• businessתחום: Apps, Digital Media, eSports, Gaming, PC Games, Video Games
  • peopleמספר עובדים:50-100
  • access_timeשנת הקמה:2010
  • pin_dropמיקום:רמת גן
  • local_offerסוג חברה:סטארטאפ

יובל גלברד

Senior Product Manager

המשחק שלו: Crusader: No Remorse. מנהל מוצר בכיר, עובד על מוצרים של החברה ברמת הפלטפורמה והאפליקציות.

יסמין ויצמן

UI Designer

אסף ליבנה

Director of Developer Success & Partnerships

Video Preview

בתפקיד שלי אני עובר כל חודשיים בין ז'אנרים שונים של משחקים, קבוצות עבודה שונות, פרסונות ייחודיות ומטרות אחרות לגמרי, ולכן יכולת לימוד והסתגלות מהירות חשובות לאין ערוך על פני ידע מקצועי בתחום אחד

מחזור חיים מלא של מוצר

הרזומה של יובל מסחרר; הוא קונדיטור, מהנדס אווירונאוטיקה וחלל, מאפיין חוויות משתמש ומעצב משחקים, ואפילו ראש החוג לפיתוח משחקים באוניברסיטה הפתוחה. באוברוולף הוא עובד יותר משנתיים כמנהל מוצר בכיר, על מוצרים של החברה ברמת הפלטפורמה והאפליקציות.

התפקיד של יובל כולל עבודת אפיון, ניהול מוצר וניהול פרויקט משלב הרעיון ועד להשקה ואופטימיזציה. עבודה כזו, על מחזור חיים מלא של מוצר, כוללת שרטוטים, כתיבת מסמכים, ליווי פיתוח, בדיקות משתמשים, הגדרת נתונים לאיסוף וניתוח, השקות, אופטימיזציה ועוד.

יובל מוביל צוות פנימי שכולל מעצבים, צוותי פיתוח, וצוותי בדיקות חיצוניים בארץ ובעולם. בנוסף, יובל מוביל תהליכי עבודה מול מחלקות שונות באוברוולף כמו מחלקת השיווק, הצלחת מפתחים וכדומה.

"התפקיד שלי הוא להמציא ולהוביל את הפיתוח של האפליקציות הכי מוצלחות למשחקים חדשים ופופולריים״, הוא מסביר, ״לענות להזדמנויות עסקיות ושיתופי פעולה מול ברנדים וחברות גיימינג וללוות מפתחי אפליקציות עצמאיים".

קודם כל תקשורת

מכל תחומי העיסוק הרבים שהתפקיד מזמן לו, יובל אוהב בעיקר את תהליך היצירה של אפליקציה חדשה - אתגר זיהוי הצורך של הגיימר במשחק מסוים, ומציאת הדרך הנכונה להגיש את האפליקציה תוך התחשבות במגבלות גודל המסך, דרישות ותנאי המשחק עצמו, שיקולי UI, יכולות המפתח ועוד.

"תפקיד מנהל המוצר בארץ ובעולם גמיש ונע בין מאפיין במשרה מלאה למפיק שאחראי על כמה מוצרים ועל צוות שלם״, יובל מסביר. ״הכישור הנדרש ביותר לתפקיד שלי הוא תקשורת. קלישאתי לגמרי, אבל נכון״. יובל מוסיף שחשובה גם יכולת למידה מהירה, ״כדי להתמודד עם המעבר המהיר בין ז'אנרים שונים של משחקים, קבוצות עבודה שונות, פרסונות ייחודיות ומטרות שונות".

בהסתכלות קדימה, יובל שואף להעמיק בלמידת תחומי המחקר והפיתוח עבור שווקים חדשים, לטובת תכנון מוצרים ייחודיים וחדשניים אף יותר. כששואלים אותו במה שונה אוברוולף מחברות אחרות, הוא מספר על "Game time – משחקים בזמן העבודה!", נשמע כמו חלום מתוק.

החלק האהוב עלי ביותר הוא תהליך היצירה של אפליקציה חדשה – האתגר לזהות מהו בדיוק הצורך של הגיימר במשחק מסוים, ומהי הדרך הנכונה להגיש לו את האפליקציה, תוך התחשבות במגבלות גודל המסך, דרישות ותנאי המשחק עצמו, שיקולי UI, יכולות המפתח ועוד

Video Preview

עוד כמה שאלות...

מה הם כלי העבודה שלך? AXURE לטובת שרטוטים, FIGMA לטובת עבודת עיצוב גרפי משותפת, DRIVE לטובת אחסון ומסמכים

איזו מוזיקה אתה שומע בעבודה? מעדיף שקט אבל מסתדר גם בחלל רועש

האם אתה איש של יום או לילה? גם וגם

משחק מחשב אהוב/ נוסטלגי? Crusader: No Remorse, Crusader: No Regret "אמנם הוא מ-1995 אבל תמיד נחרט לי בזיכרון כמשחק כיפי במיוחד שהפתיע מאוד ברמת הגרפיקה, אינטראקציה סביבתית ופיצוצים ביחס לזמנו, כמו גם בזווית הראייה האיזומטרית של המשחק (שכיום כמובן שאיננה חדשנית)".

כיום אני "מכור" ל- League of Legends, וגם לימדתי את הבן שלי מגיל 4 לשחק בו.

עובדים נוספים

סופי דובל

Marketing Manager

אילאיל בן שלום

Senior Product Manager

אלון רבינוביץ'

VP of Product, Co-Founder

יותם לוי

QA Manager

עידן גרינהויז

Front-End Developer

משרות פתוחות ב-Overwolf