איך אנחנו עושים את זה?
הפלטפורמה של vcita מאפשרת לכל בעל עסק לנהל את קשריו עם כל לקוח מא' עד ת' – מההיכרות הראשונית ועד גביית התשלום על השירות שניתן. הכלים שאנחנו מציעים עוזרים לבעל העסק לייעל מגוון של משימות.
וידג'ט זימון הפגישות שלנו, לדוגמה, מאפשר ללקוחות קיימים ופוטנציאליים להיכנס לאתר או לפורטל שירות הלקוחות של בעל העסק, לקבוע פגישה או שיחה טלפונית, למלא פרטים אישיים, ואפילו לשלם על השירות מראש – הכל בלחיצת כפתור אחת, בכל שעה, ומכל מקום. לאחר שהלקוח ממלא את פרטיו, vCita פותחת "כרטיס לקוח" המצטרף למאגר המידע של העסק, ומאפשר שימוש בפרטים למטרות שונות: להתכונן לפגישה, לשלוח חשבונית, או לטרגט את הלקוח בכל קמפיין שיווק דיגיטלי בעתיד.
מעבר לנראות המקצועית המשופרת של העסק, האוטומטיזציה של קביעת הפגישות ותהליך הקסטומיזציה של הפרטים האישיים מאפשרת לבעל העסק להרוג הרבה יותר משתי ציפורים במכה:
- סוף ל"כאב הראש" שכל בעל ובעלת עסק קטן מכירים – הצורך להיות זמינים בכל עת ולבזבז זמן יקר שהיה יכול להיות מושקע בעבודה.
- סוף לחשש התמידי שכל בעל עסק קטן מכיר: פספוס של לקוחות חדשים.
- משיכת לקוחות חדשים, שמורגלים כבר בשירותי אונליין אצל המתחרים הגדולים, ליצור קשר קל ומהיר עם בעל העסק.
- מאגר לקוחות שנוצר אוטומטית, ומאפשר לבעל העסק לנהל את הקשר עם הלקוח בכל שלב משלבי ההתקשרות. בכך, vCita מאפשרת לבעל העסק להעניק שירות טוב יותר ומקצועי יותר לכל לקוח - לפני, בזמן ואחרי השלמת העסקה.
מעבר לניהול פגישות, יומן ומאגר לקוחות, ב-vcita אנחנו מבינים ששיווק דיגיטלי קל ונוח הוא חיוני לכל עסק קטן. בניגוד למערכות השיווק הדיגיטליות המורכבות שקיימות היום בשוק, vCita מאפשרת ליצור בקלות קופונים, לטרגט לקוחות בקמפיינים שיווקים במייל, ולעקוב אחר ביצועי הקמפיין בכל שלב.
כחלק מפילוסופיית ה"א' עד ת'" של vcita, אנחנו מלווים את בעל העסק גם בעת גביית התשלום, כולל שליחת תזכורות תשלום אוטומטיות לפי תאריך החשבונית. הפלטפורמה מאפשרת לכל לקוח לשלם במגוון דרכים: במעמד זימון הפגישה; לאחר קבלת חשבונית דרך PayPal או כרטיס האשראי שלו; ובאמצעות סליקה טלפונית עם בעל העסק.