• businessתחום:Gaming
  • peopleמספר עובדים:500+
  • access_timeשנת הקמה:2010
  • pin_dropמיקום:רמת גן
  • local_offerסוג חברה:חברת גיימינג

אבירן כהן

Lead Monetization manager

אחראי על הניהול שוטף של פעילות המונטיזציה של המשחק, Live-ops, סגמנטציות, אסטרטגיית חנויות וכל מה שמשפיע על חוויית השחקן בכל רגע נתון

קורן שירזי

Senior Product Analyst

מריה גבוזדב

UA Team Lead

שותפות אמיתית עם הצוות

אבירן כהן, בעל תואר ראשון בכלכלה מהאוניברסיטה העברית, הצטרף ל-SciPlay לפני כ-3 שנים כמנהל מוצר. בהמשך התקדם לתפקיד מנהל מחלקת פרודקט וכיום הוא מנהל מחלקת מוניטיזציה בסטודיו ב-88 Fortunes.

מה זה בדיוק אומר? "באחריותי הניהול שוטף של פעילות המוניטיזציה של המשחק Live-ops , סגמנטציות, אסטרטגיית חנויות, וכל מה שמשפיע על חוויית השחקן בכל רגע נתון", הוא אומר.

לדבריו, התפקיד שלו מחייב יכולת קבלת החלטות אנליטית. "כל בעיה ניתן לפתור בכמה דרכים. צריך לדעת להסתכל בצורה נכונה על המידע הקיים, להבין היטב מה אנחנו מנסים להשיג ולבחור בדרך הנכונה ביותר עבורנו. בנוסף, חשוב למדוד וללמוד מהתהליך כולו. זוהי יכולת כללית שרלוונטית בכל תחום ובכל תפקיד".

עוד הוא מאמין כי חשובה היכולת לרתום את הצוות למשימות: "הצלחה בפרמטר זה תושג דרך שותפות אמיתית עם הצוות בחשיבה ובקבלת ההחלטות".

כל בעיה ניתן לפתור בכמה דרכים. צריך לדעת להסתכל בצורה נכונה על המידע הקיים, להבין היטב מה אנחנו מנסים להשיג ולבחור בדרך הנכונה ביותר עבורנו

החוזקות של החברה באות לידי ביטוי בהצלחה שלנו לגייס עשרות עובדים בתקופה המאתגרת הזו, להכניס אותם למשפחה ולשלב אותם מבחינה מקצועית

מתרחבים לז'אנרים נוספים

החלק האהוב על אבירן ביותר בתפקידו הוא זה הכולל עבודת צוות, בתוך הצוות האורגני ומול צוותים אחרים בסטודיו. "אנחנו מאמינים בעבודת צוות ובחשיבה משותפת שעוזרת לנו להגיע לתוצאות מדהימות", הוא אומר, "דווקא בתקופה הזו, כשאנחנו עובדים מהבית, אנו משתדלים לשמר את עבודת הצוות הזו ככל הניתן".

אבירן אומר כי מה שמייחד את SciPlay היא תחושת המשפחתיות החזקה, והעובדה כי העובדים מקבלים ידע רב והמון מקום לבטא את יכולותיהם. "תחושת המשפחתיות שמאפיינת אותנו מתחילה אצל מייסד ומנכ"ל החברה וממשיכה משם לכל המשרדים שלנו. אני חושב שהחוזקות של החברה באות לידי ביטוי בהצלחה שלנו לגייס עשרות עובדים בתקופה המאתגרת הזו, להכניס אותם למשפחה ולשלב אותם מבחינה מקצועית".

עוד מוסיף אבירן את ההשקעה בעובדים ומזכיר טיולים וחופשות בארץ ובחו"ל שהחברה יוזמת, אירועים שונים לציון החגים ועוד. "גם בתקופה הנוכחית נעשה מאמץ להמשיך ולהשקיע בעובדים בדרכים שונות ומגוונות", הוא מוסיף.

כשהוא מסתכל קדימה, לאבירן אין ספק שהחברה תמשיך להתרחב, גם מבחינת מספר העובדים הגדל מדי שבוע, וגם מבחינת פורטפוליו המשחקים שלה: "אני מאמין שהתרחבות החברה לז'אנרים נוספים בעולם הגיימינג תביא אותנו לפיתוח משחק חדש, ומקווה להיות חלק מהפרויקט הזה בעתיד".

עוד כמה שאלות...

על אלו ספרים מקצועיים אתה ממליץ לקולגות?

○ The Nudge – by Thaler and Sunstein

○ עתיד הניהול של גארי האמל

לאילו פודקסטים אתה מאזין? 

מקצועי: Deconstructor of Fun עושים סדר בכל מה שקורה בעולם הגיימינג.

לא מקצועי: ECONOMIST, כאן 88.

מה הדבר הראשון שאתם עושים בהגעה למשרד? רץ ל-Daily שלנו. אני תמיד מגיע 10 שניות לפני שהוא מתחיל.

אילו דמויות מעוררות בך השראה? מאמן השחייה שלי.

מה משחק המחשב האהוב עליך? Gran Turismo - משחק המרוצים.

מה אתה אוהב לעשות מחוץ לשעות העבודה? להיות בחוץ – בין אם זה בטיול, אימון טריאתלון או בטיפוס על צוק.

איפה אתה הכי אוהב להיות במשרד? בחדר הישיבות הקרוב ביותר למטבח (צריך הרבה אוכל לפצות על כל האימונים).

איפה אתה מנהל את המשימות? במחברת, הכי טוב!

איזה חוק - כתוב או לא כתוב - קיים בעבודה, ואיזה חוק חסר לדעתך?

זה קל - חוק אימון בוקר חובה.

עובדים נוספים

מיכל בר-לב זנתי

Configuration Manager

גיא זוליכה

Director of Engineering

אסף כהן

Lead QA

מיכל לאופר

Animation Artist

אורית חיימוב

Senior Project Manager

משרות פתוחות ב-SciPlay