• businessתחום: , Compliance, Cyber Security, Identity Management, Information Technology
  • peopleמספר עובדים:50-100
  • access_timeשנת הקמה:2015
  • pin_dropמיקום:תל אביב יפו
  • local_offerסוג חברה:סטארטאפ

ולדימיר ברגר

Professional Services Engineer

ולדי עוסק בהטמעת המוצר אצל לקוחות החברה, בארץ ובחו"ל.

טל יערי

VP R&D

נמרוד קובלקובסקי

Frontend Team Leader

מוצר שמתממשק למיליון מוצרים

ולדי הגיע לחברה לפני שנה, עם רקע של 20 שנות עבודה עם לקוחות. התפקיד שלו כולל נסיעות תכופות לחו״ל, במטרה להטמיע את המוצר אצל לקוחות החברה. ״יש הרבה נסיעות ואני עובד קשה מאוד - וטוב שכך״, הוא אומר. כשהוא בארץ, ולדי עוזר למחלקת הפיתוח, ה-QA, עושה מחקרים ועוד.  

ולדי מספר שהוא נהנה מאוד מהעבודה עם הלקוחות. ״הלקוחות שלנו מאוד נחמדים״, הוא אומר, ״וגם אם נתקלים לעתים בלקוח לא נחמד, מתמודדים. זה אתגר, אבל מוצאים את השפה המשותפת שבעזרתה נבין זה את זה״, הוא מסביר. 

כדי למלא את התפקיד בהצלחה, ולדי צריך להיות ברמה מקצועית גבוהה ולהכיר היטב ולעומק את המוצר של החברה. ״המוצר שלנו מתממשק למיליון מוצרים״, הוא אומר, ״כשאתה מגיע ללקוח אתה עלול להיתקל בטכנולוגיות שונות ומשונות מכל מיני סוגים ואתה צריך לדעת לדבר על כולן בסמכותיות. בסופו של דבר, אתה לבד מול הלקוח ואתה צריך להראות לו שהוא בידיים טובות״. נוסף על המקצועיות, ולדי צריך להיות סבלני מאוד ולהפגין ידע נרחב בטכנולוגיות השונות. 

כשיצא לי להיות תקופות ארוכות יחסית בחו״ל, מהחברה שלחו לבנות שלי מתנה קטנה של תשומת לב ששימחה אותן. זה הראה לי שמישהו בחברה חושב עלי ולא שוכח להעריך את העבודה הקשה שלי

אנשים כאלה אין בשום חברה

ולדי מספר שהדבר שמבדיל את PlainID ממקומות עבודה אחרים הוא - הצוות האיכותי שלה. ״אנשים כאלה אין בשום חברה״, הוא אומר. ״החבר׳ה ממש כיפים, צריך לחוות את זה כדי להבין, הימים פשוט עוברים בכיף״. 

לא רק ולדי מעריך את העובדים בחברה, אלא גם ההנהלה. ״החברה מעריכה מאוד את העובדים״, הוא מספר, ״מארגנים מפגשי חברה פעם בכמה חודשים, ימי כיף, פעם בשנה יש טיול גדול, ארוחות בימי חמישי של כולם ביחד, פינוקים קטנים וגדולים״.

פינוקים חשובים, אבל חשובה מכך האווירה עליה ולדי מספר, התחושה שיש תמיד לפי לפנות ויש עם מי לדבר. ״כשיצא לי להיות תקופות ארוכות יחסית בחו״ל, החברה שלחה לבנות שלי מתנה קטנה ששימחה אותן. זה הראה לי שמישהו בחברה חושב עלי ולא שוכח להעריך את העבודה הקשה שלי״.  

כשאתה מגיע ללקוח אתה עלול להיתקל בטכנולוגיות שונות ומשונות מכל מיני סוגים ואתה צריך לדעת לדבר על כולן בסמכותיות. בסופו של דבר, אתה לבד מול הלקוח ואתה צריך להראות לו שהוא בידיים טובות

עוד כמה שאלות...

מהם כלי העבודה שלכם? (למפתחים: ספריות, תוכנות, קוד פתוח, קוד סגור; למנהלי מוצר: כלים לניהול משימות, כלים לתקשורת בין מחלקות שונות וכו'): Google

איזה פלייליסט אתה שומע בזמן העבודה? ואיפה אתה מוצא את המוסיקה? ספוטיפיי

איזה סגנון מוזיקלי מעדיף לשמוע בזמן העבודה? כל דבר זורם (חוץ ממזרחית)

האם אתה איש של בוקר או של לילה? גם וגם

האם יש לך חיית מחמד? האם אתה נוהג להביא אותה למשרד? כלב , הבאתי כמה פעמים

ספר על מתיחה/ תעלול משרדי שעשית או שאתה זוכר: Policy Data Analyst

הדבר הראשון שאתה עושה כשאתה נכנס למשרד? אומר בוקר טוב לכולם ואחרי זה שותה קפה

דמויות שמעוררות בך השראה? CIPO ☺

iOS או אנדרואיד? ברור שאנדרואיד

תחביב? יאכטות

באילו אוזניות אתה משתמש? סוני

איפה אתה מנהל את המשימות שלך? (פתקים, אפליקציה, מחברת)? בראש ☺

איזה חוק - כתוב או לא כתוב - קיים בעבודה (למשל לא לחמם דגים במיקרו), ואיזה חוק חסר לדעתך? לא לחמם דגים במיקרו ☺

עובדים נוספים

נירית שדה

QA Team Leader

ניקיטה קוסך

DevOps Team Leader

אמיתי מדר

Senior Backend Developer

מור גנון

Operations Manager

טל אגם

Business Analyst Team Leader

משרות פתוחות ב-PlainID