יכולת לזהות הזדמנויות עסקיות
טל הצטרפה לקלטורה לפני שלוש שנים. ההשכלה שלה רחבה ומגוונת, עם לימודי תואר ראשון בכלכלה ומזרח אסיה ותואר שני במשפטים. התפקיד הנוכחי הוא השלישי שלה בחברה, קדמו לו תפקידה כ-Director of Marketing וכ-Business Development Manager.
במסגרת התפקיד טל אחראית על בניית אסטרטגיה שיווקית גלובלית, הכוללת השתתפות בתערוכות מקומיות ובינלאומית, קשרי אנליסטים, הודעות לעיתונות, פעילות במדיה החברתית, קמפיינים פרסומיים וגם הערכת כדאיות, אריזה, תמחור ומיצוב מוצרים ויצירת כלי שיווק ומכירה.
"קהל היעד של פלטפורמת הטלוויזיה שלנו הוא חברות המדיה והטלקום הגדולות בעולם. כדי להשפיע על הביזנס, הפעילות השיווקית צריכה להיות ממוקדת ודורשת היכרות מעמיקה עם השוק והצרכים של הלקוחות הפוטנציאלים״, מסבירה טל.
כדי לעמוד במשימה המאתגרת, טל נדרשת לשלב בין הבנה טכנולוגית לצרכי השוק, ולהיות בעלת יכולת חשיבה יצירתיות, יכולת לזהות הזדמנויות עסקיות ומוטליטאסקינג.
"אנחנו נמצאים בעידן שבו הדרך שאנשים צורכים טלוויזיה משתנה״, היא אומרת. ״אנחנו רוצים לצפות בטלוויזיה בכל מכשיר, שתהיה פרסונלית ותדע איזה תכנים אנחנו אוהבים, שתשלב מגוון חבילות ושלכל משתמש בבית יהיה פרופיל משלו. כל זה מבלי להתפשר על איכות״.