטיקת ה-SAP יחסית חדשה ב-Deloitte ישראל, וגיא מקבל תמיכה מהגלובל של Deloitte. אני נמצא בתהליכי גיוס של העובד הראשון שלי, ואני מאמין שבקרוב כבר יהיו עובדות ועובדים נוספים תחתיי. אנחנו שואפים גבוה בפרויקטים ובצוות", הוא מספר. 

במסגרת תפקידו גיא מיישם פרויקטים לחברות מובילות במשק. "היישום כולל בחינת תהליכים עסקיים, ניתוח והבנת הדרישות מבחינת מערכות המידע של הארגון ואז קסטומיזציה למערכת ה-ERP של SAP לפי צורכי החברה", הוא מרחיב.

גיא אוהב במיוחד את האתגרים שהתפקיד מזמן - ואלה דורשים יצירתיות והבנה גדולה של יכולות המערכת אל מול דרישות הלקוח. "אנחנו תמיד מתחילים מהבנת הצרכים של הלקוח, ללא קשר למערכת", הוא אומר, "מבינים את היעדים, איך הוא עובד, למה הוא עושה כל תהליך בצורה הזאת - ואז מגיעים להתאמת הפתרון עבורו. אפשר לומר שאני מתווך בין התהליכים העסקיים של הלקוח לבין יכולות המערכת, מחליט אם ניתן ליישם את התהליך במערכת בכלים הסטנדרטיים, אם להשתמש בצוות הפיתוח או אולי בכלל לשנות את צורת העבודה של הלקוח. לדעה המקצועית שלי יש השפעה רבה על איך המוצר ייראה בסופו של דבר".

גיא צריך לחשוב מחוץ לקופסה לא מעט. "לרוב אני נדרש לחשוב על פתרונות יצירתיים כאשר יש קונפליקט בין מה שהמערכת נותנת למה שהלקוחות דורשים", הוא אומר. עוד תכונות שהתפקיד דורש הן יחסי אנוש, הבנה עסקית ויכולת ניתוח מערכות: "אני הגורם המקשר בין הלקוחות, שיכולים להיות גם בכירים בארגון, לבין הצד הטכני של התאמת המערכת או פיתוח תהליכים עסקיים. לכן אני נדרש להבין את הצד העסקי ולתרגם אותו לצד הטכני של הפיתוח".

נותנים פה אפשרות להתקדם ולצמוח, להכיר תחומים חדשים ומלאי פוטנציאל, להיות חלק מפירמה מובילה ויציבה ואחד הדברים שהכי משכו אותי למשרה - להיות חלק מהקמת הפרקטיקה של SAP ב-Deloitte ישראל

האסטרטגיה של Deloitte היא לבחור את התחומים שיש להם הכי הרבה פוטנציאל, ללמוד ולפתח אותם. אנחנו רוצים להיות פרקטיקת ה-SAP המובילה בישראל

עוזר ללקוחות בחיים המקצועיים

כשגיא חושב על עתיד החברה, הוא ברור לו לגמרי. "האסטרטגיה של Deloitte היא לבחור את התחומים שיש להם הכי הרבה פוטנציאל, ללמוד ולפתח אותם. אנחנו רוצים להיות פרקטיקת ה-SAP המובילה בישראל. Deloitte היא כבר השותפה המובילה של SAP בעולם - יש לה עשרות אלפי מיישמי SAP בכל התחומים ובכל הרמות - וזה רק עניין של זמן עד שהפרקטיקה תהיה מספר אחת גם בישראל (אם זה לא קרה עדיין)". 

ומה עם העתיד שלו בחברה? "מערכת ה-SAP נותנת פתרון בתחומים עסקיים רבים. הייתי רוצה לקחת תחום עסקי עם הרבה פוטנציאל ולנהל אותו - מצד אחד לשווק אותו ואת Deloitte ללקוחות, ומצד שני לנהל ולהוביל צוות המיישם פרויקטים בתחום זה".

