• businessתחום: Advertising, Analytics, App Marketing, B2B, Information Technology, Internet, Publishing
  • peopleמספר עובדים:250-500
  • access_timeשנת הקמה:1999
  • pin_dropמיקום:חולון
  • local_offerסוג חברה:חברה גדולה

מדי אור

VP Product, Undertone

מדי מנהלת את יחידת המוצר ב-Undertone, זרוע הפרסום הדיגיטלי של החברה.

שרון שקד

QA Team Leader Smilebox

טל יעקבסון

CodeFuel General Manager

Video Preview

אני אוהבת להפוך רעיונות למציאות. הרגע הזה שמוצר חדש או אפילו פיצ'ר במוצר קיים עולה לאוויר הוא רגע של סיפוק שמתנקזים אליו שבועות וחודשים של עבודה, אתגרים, ולעיתים גם משברים. זה מה שמניע אותי וגורם לי לאהוב את התפקיד

להפוך רעיונות למציאות

מדי, מהנדסת תעשייה וניהול, הצטרפה לחברה לפני 4 שנים. תחילה ניהלה צוות מוצר שהתמקד באופטימיזציה של קמפיינים ובקבלת החלטות מבוססות AI, ועם הזמן התקדמה לתפקיד ה-VP Product.

״אני מנהלת את יחידת המוצר ב-Undertone, שהיא זרוע הפרסום הדיגיטלי של החברה. התפקיד כולל אחריות על פורטפוליו המוצרים של החברה על כל שלבי החיים של המוצר, החל מהרעיון ועד הביצוע וההשקה לשוק״, היא מסבירה. הצוות אותו מנהלת מדי הוא צוות הטרוגני שעובדים בו מספר מנהלי מוצר, מעצבי UI/UX ואנליסטים.

״אני אוהבת להפוך רעיונות למציאות״, אומרת מדי. ״הרגע הזה שמוצר חדש או אפילו פיצ'ר במוצר קיים עולה לאוויר הוא רגע של סיפוק שמתנקזים אליו שבועות וחודשים של עבודה, אתגרים, ולעיתים גם משברים. זה מה שמניע אותי וגורם לי לאהוב את התפקיד״.

תחושה של פתיחות ונגישות

לדעת מדי, מנהלי מוצר באופן כללי, ועל אחת כמה וכמה בתפקיד ניהולי, צריכים להיות בעלי סט רחב של תכונות: בראש ובראשונה יכולות בין אישיות גבוהות, היכולת לבנות קשרים בכל הדרגים, היכולת להקשיב באמת ולהיות גמישים במידת הצורך. בנוסף, היכולת להבין ולעבד הרבה מידע ולקבל החלטות בזמן קצר, הבנה עסקית טובה והבנה טכנית (״שילוב של השניים הוא קריטי״) כמו גם הבנה של השוק, יכולת לזהות הזדמנויות, ראייה קדימה וחזון.

״כבר כמה שנים שהמגמה הכללית בשוק מראה על מעבר של תקציבי פרסום מהטלוויזיה לדיגיטל, ופלח השוק הזה גדל משנה לשנה״, אומרת מדי. ״אנחנו רוצים להיות שם, לצמוח ולהתרחב לשווקים נוספים, להעמיק את הפתרונות הקיימים ולהוביל חדשנות בעולמות האלה. אין לי ספק שאנחנו בדרך הנכונה כי אני מאמינה בצוות״.

מדי מספרת שהחברה משקיעה בפיתוח האישי של כל עובד ועובד בהתאם לתפקיד שלו. ״העובדים זוכים להרבה הזדמנויות לפיתוח אישי, למשל אפשר לבחור בין הקורסים שקורים פה באופן תדיר: קורס פרזנטציה, e-learning ואחרים. גם בתחום המקצועי כל עובד בוחר מה הוא רוצה לחזק, שפות תכנות, ניהול, אג׳ייל וכן הלאה״. הקורסים מתרחשים במשרדי החברה ומאפשרים לעובדים לחדד יכולות ולחזק קשרים פנים ארגוניים.

סביבת העבודה, לדברי מדי, מעניינת ומאתגרת. ״עובדים פה לצד מקצוענים, באווירה לא פורמלית. יש פתיחות גדולה לרעיונות חדשים ולכל עובד יש הזדמנות אמיתית להשפיע״. החברה מתחזקת מדיניות דלת פתוחה. כולם עובדים באופן ספייס, כולל המנכ״ל. ״כך נוצרת תחושה של פתיחות ונגישות, הכל בגובה העיניים, אפשר לגשת לכל אחד ולהגיד לו מה שעל דעתך״.

עובדים פה לצד מקצוענים, באווירה לא פורמלית. יש פתיחות גדולה לרעיונות חדשים ולכל עובד יש הזדמנות אמיתית להשפיע

Video Preview

עוד כמה שאלות...

מהם כלי העבודה שלכם? (למפתחים: ספריות, תוכנות, קוד פתוח, קוד סגור; למנהלי מוצר: כלים לניהול משימות, כלים לתקשורת בין מחלקות שונות וכו'):

אני משתמשת בהמון כלים במהלך היום יום, המובילים שבהם בהחלט Slack Zoom, ו – Jira

לאילו פודקסטים את מאזינה? מקצועיים או לא מקצועיים - אני מקשיבה הרבה לפודקסטים של ניהול מוצר ולאחרונה יצאו כמה בעברית ואחד מהם ״מוצרלה״ הוא מומלץ

האם את אישה של בוקר או של לילה? לחלוטין לילה, זה הזמן שהדברים הטובים נעשים

iOS או אנדרואיד - אנדרואיד

המקום הכי אהוב במשרד - השולחן שלי

טמפרטורה אידיאלית במזגן : 24

עובדים נוספים

מיקי קולקו

CTO

חגי שחר

Senior Director of Creative Intelligence, Undertone

טל זילברמן

VP Marketing, Smilebox

קארין בוחבוט

QA Team Leader, CodeFuel

ניר קולינר

Director of Business Applications

משרות פתוחות ב-Perion