מאמינים בצוות קטן, יעיל וחכם
נגה הצטרפה לחברה לפני 4 שנים, כשעבדו בה 25-30 אנשים, תקציב הפרסום היומי עמד על 3000 דולר וצוות האקוויזישן מנה בעיקר אותה.
כיום החברה מונה מעל 100 אנשים, התקציב עומד על מאות אלפי דולרים ביום ומיליוני דולרים בחודש, והצוות גדל והתפצל לתחומי התמחות.
״אנחנו עדיין מאמינים בצוות קטן, יעיל וחכם״, היא אומרת, ״ולכן משקיעים הרבה באוטומציה ותהליכים שיעזרו למנהלי התחומים להתעסק בעיקר, עד כמה שניתן״. לדברי נגה, מדובר באתגר לא מבוטל. ״אנחנו משתמשים ב- ,AI יש לנו מודל Life Time Value מתוחכם, שבאמצעותם אנחנו מורידים קצת את העומס מראשי תחומים״.
נגה מנהלת את צוות המרקטינג ואת תקציב הפרסום של החברה. היא מוצאת שהרקע ההשכלתי שלה, תואר ראשון בכלכלה ופסיכולוגיה, עוזר לה להבין אספקטים שונים של התפקיד: ״הפרסום הדיגיטלי ברובו מבוסס על אוקשן ותיאוריות נוספות שהרקע בכלכלה עוזר לי להבין, כמו האופן בו שוק ההון מתנהל, למשל״, היא אומרת. ״הרקע בפסיכולוגיה עוזר לי להבין מי האדם שאני מכוונת אליו בפרסום מסוים״.
נגה מספרת שאחת התכונות החשובות להצלחה בתפקיד היא קור רוח. ״אנחנו מנהלים הרבה מאוד כסף ולפעמים קורה שיש תוצאות יותר נמוכות. אז אנחנו צריכים להיות אחראיים מצד אחד ולא לקרוס מכזה דבר מצד שני. לנתח, להסיק מסקנות ולהתקדם חכמים יותר״.
תכונות נדרשות נוספות הן, לדבריה, יצירתיות ויכולות אנליטיות טובות. "זה נהדר לראות את התוצאות של הרעיונות המשוגעים שלנו ומאוד מהנה למדוד קמפיין ולראות ביצועים של רעיון תוך כמה ימים", היא אומרת.