• businessתחום: Business Intelligence, Customer Service, Internet, Software
  • peopleמספר עובדים:250-500
  • access_timeשנת הקמה:1995
  • pin_dropמיקום:רעננה
  • local_offerסוג חברה:מרכז פיתוח של חברה בינלאומית

העובדים של LivePerson

אנחנו עובדים ממשרדים ברעננה ובתל אביב

קרן טרכטנברג

NetDevOps Engineer

טליה בנימיני

Director of Consumer Marketing

עידן אריה-לי

Head of Commercial Direct Sales, EMEA & APAC

אלי גניסלב

Head of Service

העתיד של עולם שירות הלקוחות 

לייבפרסון היא חברה המתמחה בפיתוח פלטפורמות תקשורת לחיבור בין מותגים ולקוחות. החברה, שהוקמה בשנת 95, מובילה היום את עולם ה Conversational Commerce שבו עובר המסחר האלקטרוני לערוצי טקסט בין מותגים לצרכנים. 

הטכנולוגיה של לייבפרסון מאפשרת לחברות להעניק ללקוחות שלהן חווית שירות מיידית ויעילה המבוססת על הודעות טקסט ומענה אוטומטי חכם באמצעות אפליקציות כמו וואטסאפ ופייסבוק מסנג׳ר,  ולהחליף כך את חווית ההמתנה המתסכלת של הלקוח לנציג שירות טלפוני. 

ללייבפרסון למעלה מ 18 אלף לקוחות גדולים מכל העולם שאימצו את הדרך החדשנית הזאת להעניק שירות לקוחות מעולה תוך כדי כך חיסכון בהוצאות, הרחבת מעגל הלקוחות וצמיחה.  ״בלייבפרסון הלקוח נמצא במרכז. כלל תהליכי הפיתוח מתחילים ונגמרים בחשיבה על הצרכים והאתגרים של הלקוחות שלנו", מספרים בחברה.

Video Preview

עובדים כאן אנשים מצוינים. זה מקום נדיר, עם אנשים מופלאים, טכנולוגיה מתקדמת ובאמת מקום נהדר לגדול בו

בלייבפרסון הלקוח נמצא במרכז. כלל תהליכי הפיתוח מתחילים ונגמרים בחשיבה על הצרכים והאתגרים של הלקוחות שלנו

לממש חזון ולהוביל את השוק

כחלק ממערך הפיתוח הבינלאומי של החברה, ישנם שני מרכזי פיתוח בישראל, אחד ברעננה והשני בתל אביב, בהם מועסקים 350 עובדים. 

מרכזים אלה עוסקים בפיתוחים טכנולוגיים חדשניים בעולם שירות הלקוחות כמו פיתוח דור חדש של בוטים טעונים בבינה מלאכותית, ניתוח מתקדם של טקסט (NLP), ניתוח מצבים רגשיים של מקבלי שירות על ידי אלגוריתמים מתקדמים של טקסט ושילוב פלטפורמות מסג׳ינג מובילות כמו אפל, פייסבוק וויצ׳אט תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות של בינה מלאכותית, למידת מכונה וניתוח דאטה.  

החדשנות שמפותחת בישראל מאפשרת לחברה לממש את החזון שלה, להוביל את השוק ולחדש כל הזמן. חברות ענק כמו נייקי, דיסני HSBC, חברת התעופה דלתא ועוד רבות אחרות, הטמיעו את המערכות והיכולות שמפותחות בישראל בדרך להעניק את השירות הטוב ביותר ללקוחות שלהן.

משרות פתוחות ב-Liveperson