• businessתחום:Advertising, Analytics, Big-Data, Fraud Prevention
  • peopleמספר עובדים:50-100
  • access_timeשנת הקמה:2008
  • pin_dropמיקום:הרצליה
  • local_offerסוג חברה:מרכז פיתוח של חברה בינלאומית

המשרדים של Double Verify

אנחנו עובדים ממשרדים בהרצליה

אלכס צ'רני

Core Team Leader

נעה קינד

Product Manager

אורן זר

Support Team Leader

איתי גב

VP Engineering

להפוך את העולם המקוון לבטוח ושקוף

אנחנו צורכים מדי יום כמויות אדירות של תוכן: סרטונים, כתבות, מאמרים. בין אם זה באמצעות אפליקציות במובייל או דרך המחשב, זה לא ממש משנה - מה שחשוב זה שמדובר בתוכן שאותו התרגלנו לקבל בחינם. למעשה, "החינמיות" הזו היא המהפכה הגדולה ביותר שהאינטרנט הביא איתו.

בתחילת הדרך רבים התקשו להבין איך "האינטרנט הזה" בכלל יתקיים ואם הפרסום בו באמת יכול להצליח. ובכן, כבר כמה שנים טובות שפרסומות הן הבסיס לכל הטוב הזה, וכיום רוב אתרי התוכן מתקיימים מפרסומות. מדובר במודל כלכלי פשוט למדי - טראפיק גדול לאתר מסוים מעלה באופן טבעי את אחוזי החשיפה לפרסומות בו ומאפשר מכירה של פרסומות נוספות.

לסטארטאפ הישראלי DoubleVerify יש חלק מהותי בתהליך של צריכת תוכן ברשת בחינם, תהליך שנראה לנו היום טבעי לחלוטין. החברה פיתחה מאפס ורטיקל חדש לגמרי בכל הקשור לניטור ומדידת מדיה באינטרנט. לפני כן למותגים רבים לא היה מידע מקיף ואמין בכל הקשור למיקום הפרסומות שלהם, ולא הייתה להם אפשרות לוודא באיזה הקשר ואופן חווים הנמענים את המסר שלהם.

DoubleVerify שמה לה למטרה להפוך את העולם המקוון לבטוח ושקוף יותר עבור המותגים הגדולים בעולם, והיא מאמינה שעל ידי השימוש בפלטפורמה שלה היא לא רק משרתת מותגים, אלא גם עוזרת להפוך את העולם הדיגיטלי למקום קצת יותר בטוח.

החברה חרתה על דגלה את ערך השקיפות, מתוך רצון כן שהתוכן האינסופי ברשת יישאר בחינם. השם שלה, אגב, נגזר משיטת האישור בשני השלבים.

DoubleVerify הוקמה על ידי אורן נצר ואלכס ליברנט ב-2008. ב-2012 העבירה החברה את עיקר הפעילות שלה לניו יורק וב-2015 פתחה מחדש את מרכז הפיתוח בישראל.

בשבע השנים האחרונות, מנהל את החברה, המנכ״ל והנשיא, ויין גטניילה (Wayne Gattinella), שהוביל את החברה לצמיחה משמעותית והצלחה כלכלית. בין היתר, ניתן לציין הובלת מהלך רכישה על-ידי קרן ההשקעות פרובידנס (Private Equity) אשר רכשה את השליטה ב-DoubleVerify, לפי שווי של כ–300 מיליון דולר (השקעה שהופנתה חזרה לתוך החברה).

בין לקוחותיה של DoubleVerify אפשר למצוא חברות ענק שונות למשל, דיסני, BMW, AT&T, ועוד חברות רבות שנכללות ברשימת Fortune 500.

Video Preview

זה אולי נשמע נדוש, אבל יש פה כל כך הרבה דברים כיפיים שקשה לי להחליט מה אני יותר אוהב - אנשים מעולים, אתגרים טכנולוגיים או סביבת עבודה מהנה

כל עובד כאן יכול להציע רעיונות חדשים ויתייחסו אליו בגובה העיניים. יש הרבה פתיחות, הרבה מקום ליזמות ולחדשנות

ערך אמיתי להשקעה ולעבודה

הקוד של DoubleVerify רץ על מיליארדי פרסומות שונות ביום, והחברה משתמשת בטכנולוגיות  Big Data שונות על מנת לנתח בזמן אמת תוכן בהיקף עצום. הפלטפורמה של DV יכולה לזהות בקלות מגוון תכנים, ובין היתר חדשות מזויפות, תכנים אחרים שעלולים להיות שנויים במחלוקת וסוגים שונים של הונאות דיגיטליות (Fraud). כמו כן, הפלטפורמה של החברה יכולה לחשוף קוד זדוני ותוכנות ריגול.

באמצעות זיהוי וניתוח אותם נתונים, לקוחות החברה מצליחים לעמוד ביעדים השונים שהם מציבים לעצמם בכל סוגי המדיה - מובייל, אתרי תוכן שונים והרשתות חברתיות. לעומת מודעה בעיתון, שם פשוט לראות פיזית איפה היא ממוקמת, מה הגודל שלה ואילו מודעות מציגות לצידה, ברשת הפרסום נעשה בהיקפים גדולים בהרבה וב-Real Time, מה שמקשה לבדוק איפה בדיוק הופיעה פרסומת מסוימת ומי נחשף אליה.

DoubleVerify מפתחת טכנולוגיה המאפשרת למפרסמים לעקוב אחר המודעות שלהם ברשת, ולדעת בדיוק באילו אתרים היא נחשפה, לצד אילו מודעות היא הוצגה וגם כמה פעמים ואיפה היא קיבלה את מספר התגובות הגבוה ביותר. כך מקבל המפרסם ערך אמיתי להשקעה ולעבודה שלו, וחשוב מכך - הוא גם שולט במיקום המודעה שלו.

הטכנולוגיה של החברה גם מאפשרת למפרסם לוודא שהמודעה לא תופיע בהקשר שלילי שעלול לפגוע בתדמית שלו. למשל, סרטונים של מותג ותיק ואמין יכולים להופיע באתרים עם תוכן פוגעני או באתרים שהם לחלוטין פייק ניוז, וזה מן הסתם עלול להביא יותר נזק תדמיתי מתועלת.

זה לא השירות היחיד שהחברה מציעה למפרסמים באינטרנט. ברשת כמו ברשת, לא תמיד הכל נעשה באופן לגיטימי, בעיקר כשמדובר בפרסום, ולכן חלק גדול מהפעילות של החברה עוסק באיתור של הונאות אונליין.

רק כדי לסבר את האוזן: היקף ההונאות בפרסום הדיגיטלי מגיע למיליארדי דולרים בשנה. זה מתבטא בשימוש לא לגיטימי בבוטים שנועד להגדיל את נתוני הכניסה לאתר מסוים, מה שיוצר מצג שווא של כמות גולשים גדולה מהמציאות, ומגיע עד אפליקציות שמריצות פרסום נסתר בסמארטפונים.

המטרה של כולם זהה - ליצור אשליה של חשיפה בקנה מידה רחב, ומבחינת מפרסם שמשלם על מודעות באתר כזה מדובר בכסף שנזרק לפח.

משרות פתוחות ב-DoubleVerify