לקדם את השקיפות
נעה הצטרפה לחברה לפני כמעט שנה והיא מסיימת בקרוב תואר בספרות באוניברסיטת תל אביב.
במסגרת התפקיד, נעה אחראית על תחום ה-Fraud Prevention בחברה, והיא עובדת עם Data Scientists, אנליסטים ומפתחים לזיהוי אוטומטי של הונאות בעולם הפרסום.
"התפקיד שלי כולל קידום מניעת הונאות פרסום ב-Double Verify", היא מספרת, "זה תפקיד מאוד מגוון, בין היתר מאחר שיש פה עבודה עם מספר גורמים שונים, כל אחד בתחום אחר. יש לנו בצוות מפתחים, אנליסטים ו-Data Scientists וכל אחד מהם חוקר מהזווית שלו את תחום ה-Fraud. המטרה של כולנו זהה - לקדם את השקיפות, את הזיהוי ובעיקר את המניעה של הונאות".
החשיבות של מניעת הונאות ברשת היא עצומה, במיוחד כשמדובר בשוק כל כך חם שמגלגל מיליארדים. "לא הרבה אנשים יודעים את זה, אבל כ-60% מתעבורת הפרסום באינטרנט מקורם בהונאות מכל הסוגים והמינים", אומרת נעה, "בשורה התחתונה, מדובר בכסף שנגנב או פשוט נעלם. זה תחום כל כך גדול ומגוון ויש לו המון רבדים. זה קצת כמו חתול ועכבר, אנשים שמתחזים או יוצרים הונאה תמיד ימציאו שיטות ותרגילים חדשים לעשות את זה, ואנחנו תמיד ננסה לעלות עליהם כמה שיותר מהר. אני חייבת לומר שאני עוסקת בזה כבר כמה שנים, ואני מאוד אוהבת את העולם הזה".