תרבות ארגונית מבוססת מידע
רועי, בוגר הנדסת תעשייה וניהול מאונ' בן גוריון, הצטרף לחברה לפני כשנה. במסגרת תפקידו רועי אחראי על ניהול, ליווי והקמת הצוות שתפקידו מעקב וניתוח של נתוני החברה בדגש על צמיחת ה-KPI's השונים תוך כדי שיפור תמידי של יכולות המוצר, ריכוז מגוון מקורות המידע והטמעת מערכות ה-BI במחלקות השונות ״והכל תוך כדי צמיחת החברה והשמירה על קבלת החלטות על בסיס מידע"
״המטרה היא שכל בעל תפקיד בחברה יוכל לקבל את ההחלטה העסקית הנכונה ביותר, על סמך מידע מדויק״, מסביר רועי. לדבריו, שני דברים עיקריים משכו אותו לתפקיד: הפוטנציאל העצום והצמיחה של Just Eat-Takeaway וכמובן ה-Data: ״המוצר סופר מעניין וככה גם המידע, הרגלי צריכה, אנשים שמזמינים הביתה/למשרד, מה ומתי. יש לך את האפשרות להשפיע על כל צד בתהליך, המלצות למסעדה, הצוותים השונים וכמובן שיפור חווית הלקוח״, הוא אומר.
הצוות שרועי מנהל כולל 9 עובדים, Product & Business Analysts ,Data Engineer. ״כחלק מהגישה של Just Eat-Takeaway, הארגון צריך להיות כמה שיותר Data Driven״, הוא מסביר, ״אנחנו משפרים את איכות המידע וקבלת ההחלטות, חוקרים נתונים חדשים והתוצאות מרתקות. גם בהיבט של המידע הקיים וגם לגבי חיזוי עתידי: תקופת הקורונה השפיעה על הנתונים בצורה ישירה כמובן, הם היוו מראה למצב המשק בישראל ובאירופה, כאשר בישראל השינוי העיקרי היה מעבר מכתובת מקום העבודה למשלוח לכתובת מקום המגורים, זה קרה במספרים עצומים. דאגנו כצוות שכלל החברה יעשו את ההתאמות הנכונות על סמך הנתונים ובעקבות המציאות החדשה שנוצרה. זה היה use case מאתגר".
הצוות עובד מול כל המחלקות בארץ ובאירופה ורועי, כמנהל, צריך לסנכרן בין הממשקים והצוותים השונים וכל הזמן לתכנן ולתעדף את המשימות. ״האחריות על דיוק הנתונים ומציאת ממצאים היא רחבה מאוד. צריך להיות עם היד על הדופק על הנתונים וכל הזמן לשלב בין יצירתיות, ירידה לפרטים ואינטואיציה עסקית ואנליטית. ובסוף, לא מספיק לדעת להוציא ממצאים, חשוב גם לדעת להסביר ולהציג אותם בצורה אפקטיבית שתתרום לצמיחת החברה והמוצר״, הוא אומר.
לדברי רועי, זו תחושה מיוחדת להיות חלק מחברה בצמיחה שכזו: ״ברמה הגלובלית והמקומית Just Eat-Takeaway לא מפסיקה להתרחב ולפני מס' חודשים הפכנו להיות חברת משלוחי המזון הגדולה בעולם המערבי. אפשר בקלות להרגיש את זה גם במשרד שלנו בישראל, אנחנו בתהליך צמיחה יומיומי וזה בא לידי ביטוי בכמות האחריות וההשפעה שיש לנו על המוצר והחברה. אנחנו מובילים תרבות ארגונית חדשה כך שכל החלטה מבוססת מידע וזה שינוי עצום שאנחנו עובדים עליו״, הוא אומר.
״מעבר לתנאים הטובים שהחברה מציעה לעובדים, יש פה חוויה של עבודה בחברה גלובלית לגמרי״, אומר רועי. ״לנו יש דירקטור הולנדי וחברי צוות מיפן, הודו, צרפת וגרמניה, איתם אני מדבר ברמה היומיומית״. כשהוא אומר ׳תנאים טובים׳, רועי מתייחס גם לחופשה החצי שנתית הנהוגה בחברה: ״אנחנו יוצאים לשתי חופשות בשנה, חופשת קיץ וחופשת חורף, וזה לגמרי לא טריוויאלי, אנחנו אלפי עובדים ולוקחים את כולנו לסקי כל שנה״.
סקרנים? הציצו בעמוד המשרות שלנו