• businessתחום:Gaming, Mobile, Social
  • peopleמספר עובדים:1000+
  • access_timeשנת הקמה:2009
  • pin_dropמיקום:הרצליה
  • local_offerסוג חברה:חברה גדולה

סיימון ברק

Narrative Designer

סיימון אחראי על סיפורי המשחקים בסטודיו הישראלי, כולל כתיבה, בימוי, ועיצוב משחקים מוכווני נרטיב.

אורן מילוא

Animation/FX Team Lead

דניאל גולוב

Level Designer Team Lead


סיימון אחראי על סיפורי המשחקים בסטודיו הישראלי, כולל כתיבה, בימוי, ועיצוב משחקים מוכווני נרטיב. ״מאז שאני זוכר את עצמי הייתי נלהב ומלא תשוקה לכתיבה ועיצוב משחקים״, הוא מספר. אם ככה, אין ספק שהוא הגיע למקום הנכון.

בצבא סיימון שירת בחיל המודיעין ועסק בפיתוח תוכנה, ולאחר מכן למד כתיבה יוצרת ועיצוב משחק. בפאלריום הוא עובד כשנתיים. תפקידו מתפרש על פני שלבי הפיתוח השונים של המשחקים, ותחומי האחריות והעשייה משתנים בהתאם. 

בשלבי טרום ההפקה הוא משתף פעולה עם ראשי הצוותים במטרה למפות מבנים נרטיביים ותֵמָות. מתוך כך הוא כותב דמויות, קווי עלילה, תיאורי סביבה ועוד.

בשלב הפיתוח הוא כותב ומביים סצנות, כולל תכנים טקסטואליים ומשתף פעולה עם מעצבי המשחק והאמנים בכל הנוגע לאלמנטים הלא-טקסטואליים. במידת הצורך הוא מספק פתרונות חלופיים לכל אורך תהליך הפיתוח.

"התפקיד מצריך הבנה עמוקה של סיפורים אינטראקטיביים, כתיבה יצירתית, מבנים ומערכות נרטיביים, סוכנות השחקן, השעיית הספק, ותקשורת רעיונות״, הוא מפרט. ״צריך גם תפיסה טובה של עיצוב משחק והבנת התהליך האינטראקטיבי של יצירת משחקי וידאו״. 

מאז שאני זוכר את עצמי הייתי נלהב ומלא תשוקה לכתיבה ועיצוב משחקים

אוהב לראות שחקנים נהנים מהעבודה הקשה שלנו

יכולות נוספות שסיימון מוצא שהן קריטיות למילוי מוצלח של תפקידו הן תכנון זמנים טוב, סדרי עדיפויות קפדניים, ועבודת צוות מוצלחת. ״העבודה מתרחשת בסביבה בין-תחומית״, הוא אומר, ״לכן צריך להיות יעיל בתקשורת עם אמנים, מעצבי משחק, מפתחי תוכנה, חוקרים, אנשי שיווק, וכן הלאה״.

לדבריו, העבודה על מגוון גדול של משחקים כפי שיש בפלאריום, דורשת מיומנות מחקר, ראש פתוח, ויכולת התאמת נושאים, טון, ושפה לקהלי היעד המגוונים. כל אלה יוצרים בסופו של תהליך משחקים מנצחים. ״אני אוהב לראות שחקנים נהנים מהעבודה הקשה שלנו", הוא מסכם.

את עבודתו, סיימון מבצע בצורה עצמאית מתוך חופש פעולה נרחב. ״החברה סומכת על העובדים שלה בכל הנוגע לעבודה המדויקת הנדרשת מהם״, הוא אומר. מבחינתו, מה שהופך את פלאריום לייחודית הם ״הסביבה המקצועית, סביבת העבודה הבריאה, האנשים, האמון והעצמאות״. 

סיימון מספר שהחברה נותנת לעובדיה כלים להתקדם ומקפידה לשמור על יחס מצוין כלפיהם עם הרבה הטבות ואופק תעסוקתי להתפתחות והתקדמות. לא פלא, אם כן, שהוא רואה את עצמו גדל ומתפתח בחברה, ומקים לעצמו צוות מעצבי נרטיב מעולים ומקצועיים. 

התפקיד מצריך הבנה עמוקה של סיפורים אינטראקטיביים, כתיבה יצירתית, מבנים ומערכות נרטיביים, סוכנות השחקן, השעיית הספק, ותקשורת רעיונות

עוד כמה שאלות...

כלי עבודה? Google Sheets, Google Docs, Unity, JIRA, in-house test tools. משימות אישית Trello, JIRA, notepad++

האם אתה איש של יום או לילה? לילה, עד שנולד הילד

דבר ראשון שעושה כשנכנס לעבודה? אספרסו, emails, ו-JIRA

מוזיקה מועדפת? אני מכין פלייליסטים בספוטיפיי. הסגנון המוזיקלי תלוי בעבודה שאני עושה באותה עת, פסקולים של משחקים, צ'יל, אלקטרוני, שנות ה-80 וז'אנרים שונים של רוק ומטאל

דמויות מעוררות השראה? Shigeru Miyamoto, Chris Avellone, Evan Skolnick, Amy Hennig, John Romero, Neil Druckmann, Steve Meretzky, Ken Levine, Roberta and Ken Williams, John Carmack, Daisuke Amaya, Jonathan Blow, Emily Short, Hidetaka Miyazaki, Stephen Dinehart, ועוד הרבה

משחק מחשב נוסטלגי? Grandia, Dark Souls, Portal, Journey, and many more

תחביב? זמן איכות עם הילד שלי, קריאה, תכנות, משחקי מחשב. התעמקתי בתורות לחימה אבל לאחרונה פחות

טמפרטורת מזגן אידאלית? קור ארקטי. גדלתי בשבדיה ועדיין לא הסתגלתי לחיים ליד המדבר

עובדים נוספים

תומר מילס

Director of Product Analytics

דן שדה

Online Media Manager

סימה קרופטקין

SEO Team Lead

הלנה שולמן שיין

Creative Lead

משרות פתוחות ב-Plarium