• businessתחום: Apps, Casual Games, Gaming
  • peopleמספר עובדים:100-250
  • access_timeשנת הקמה:2011
  • pin_dropמיקום:תל אביב יפו
  • local_offerסוג חברה:מרכז פיתוח של חברה בינלאומית

שי פרצ׳יק

Head of 3D team

צוות תלת המימד אחראי על הפקת כל התוכן הוויזואלי והאינטרקטיבי באפליקציה, שנעשה בגרפיקה תלת מימדית. תחת שי עובד צוות אמני תלת מימד וגם ספקים חיצוניים.

אדוה לב

Head of Relations & Co-operations

נגה לרון

Head of User Acquisition & Growth

תחום דינמי מאוד שמתעדכן בקצב גבוה

לשי תואר ראשון בלימודי מידע ובחברה הוא עובד כשנתיים. הוא התחיל בתפקיד של 3D Artist.

צוות תלת המימד אחראי על הפקת כל התוכן הוויזואלי והאינטרקטיבי באפליקציה, שנעשה בגרפיקה תלת מימדית. תחת שי עובד צוות אמני תלת מימד וגם ספקים חיצוניים.

"גרפיקה תלת מימדית היא תחום אמנותי, שניתן ליצור רק באמצעות מחשב. זה תחום דינמי מאוד שתהליכי העבודה בו מתעדכנים בקצב גבוה, בהתאם להתפתחויות וחידושים טכנולוגיים. לכן, בנוסף על היכולות הנדרשות מאמן ויזואלי באופן כללי (כמו הבנה של צבעים, אור, פרספקטיבה, קומפוזיציה, אסתטיקה וכו׳) אנשי תלת מימד נדרשים גם לרמה גבוהה של יכולת טכנית, פתרון בעיות, יכולת לימוד עצמי, תפיסה מהירה ונכונות ללמוד כל הזמן. אני אוהב את שלב התכנון וה-prototyping ביצירה של תוכן אינטראקטיבי חדש באפליקציה, המתבסס על שימוש בגרפיקה תלת מימדית".

אני חושב שהחברה תמשיך לצעוד קדימה ושמגמת החדשנות המאפיינת אותה רק תלך ותתפתח

העובד כנכס

"נכנסתי לתפקידי הנוכחי לא מזמן ואני מרגיש מאותגר ומסופק לנוכח האפשרויות שהוא מציע", אומר שי ביחס לעתידו האישי ומוסיף שהיה שמח להבין יותר לעומק את העבודה שעושה הצוות האחראי על פיתוח מנוע המשחק עצמו.

"אני חושב שהחברה תמשיך לצעוד קדימה ושמגמת החדשנות המאפיינת אותה רק תלך ותתפתח", אומר שי.

"החברה נותנת לך את התחושה שאתה לא משאב, אלא נכס. ההתפתחות האישית והמקצועית של העובד זה אינטרס של החברה, ששואפת להעניק לעובד את כל הכלים כדי למצות את מקסימום הפוטנציאל שלו"

החברה נותנת לך את התחושה שאתה לא משאב, אלא נכס. ההתפתחות האישית והמקצועית של העובד זה אינטרס של החברה

עוד כמה שאלות...

מה חלמת להיות כשתהיה גדול? חלמתי לעשות אפקטים מיוחדים לסרטים

כלי עבודה מכלול של תוכנות ייעודיות לתחומים השונים של יצירת תוכן בגרפיקה תלת מימדית- Maya, Modo, Zbrush, Substance Painter, Unity

אפליקציות בשימוש גוגל דרייב, אסנה, מירו

ניהול משימות אישיות מחברת, ו-Asana

שעות עבודה בדרך כלל 9:00-18:00

איש של יום או לילה? בוקר

דבר ראשון שעושה כשנכנס לעבודה קפה

פודקאסטים מומלצים בעיקר פודקאסטים בנושא היסטוריה וקולנוע, בדגש על היסטוריה של טכנולוגיה

בלוגים מומלצים 80LEVEL, Unity Blog וקבוצת הפייסבוק הישראלית "דיונים באומנות מחשב" (נקראה בעבר Cg-Lion)

מוזיקה מועדפת Heavy Metal, ומשום מה זה הסגנון המועדף על כל הצוות

דמויות מעוררות השראה אד קטמול, ראלף באייר, אלן טיורינג

iOS או אנדרואיד? אנדרואיד

גאדג'ט נחשק HTC Vive

משחק מחשב נוסטלגי The Witcher : Wild Hunt

תחביב משחקי מחשב, אלא מה

מקום אהוב במשרד הפינה בחצר שבה עומד הפסל של הדמות הראשית של המשחק שלנו. לקחתי חלק בעבודה על המודל התלת מימדי ששימש לבניה שלו. לתחושתי, זאת הייתה הזדמנות נדירה, משום שלמרות שהדפסה בתלת מימד הופכת נפוצה יותר ויותר, בדרך כלל מדובר בחפצים קטנים למדי. כאן משהו שעבדנו עליו לא רק יצא מגבולות העולם הווירטואלי והפך לחפץ אמיתי, אלא הפך לפסל בגובה 3 מטרים

טמפרטורת אידאלית קר!

עובדים נוספים

אור איתן

UX/UI Designer

אוראל לוי

Product Manager

נועה זרחי

Backend Developer

עודד מימון

Founder and VP R&D

תום שדמי

Head of Backend

משרות פתוחות ב-PLAYSTUDIOS