• businessתחום: Automotive, Data
  • peopleמספר עובדים:25-50
  • access_timeשנת הקמה:2012
  • pin_dropמיקום:חיפה
  • local_offerסוג חברה:סטארטאפ

אלון דביר

SW Developer

אחראי על הגדרת מערכת התוכנה והכתיבה והגדרת ניסויים, וכן מסייע בכתיבה ושיפור של האלגוריתמיקה

גל ממן

Algorithms Engineer

סטס שפירא

Senior Algorithms Engineer

לעבור מסקייל של כמה מאות או אלפים לסקייל של מיליונים

אלון, בוגר תואר בהנדסת חשמל מהטכניון, הצטרף לחברה לפני כשנה וחצי, בזכות המשיכה שלו לתחום הרכבים האוטונומיים. ״אנחנו בעצם נותנים לרכבים אלמנט של חוש מישוש״, הוא מסביר. ״כשמדברים היום על רכבים חכמים ואוטונומיים, הרבה מהפיתוחים מתבססים על ראייה. אנחנו טוענים שיש אלמנט נוסף שהוא קריטי: התחושתיות של הרכב״.

אלון מסביר שהיכולת באה לידי ביטוי, למשל, בפניות חדות, ויכולה לספק אינדיקציה אם הרכב עלול להתהפך. ״אם נסתמך על מצלמה על מנת להבין האם אנחנו מתקרבים להחלקה - זה יהיה בעייתי, זה המקום שבו אנחנו נכנסים. אחיזת כביש, זיהוי מצב הכביש״, הוא מרחיב.

הלקוחות של החברה הן יצרניות רכב וחברות של תחזוקת כבישים, למשל עיריות. החברה אוספת מידע מרכבים, מעלה אותו לענן ומפיקה ממנו Crowdsourcing למצב הכביש. ״אפשר להקביל את זה לסוג של waze למצב הכביש, שלא מתבסס על דיווח נהגים אלא מוזן מהרכב עצמו״, מסביר אלון״, ״יש מצב שהמפה שלנו תפנה אותך לכביש אחר כי פה יש שלג או הכביש משובש״.

״אנחנו חברת תוכנה, לא חברת רכב, אבל אנחנו שואפים להיכנס לפסי ייצור של מכוניות. יש לנו מוצרים שכבר רצים, והאתגר הוא לעבור מסקייל של כמה מאות או אלפים לסקייל של מיליונים מבלי להיות חברת חומרה״, אומר אלון. ״החזון הוא להפוך לסוג של סטנדרט. משהו שיש בכל אוטו, כמו שיש abs יהיה Tactile״

כשמדברים היום על רכבים חכמים ואוטונומיים, הרבה מהפיתוחים מתבססים על ראייה. אנחנו מראים שיש אלמנט נוסף שהוא קריטי: התחושתיות של הרכב