להפוך את העולם המקוון לבטוח ושקוף
אנחנו צורכים מדי יום כמויות אדירות של תוכן: סרטונים, כתבות, מאמרים. בין אם זה באמצעות אפליקציות במובייל או דרך המחשב, זה לא ממש משנה - מה שחשוב זה שמדובר בתוכן שאותו התרגלנו לקבל בחינם. למעשה, "החינמיות" הזו היא המהפכה הגדולה ביותר שהאינטרנט הביא איתו.
בתחילת הדרך רבים התקשו להבין איך "האינטרנט הזה" בכלל יתקיים ואם הפרסום בו באמת יכול להצליח. ובכן, כבר כמה שנים טובות שפרסומות הן הבסיס לכל הטוב הזה, וכיום רוב אתרי התוכן מתקיימים מפרסומות. מדובר במודל כלכלי פשוט למדי - טראפיק גדול לאתר מסוים מעלה באופן טבעי את אחוזי החשיפה לפרסומות בו ומאפשר מכירה של פרסומות נוספות.
לסטארטאפ הישראלי DoubleVerify יש חלק מהותי בתהליך של צריכת תוכן ברשת בחינם, תהליך שנראה לנו היום טבעי לחלוטין. החברה פיתחה מאפס ורטיקל חדש לגמרי בכל הקשור לניטור ומדידת מדיה באינטרנט. לפני כן למותגים רבים לא היה מידע מקיף ואמין בכל הקשור למיקום הפרסומות שלהם, ולא הייתה להם אפשרות לוודא באיזה הקשר ואופן חווים הנמענים את המסר שלהם.
DoubleVerify שמה לה למטרה להפוך את העולם המקוון לבטוח ושקוף יותר עבור המותגים הגדולים בעולם, והיא מאמינה שעל ידי השימוש בפלטפורמה שלה היא לא רק משרתת מותגים, אלא גם עוזרת להפוך את העולם הדיגיטלי למקום קצת יותר בטוח.
החברה חרתה על דגלה את ערך השקיפות, מתוך רצון כן שהתוכן האינסופי ברשת יישאר בחינם. השם שלה, אגב, נגזר משיטת האישור בשני השלבים.
DoubleVerify הוקמה על ידי אורן נצר ואלכס ליברנט ב-2008. ב-2012 העבירה החברה את עיקר הפעילות שלה לניו יורק וב-2015 פתחה מחדש את מרכז הפיתוח בישראל.
בשבע השנים האחרונות, מנהל את החברה, המנכ״ל והנשיא, ויין גטניילה (Wayne Gattinella), שהוביל את החברה לצמיחה משמעותית והצלחה כלכלית. בין היתר, ניתן לציין הובלת מהלך רכישה על-ידי קרן ההשקעות פרובידנס (Private Equity) אשר רכשה את השליטה ב-DoubleVerify, לפי שווי של כ–300 מיליון דולר (השקעה שהופנתה חזרה לתוך החברה).
בין לקוחותיה של DoubleVerify אפשר למצוא חברות ענק שונות למשל, דיסני, BMW, AT&T, ועוד חברות רבות שנכללות ברשימת Fortune 500.