Just Eat-Takeaway, התאגיד ההולנדי, הוא מרקטפלייס של אוכל הפועל ב-23 מדינות ברחבי העולם. הוא נוסד לפני 20 שנה ובשנת 2018 רכש את תן ביס הישראלית בזכות המוצר הייחודי שלה ומתוך הבנה שמנוע הצמיחה העיקרי הצפוי לשנים הקרובות הוא קהל ה-B2B בו תן ביס מתמחה.
בעקבות הרכישה, המוצרים של תן ביס נבנים בימים אלה מחדש במטרה לשרת מאות מיליונים של משתמשים בעולם. הבנייה המחודשת מאפשרת לכל עובד להשפיע על אופי המוצר והשימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר, מעודד למידה והתפתחות מתמדת.
מחלקת הטק מתפקדת כיחידה עצמאית בתוך Just Eat-Takeaway, מה שמאפשר שמירה על תרבות סטארטאפית, מהירה, ואג'יילית.
אני אוהבת את זה שאני כל הזמן מאותגרת פה, בין אם מבחינה מקצועית, למידה, ניסוי והטמעה של טכנולוגיות חדשות ובין אם ברמה האישית, של ניהול אנשים, על כל המשמעויות שבאות עם זה
במקביל להשקעה בשירות הבינלאומי, בחברה ממשיכים לפתח ולחדש את האתר והאפליקציה המשמשים את הלקוחות בישראל.
מחלקת הטק מתפקדת כיחידה עצמאית בתוך Just Eat-Takeaway, מה שמאפשר שמירה על תרבות סטארטאפית, מהירה, ואג'יילית. החברה וההנהלה מאמינות בעצמאות, לימוד וחופש פעולה.