• businessתחום: Gaming, Mobile, Social
  • peopleמספר עובדים:500+
  • access_timeשנת הקמה:2010
  • pin_dropמיקום:הרצליה
  • local_offerסוג חברה:חברה גדולה

המשרדים של Playtika

אנחנו עובדים ממשרדים בהרצליה

יולה זק

Production Support Director

אמנון כלב

Director of Monetization & Analytics

יובל לב

Product Manager

יובל יוספי

User acquisition Manager

משחק הוא צורך בסיסי

פלייטיקה ( Playtika) היא חברת Game-Entertainment, שמספקת לקהלים ברחבי העולם מגוון רחב של משחקים המבוססים על תוכן איכותי, מקורי, משתנה באופן תמידי ומותאם לכל שחקן באופן ספציפי.

"המטרה שלנו היא לספק לכל אחד ואחת את חוויית המשחק המדויקת עבורם, בכל פעם מחדש״, מספרים בחברה. ״בכך, אנחנו מביאים לשחקנים שלנו רמה אחרת של משחקים, שתמיד ממשיכים להקסים ולהפתיע".

פלייטיקה הוקמה בשנת 2010, היא חלוצה ומובילה בענף המשחקים. החברה היתה מהראשונות להציע משחקי free-to-play ברשתות החברתיות ומהר מאוד עברה גם לפלטפורמות המובייל. החברה היתה גם מהראשונות להשתמש ב-live-game-operations, שמציע למשתמשים חוויות משחק יומיות מותאמות אישית, עם אירועים ופיצ׳רים חדשים.

המשחקים של פלייטיקה מבוססי תוכן ומשתנים בהתאם כל הזמן. כך הם מצליחים לבדר ולחדש ללא הרף. המשחקים בנויים סביב ״קונספט משחק״ מרכזי, סביבו נוצר עושר התכנים.

בשנים הראשונות התמקדו בחברה במשחקים עם קונספט מעולם הקזינו (שמעולם לא הכילו מרכיב של הימורים), אבל מאז החברה הרחיבה ומרחיבה את היריעה למשחקים בעלי קונספטים מעולמות ה-Casual Games.

Video Preview

לפלייטיקה מוניטין חזק כחברה בחוד החדשנות בתחומה. אני חושבת שהשמיים הם הגבול למה שהיא עוד יכולה להשיג

יש בפלייטיקה עשייה עם תשוקה אמיתית של כל הסובבים

חוויית משחק מותאמת אישית

מגמות וטכנולוגיות חדשות ממשיכות לעצב מחדש את תעשיית המשחקים העולמית ובפלייטיקה כבר מכוונים לאתגר הבא - להפוך לחברת ה-Casual Games המובילה בעולם.

"האמונה שלנו היא, שהמשחק הוא צורך בסיסי של החיים, ובעולם קיימים אינסוף רגעים, סיטואציות ודרכים לשחק״, אומרים בחברה. ״כמו החיים, חוויית המשחק חייבת להיות עשירה ואיכותית ולכן פלייטיקה שואפת לספק מגוון אינסופי של חוויות בהתאם להעדפות, לסיטואציה, לעיתוי ולמטרות של כל שחקן".

כדי להגשים את המשימה של משחק המותאם לכל אחד, בכל עת, הגדירו בפלייטיקה 4 מטרות מרכזיות: לפתח מגוון רחב של משחקים, להגיע לכל אדם בכל מקום, לספק חוויית משחק מותאמת אישית לכל שחקן וליצור משחקי תוכן ארוכי טווח.

איך החברה עושה את זה? מחלקת ה-M&A יחד עם מפעל המשחקים הייחודי של החברה, מבטיחים זרימה תמידית של משחקים חדשים ושונים; מומחי performance-marketing ואסטרטגיה מותגית, יחד עם צוותי טכנולוגיה מובילים, מסייעים למחלקת השיווק ביישום טכנולוגיות חדשניות כדי לתמוך בצמיחה התמידית של מגוון המשחקים; וצוותי דאטא ו-AI מספקים חוויות משחק מותאמות אישית להעדפות השחקן.

משרות פתוחות ב-Playtika