• businessתחום:Business management app including Lead capturing, CRM, Online Scheduling, billing and file sharing, email marketing etc
  • peopleמספר עובדים:50-100
  • access_timeשנת הקמה:2010
  • pin_dropמיקום:תל אביב יפו
  • local_offerסוג חברה:סטארטאפ

המשרדים של vCita

אנחנו עובדים ממשרדים בתל אביב

ניקי טרבלוס

Full-Stack Developer

עמרי יובל

QA

אייל מישור

VP R&D

מרים כהן

Director of Aquisition

לצמצם את הפער בין עסקים קטנים לארגונים גדולים

vCita היא סטארטאפ צומח עם משרדים בתל-אביב ובסיאטל. החברה נוסדה ב-2010 ועובדים בה למעלה מ-80 איש, עם צפי לגיוס 40 עובדים נוספים במהלך 2019. vCita מפתחת אפליקציה יעילה ונוחה לניהול עסק קטן, ובין קהל לקוחותיה למעלה מ-100 אלף נותני שירותים, יזמים עצמאיים, ויועצים בכל העולם.

מה אנחנו עושים?

vCita יוצרת תהליכי עבודה אוטומטיים לפעולות החיוניות שכל עסק קטן מכיר – ניהול יומנים ואנשי קשר, זימון פגישות, גביית תשלומים, ושיווק דיגיטלי. בכך, היא חוסכת זמן יקר לכל בעל ובעלת עסק, ומאפשרת להם להתמקד במה שהם אוהבים לעשות באמת: העבודה שלהם. ב-vCita אנחנו מבינים שזמן=כסף, בעיקר כשצריך להתחרות על לקוחות ב"מגרש של הגדולים".

החזון של vCita הוא לצמצם את הפער בין עסקים קטנים לארגונים גדולים, ולאפשר לכל בעל עסק קטן לא רק לשרוד בסביבה רוויית תחרות, אלא גם לשגשג בה. הכלים שאנחנו יוצרים חוסכים לבעל העסק את ההתעסקות ב"שותי זמן" מעיקים, מקביעת פגישות ועד גבייה מלקוחות, ומאפשרים לו להתמקד בעבודה האמיתית שלו – בין אם מדובר בשיעורי יוגה, קואצ'ינג עסקי או שירותי ראיית חשבון. vCita מאמינה שבעולם שבו רוב הלקוחות מצפים ליצירת קשר אונליין מהיר עם נותן השירותים שלהם, כל בעל עסק חייב לעצמו מענה מקצועי, מהיר וידידותי, שפועל למען הלקוחות בכל שעות היום והלילה.

Video Preview

גאה לעבוד בחברה שיש לה השפעה ממשית על יום העבודה של מאות אלפי עסקים קטנים, ולוקחת גם אחריות על העולם בו היא מתנהלת

 אני עוסק בפתרון בעיות מורכבות ועובד עם אנשים שכיף לי לעבוד איתם - שילוב מושלם בעיניי. אני עוסק בפיתוח הפיצ'ר מ-א' עד ת' כך שיש לי יכולת להשפיע על המוצר עצמו

איך אנחנו עושים את זה?

הפלטפורמה של vCita מאפשרת לכל בעל עסק לנהל את קשריו עם כל לקוח מא' עד ת' – מההיכרות הראשונית ועד גביית התשלום על השירות שניתן. הכלים שאנחנו מציעים עוזרים לבעל העסק לייעל מגוון של משימות.

וידג'ט זימון הפגישות שלנו, לדוגמה, מאפשר ללקוחות קיימים ופוטנציאליים להיכנס לאתר או לפורטל שירות הלקוחות של בעל העסק, לקבוע פגישה או שיחה טלפונית, למלא פרטים אישיים, ואפילו לשלם על השירות מראש – הכל בלחיצת כפתור אחת, בכל שעה, ומכל מקום. לאחר שהלקוח ממלא את פרטיו, vCita פותחת "כרטיס לקוח" המצטרף למאגר המידע של העסק, ומאפשר שימוש בפרטים למטרות שונות: להתכונן לפגישה, לשלוח חשבונית, או לטרגט את הלקוח בכל קמפיין שיווק דיגיטלי בעתיד.

מעבר לנראות המקצועית המשופרת של העסק, האוטומטיזציה של קביעת הפגישות ותהליך הקסטומיזציה של הפרטים האישיים מאפשרת לבעל העסק להרוג הרבה יותר משתי ציפורים במכה:

  • סוף ל"כאב הראש" שכל בעל ובעלת עסק קטן מכירים – הצורך להיות זמינים בכל עת ולבזבז זמן יקר שהיה יכול להיות מושקע בעבודה.
  • סוף לחשש התמידי שכל בעל עסק קטן מכיר: פספוס של לקוחות חדשים.
  • משיכת לקוחות חדשים, שמורגלים כבר בשירותי אונליין אצל המתחרים הגדולים, ליצור קשר קל ומהיר עם בעל העסק.
  • מאגר לקוחות שנוצר אוטומטית, ומאפשר לבעל העסק לנהל את הקשר עם הלקוח בכל שלב משלבי ההתקשרות. בכך, vCita מאפשרת לבעל העסק להעניק שירות טוב יותר ומקצועי יותר לכל לקוח - לפני, בזמן ואחרי השלמת העסקה.

מעבר לניהול פגישות, יומן ומאגר לקוחות, ב-vCita אנחנו מבינים ששיווק דיגיטלי קל ונוח הוא חיוני לכל עסק קטן. בניגוד למערכות השיווק הדיגיטליות המורכבות שקיימות היום בשוק, vCita מאפשרת ליצור בקלות קופונים, לטרגט לקוחות בקמפיינים שיווקים במייל, ולעקוב אחר ביצועי הקמפיין בכל שלב.

כחלק מפילוסופיית ה"א' עד ת'" של vCita, אנחנו מלווים את בעל העסק גם בעת גביית התשלום, כולל שליחת תזכורות תשלום אוטומטיות לפי תאריך החשבונית. הפלטפורמה מאפשרת לכל לקוח לשלם במגוון דרכים: במעמד זימון הפגישה; לאחר קבלת חשבונית דרך PayPal או כרטיס האשראי שלו; ובאמצעות סליקה טלפונית עם בעל העסק.

משרות פתוחות ב-vCita