• businessתחום: Advertising, Analytics, App Marketing, B2B, Information Technology, Internet, Publishing
  • peopleמספר עובדים:250-500
  • access_timeשנת הקמה:1999
  • pin_dropמיקום:חולון
  • local_offerסוג חברה:חברה גדולה

מיקי קולקו

CTO

מיקי אחראי על פיתוח והגדרת האסטרטגיה הטכנולוגית של החברה וניהול המחקר והפיתוח.

ניר קולינר

Director of Business Applications

שרון שקד

QA Team Leader Smilebox

Video Preview

המוטו של החברה, People first, זו לא אמירה ריקה מבחינתנו. אנשים נהנים לעבוד אחד עם השני ובאים לפה בגלל האנשים וזה מורגש באוויר ממש

לבנות את עמוד השדרה הטכנולוגי של החברה

כ-CTO, מיקי אחראי על פיתוח והגדרת האסטרטגיה הטכנולוגית של החברה וניהול המחקר והפיתוח. ״במהלך עבודתי בחברה בנינו את עמוד השדרה הטכנולוגי שלה: מגוון רחב של מערכות המהוות את הבסיס הקריטי לפעילות העסקית הנוכחית של החברה ועוד יותר חשובות לצמיחה העתידית״, הוא מסביר.

״אנחנו משתמשים בטכנולוגיות הכי מתקדמות שיש במגוון תחומים: דאטה, עיבוד ביג דאטה, ניתוחים חכמים של דאטה בעולמות המאשין לרנינג וטכנולוגיות ux - ui שמשפרות את חוויית המשתמש״, אומר מיקי. ״בסופו של דבר, כל מה שאנחנו עושים משתלב בריל טיים מול חוויית המשתמש עם הפגשת הפרסומת המתאימה ללקוח ספציפי״.

מיקי מספר שהאתגר הטכנולוגי הגדול ביותר מולו ניצבת החברה הוא הסקייל. ״אנחנו עובדים בסקייל גבוה מאוד בכל ההיבטים: בביצועים, בכמויות הדאטה, במודלים של המאשין לרנינג שאנחנו מפתחים״. אתגר נוסף, לדבריו, הוא המאמץ לשיפור חוויית המשתמש בכל המכשירים האפשריים. 

משקיעים עשרות מיליונים בטכנולוגיה

העבודה הקשה משתלמת. מיקי מספר שהחברה מקבלת משובים נלהבים מהלקוחות בנוגע לאיכות קהל היעד של הפרסומות, איכות הפרסומות עצמן על הנראות שלהן ועל האלמנטים הקריאייטיבים שלהן ועל השירותים שהחברה מציעה בתום הקמפיין, כמו ניתוח הנתונים והסקת המסקנות הנגזרות.

״מה שמייחד את החברה זו ההבנה שהטכנולוגיה היא מנוע הצמיחה המרכזי שלנו״, אומר מיקי. ״אנחנו משקיעים עשרות מיליונים בטכנולוגיה, יש פה מגוון אדיר של אפשרויות לכל איש פיתוח ברמה המקצועית והניהולית״. לדברי מיקי, החברה מציעה לעובדיה אפשרויות צמיחה וקידום רבות ומגוונות, והזדמנויות רבות ללמוד טכנולוגיות שונות לעומק ולרוחב.

״החברה הצליחה לשמור על אווירה משפחתית למרות היותה גלובליות״, מספר מיקי. ״אין פוליטיקה ארגונית, הדלת פתוחה בפני כולם ויש המון פעילויות שאנשים עושים אחרי שעות העבודה״. לדבריו, בחברה רואה באנשים את הנכס המרכזי שלה ומשקיעה בהם משאבים רבים, ״גם ברמה המקצועית, לימוד, קידום והתפתחות מקצועית, וגם ברמה החברתית, הווי, אירועים, המשרדים המדהימים״. 

החברה הצליחה לשמור על אווירה משפחתית למרות היותה גלובליות. אין פוליטיקה ארגונית, הדלת פתוחה בפני כולם ויש המון פעילויות שאנשים עושים אחרי שעות העבודה

Video Preview

עוד כמה שאלות...

מהם כלי העבודה שלכם? (למפתחים: ספריות, תוכנות, קוד פתוח, קוד סגור; למנהלי מוצר: כלים לניהול משימות, כלים לתקשורת בין מחלקות שונות וכו'): productivity : jira , confluence, slack, java stack , Node, C+, Data technologies : spark, relational databases, key value databases, columnar databases, Communication: Pub/Sub bus, UI: React, Vue, cloud: AWS, Devops stack

על אלו ספרים מקצועיים אתה ממליץ לקולגות? קורסים ב- coursera

איזה פלייליסט אתה שומע בזמן העבודה? ואיפה אתה מוצא את המוסיקה : tidal

איזה סגנון מוזיקלי מעדיף לשמוע בזמן העבודה?  ג'אז, קלסי

האם אתה איש של בוקר או של לילה? בוקר

האם יש לך חיית מחמד? האם אתה נוהג להביא אותה למשרד? חתולי

הדבר הראשון שאתה עושה כשאתה נכנס למשרד: ארוחת בוקר

דמויות שמעוררות בך השראה? סטיב גובס, גף בזוס, אלכס הונולד, סיימון סינק

האתר הראשון שאתה נכנס אליו בבוקר: עיתון הארץ

iOS או אנדרואיד: IOS

הגאדג'ט שאתה הכי רוצה לקנות עכשיו: רחפן

משחק מחשב אהוב/ נוסטלגי: שח 

תחביב? שח , טניס, אופניים, ריצה

המקום הכי אהוב במשרד: המטבח

באילו אוזניות אתה משתמש? בוס לטיסות בעיקר

איפה אתה מנהל את המשימות שלך? (פתקים, אפליקציה, מחברת)? שילוב של כלים כולל טרלו

טמפרטורה אידיאלית במזגן: 22

עובדים נוספים

טל יעקבסון

CodeFuel General Manager

טל זילברמן

VP Marketing, Smilebox

מדי אור

VP Product, Undertone

קארין בוחבוט

QA Team Leader, CodeFuel

חגי שחר

Senior Director of Creative Intelligence, Undertone

משרות פתוחות ב-Perion