• businessתחום: Business Intelligence, Customer Service, Internet, Software
  • peopleמספר עובדים:250-500
  • access_timeשנת הקמה:1995
  • pin_dropמיקום:רעננה
  • local_offerסוג חברה:מרכז פיתוח של חברה בינלאומית

העובדים של LivePerson

אנחנו עובדים ממשרדים ברעננה

סיתוון אמיר

Director of Product & Engineering

קרן טרכטנברג

NetDevOps Engineer

אורן ברושי

QA Automation Engineer

יעל רוזנפלד

Sr. Product Designer

העתיד של עולם שירות הלקוחות 

לייבפרסון מפתחת פלטפורמות מתקדמות לתקשורת בין לקוחות ומותגים. החברה, שהוקמה ב-1995, מסייעת למותגים גדולים בעולם לחזק את הקשר עם מיליוני לקוחות ברחבי העולם, על ידי יצירת מעבר לשימוש הודעות טקסט כערוץ מרכזי לתקשורת עם הלקוח בשילוב של טכנולוגיות מתקדמות של בינה מלאכותית תוך כדי פיתוח חוויית לקוח חדשנית התייעלות תפעולית והגדלת רווחיות. ״בלייבפרסון הלקוח נמצא במרכז. כלל תהליכי הפיתוח מתחילים ונגמרים בחשיבה על הצרכים והאתגרים של הלקוחות שלנו", מספרים בחברה. 

בישראל יושב מרכז הפיתוח הגדול ביותר של החברה בעולם, בו מועסקים 350 עובדים. במרכז הפיתוח עוסקים בפיתוחים חדשניים בתחום ה-Conversational Commerce עבור 18 אלף לקוחות החברה, כגון פיתוח דור חדש ומתקדם של בוטים, ניתוח מצבים רגשיים של מקבלי שירות על ידי אלגוריתמים מתקדמים של טקסט ושילוב פלטפורמות מסג׳ינג מובילות כמו אפל, פייסבוק, וויצ'אט וגוגל לטובת שירות לקוחות של הדור החדש.

הטכנולוגיה של לייבפרסון מאפשרת ללקוחות לתקשר באמצעות הערוצים המועדפים עליהם, בעיקר באמצעות הודעות טקסט. הטרנספורמציה הדיגיטלית שעוברים מרכזי השירות של החברות מאפשרת להן לחסוך בהוצאות השירות ולהעניק ללקוחות שירות איכותי יותר.

"היכולת לייצר חזון, להוביל את השוק ולחדש כל הזמן, בסביבת עבודה ייחודית, מאפשרת לנו להשפיע בכל הרמות ולפעול מהר ובאופן גמיש, תוך שאנחנו נהנים מהיתרונות של עבודה בחברה גדולה״, אומרים בחברה.

Video Preview

עובדים כאן אנשים מצוינים. זה מקום נדיר, עם אנשים מופלאים, טכנולוגיה מתקדמת ובאמת מקום נהדר לגדול בו

בלייבפרסון הלקוח נמצא במרכז. כלל תהליכי הפיתוח מתחילים ונגמרים בחשיבה על הצרכים והאתגרים של הלקוחות שלנו

לממש חזון ולהוביל את השוק

לייבפרסון נמצאת בתהליכי בצמיחה מהירה בימים אלה ומגייסת לשורותיה מאות עובדים חדשים ברחבי העולם. בשנה האחרונה מניית החברה כמעט הכפילה את עצמה, מה שמעיד על האמון שנותנים המשקיעים בחזון החברה וביכולת שלה להמשיך ולצמוח.

"אנחנו מאמינים בהפיכת החיים של אנשים לפשוטים יותר באמצעות שימוש בטכנולוגיה שמקלה על התקשורת עם מותגים ביום יום״, אומרים בחברה. ״התרבות הארגונית בלייבפרסון נשענת על ערכי הליבה של עבודה משותפת, סקרנות, חתירה למצויינות, אמון ותמיכה, למידה מטעויות וכמובן, שילוב של עבודה וכייף".

העבודה בלייבפרסון מתאפיינת בעשייה משמעותית, סביבת עבודה דינאמית, גלובאלית, אג'ילית ובסקיילים גבוהים. שעות העבודה גמישות ומאפשרות איזון טוב בין עבודה לחיי משפחה, לגברים ונשים כאחד.

ההרכב האנושי בלייבפרסון מגוון, וכפי שמעידים בחברה ״עם הוויב הכי טוב שיש, תשוקה למה שהם עושים ואהבה לעבודה משותפת בצוות". החברה מחזירה לעובדים אהבה עם המון פעילויות מפנקות.

לצד כל אלה, העובדים נהנים גם מהטבות רבות: מניות ואופציות, בונוסים שנתיים, ימי חופשה מעל המקובל בשוק, חופשת לידה לגברים וכן הלאה.

"לעבוד בלייבפרסון זה לעבוד על הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בעולם כמו A, ביג דאטה אנליטיקס, אלגוריתמים מורכבים, פתרונות של מסג׳ינג ועוד, בחברה ותיקה וצומחת, שמובילה את אחד התחומים החמים ביותר, Conversational Commerce. העבודה היא על מוצר שכובש את השוק ומשפיע על מיליוני אנשים בעולם, עבודה בקצב מהיר ודינמי עם אפשרויות קידום ורילוקיישן רבות״, מספרים בחברה.

משרות פתוחות ב-Liveperson