מעבר לעבודה עצמה, הפירמה דואגת לפנק את העובדים שלה. "קילו של גלידה לכבוד יום המשפחה, צריך עוד משהו?", צוחק גיא. ההתחלה הייתה קצת קשה - מקום חדש, עבודה מרחוק והמון שאלות - וכל זה בלי הפסקות קפה עם החברים החדשים. אבל גיא מיד מצא את היתרונות - "אין פקקים וזכיתי להיות בבית עם אשתי בחופשת הלידה (זה אתגר גדול יותר לעבוד בבית עם תינוק). עכשיו, כשכבר התרגלתי לעבודה מהבית, אשמח לשמר את האפשרות הזאת לפחות חלקית. אבל עבודה עם הצוות במשרד היא עדיין חשובה ויש לה משמעות רבה".

כדי להקל על כולם התקיימו שיחות שוטפות עם הצוות בזום כמה פעמים ביום ושיחות סטטוס קבועות בלו"ז עם המנהל הישיר של גיא, כדי לוודא שהכל מתקתק. "בנוסף קיבלנו תקציב לרכישת ציוד משרדי לעבודה מהבית וכמובן מגוון כלים טכנולוגיים כדי להישאר מחוברים למשרד, לפירמה וללקוח".

גיא מעולם לא חלם על מקצוע ספציפי, אבל תמיד ידע שהוא רוצה לעזור לאנשים. "אמנם בתפקיד שלי אני לא עוזר לאנשים במובן המקובל, אבל ברגע שאני מתאים את המערכת למשתמש הקצה, אם הקלתי על אותו פקיד שבסוף ישתמש במערכת לעבודה היומיומית שלו - אז כן עזרתי לו בחיים המקצועיים שלו".

עוד כמה שאלות...

אתה איש של בוקר או לילה? לחלוטין לילה. אני שונא לקום מוקדם ומתפקד יותר טוב בלילה. עכשיו עם התינוק הראשון דרושים לי כמה ניעורים מאשתי בבוקר

האם יש לך חיית מחמד שאתה נוהג להביא למשרד? יש לי פיטבול מעורב בשם מארוול, כלב עדין ואוהב. אין סיכוי להביא אותו למשרד כי הוא לא יישב בשקט במקום חדש ומסקרן (שלא לדבר על סימון טריטוריה במטבחון)

ספר על מתיחה או תעלול משרדי. בסביבת הבדיקות הקמתי מוצר חדש ויקר מאוד – תוכניתן, ואפילו צירפתי תצלום של אחת התוכניתניות למערכת. לאחר כמה חודשים הצגנו באותה סביבה תהליך חדש לבכיר בארגון. כשרצה לראות למה העלות כל כך גבוהה הסתבר שרכש כמה תוכניתנים חדשים במחיר מופקע

מה הדבר הראשון שאתה עושה במשרד? קפה. כבר אמרתי שאני לא טיפוס של בוקר

איפה אתה מנהל את המשימות? זה משתנה בהתאם לסוג המשימה. אם אני נמצא בפגישת סטטוס ומקבל מטלות – מחברת. אם אני נזכר במשהו חשוב במהלך היום – אפליקציה בסלולרי. אם אני ממש באמצע העבודה ורוצה לרשום מטלות לאחר כך – שולח לעצמי מייל. 

מהי לדעתך הטמפרטורה האידיאלית במזגן? מה הטמפרטורה הנמוכה ביותר שיש לכם? אצלי ברכב המזגן עובד על קור גם בחורף. קשה לי לחשוב כשחם מדי והשותפים שלי למשרד תמיד היו צריכים למצוא פתרון יצירתי לקור (כולל לקחת מטאטא ולסגור איתו את הפתח של המזגן)

עובדים נוספים

ששיאל סעדון

מוביל צוות פיתוח תוכנה בפרקטיקת ניהול ידע (KM)

יורי איבנוב

ארכיטקט ראשי, Deloitte Digital

עומרי רפאלי

יועץ בכיר בצוות Threat Detection & Response במרכז הסייבר

דנה נגרי שחם

מנהלת בצוות Technology, Strategy and Transformation

ברכי צוקרבר

מנהלת צוות לקוחות ופרויקטים, Deloitte Analytics