• businessתחום:Artificial Intelligence, Machine Learning, Saas
  • peopleמספר עובדים:500+
  • access_timeשנת הקמה:2015
  • pin_dropמיקום:רמת גן
  • local_offerסוג חברה:סטארטאפ

המשרדים של Gong

מרכז המו"פ שלנו ממוקם במתחם הבורסה ברמת גן

אבי פוקס

AP Manager

ליאורה פרנק

Software Team Lead

שלומי מדליון

Senior Data Scientist

עמרי סגל

Backend Engineer

ה-GPS של עבודה עם לקוחות

גונג מפתחת תוכנה שמסייעת לארגונים לעבוד בצורה יותר טובה עם לקוחותיהם. המשתמשים של גונג הם האנשים שעובדים מול לקוחות - מכירות, ייעוץ, שירות וכדומה - והתוכנה אוספת את התקשורת שלהם מול הלקוחות (אימייל, שיחות זום וכו'), מנתחת אותה באמצעות AI ו-NLP, ומסייעת להם להבין כיצד לפעול ואיך להשתפר מקצועית.

החברה הוקמה ב-2015 והיום היא מעסיקה כ-600 עובדות ועובדים. בחודש יוני 2021 השלימה גונג גיוס בהיקף אדיר של 250 מיליון דולר, והגיעה לשווי של 7.25 מיליארד דולר. בכך הפכה לבעלת השווי הגבוה ביותר לחברה פרטים בישראל. הגיוס הזה הגיע פחות משנה מאז שהפכה לחד קרן באוגוסט 2020, בזכות גיוס ענק של 200 מיליון דולר לפי שווי של 2.2 מיליארד דולר.

המוצר שלגונג משנה את אופי העבודה של אנשים שעובדים מול לקוחות: הוא מייתר את הצורך לסכם פגישות ולהזין מידע למערכות ארגוניות ומסייע להם להתקדם מקצועית. בזכות המוצר שלה, גונג דורגה השנה במקום הראשון בקרב כל חברות התוכנה בעולם בשביעות רצון משתמשים.

הייחוד של גונג טמון בשלושה מרכיבים: טכנולוגיית "דור חדש" (למידת מכונה ו-AI), המהווה את הבסיס לפעילות החברה (ולא תוסף); פוקוס על אימפקט ללקוחות (מה שנקרא Raving Fans); והתנהלות ארגונית שמעודדת כל עובדת ועובד להביא עצמו לידי ביטוי מקצועי מקסימלי.

גונג שואפת להפוך לפלטפורמה העיקרית שבה ישתמשו אנשים שעובדים עם לקוחות, על מנת להבין מה ואיך לעשות, ומגדירה את עצמה כ-GPS של אנשים שעובדים עם לקוחות, אשר בהדרגה תהפוך גם לנהג האוטומטי שלהם ותעשה עבורם פעולות. 

החברה פועלת על פי שמונה עקרונות, בהם Raving Fans – לוודא שהלקוחות מרגישים אימפקט; Win as a Team – עבודה כצוות לרוחב החברה; Favor the Long Term – חשיבה לטווח רחוק; וגם דברים פשוטים כמו Enjoy the Ride – ליהנות בדרך.

תהליך המיון שלנו נעשה ברגישות ובמקצועיות, והוא הדדי - גם המועמדים והמועמדות צריכים להרגיש התאמה לגונג

המוצר של גונג משנה את אופי העבודה של אנשים שעובדים מול לקוחות: הוא מייתר את הצורך לסכם פגישות ולהזין מידע למערכות ארגוניות ומסייע להם להתקדם מקצועית

רוצים כרטיס כניסה לגונג?

בימים אלה מגייסת החברה בישראל 150 עובדות ועובדים, וכדי לחזק את הקשרים בין כולם היא עורכת מגוון פעילויות שמעודדות אינטראקציה בין העובדים - ערבי צוות בקבוצות קטנות, התנדבות בקהילה, פעילויות גיבוש, מסיבת סוף שנה, Kick off שנתי והרבה פעילויות היכרות וגיבוש בין הצוותים כגון חדרי בריחה, חידונים וסדנת אימפרוביזציה.

אז איך אפשר להצטרף לגונג? תהליך המיון נעשה ברגישות ובמקצועיות, והוא הדדי - גם המועמדים והמועמדות צריכים להרגיש אם גונג מתאימה להם. בתקופת הקורונה נוספה אפשרות לראיון אונליין (בהתאם להעדפת המרואיינים), וצוות הגיוס הדריך את המראיינים על המצב החדש. בנוסף, הגשת תרגילי הבית לא הוגבלה בזמן. 

העובדים והעובדות החדשים, וגם הוותיקים יותר, מקבלים הכשרות שמותאמות למסלול המקצועי שלהם ובהתאם להעדפותיהם, וכך החברה מרוויחה פעמיים: העובדת או העובד מרחיבים אופקים, וגם החברה מוסיפה כלי עבודה לארגז הארגוני. 

משרות פתוחות ב-Gong.io